• سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - 2020 July 14
کد خبر: 424157
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۵۴
دسته: آشپزی
پرینت
ایمیل

پای همبرگر و سوسیس؛ غذایی سنگین برای ناهارتان

وب سایت روزیاتو: پای همبرگر و سوسیس یک غذای کامل و سنگین به شمار می رود که بهتر است برای ناهار آن را درست کرده و میل کنید. برای تهیه این غذا به خمیر آماده پیتزا نیاز دارید. برای آشنایی با روش تهیه آن با ما همراه باشید.

مواد لازم:

  •     ۲ ورقه خمیر پیتزای آماده
  •     ۴ قاشق غذاخوری سس گوشت
  •     ۶ عدد سوسیس کوچک

برای همبرگر:

  •     ۱۵۰ گرم گوشت چرخ کرده
  •     ۱/۸ پیاز خرد شده
  •     ۱ قاشق غذاخوری پودر سوخاری ساده
  •     ۱ قاشق غذاخوری شیر
  •     نصف یک عدد تخم مرغ هم زده
  •     نمک
  •     فلفل سیاه
  •     جوزهندی
  •     کچاپ
  •     جعفری

 

پای همبرگر و سوسیس

طرز تهیه:

1-خمیر آماده پیتزا را به دو دایره یک اندازه برش بزنید. از بشقاب یا پیش دستی می توانید به عنوان قالب استفاده کنید.


2- در مرکز دایره یکی از خمیرها، به صورت  یک ضدبدر و مربع با چاقو برش بزنید.


3-سس گوشت را در اطراف خمیر بریزید.


4-سوسیس های کوچک را دور خمیر بچینید و روی آن پنیر رنده شده بریزید. برش های هفتی هشتی خمیر که شکل مثلث گرفته اند را روی سوسیس ها برگردانید.


5-درون یک کاسه، گوشت چرخ کرده، پیاز، پودر سوخاری، شیر، نصف یک عدد تخم مرغ همزده، نمک، فلفل سیاه و جوزهندی را با یکدیگر مخلوط کنید. سپس آن را در بخش مرکزی پای قرار دهید. سطح گوشت را با قاشق صاف کنید.


6- پای سوسیس و همبرگر را به مدت ۲۰ تا ۲۵ دقیقه درون فر با دمای ۲۲۰ درجه سانتی گراد قرار دهید تا گوشت کاملا پخته و پنیرها آب شوند.


7- این غذا را به همراه سس کچاپ و جعفری خرد شده تزئین و سرو کنید.


منبع: https://www.bartarinha.ir/fa/news/531333/پای-همبرگر-و-سوسیس-غذایی-سنگین-برای-ناهارتان
بازدید: 27

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top