• یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: 429555
تاریخ انتشار: جمعه, ۲۲ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۳۱

فروش توت فرنگی درختی

فروش توت فرنگی درختی

امروزه افراد بسیار زیادی در زمینه کاشت میوه جات فعالیت دارند و از این رو خرید درخت توت فرنگی وحشی بسیار رونق گرفته است، زیرا این گیاه زینتی بوده و می توان آن را برای جلوه بخشیدن به فضای باغات استفاده کرد.

این گیاه از دسته گلهای وحشی بوده که تا ارتفاع ۳۰ سانتی متر رشد می کند و به حفاظت خاصی نیاز ندارد و عمر محصول دهی آن از اوایل بهار تا اوایل تابستان می باشد.

درختچه های توت فرنگی دارای ظاهر بسیار عالی می باشد و به باغات شما جلوه زیبایی می دهد که با شوع میوه دهی این زیبایی دو چندان می شود.

میوه های این درختچه همانطور که درسایت آراد برندینگ به تفصیل اشاره شد دارای خواص فراوانی بوده که برای سلامتی مفید می باشد و همچنین می توان برای صنایع مختلف دارویی از آن استفاده کرد.

فروش توت فرنگی درختی

جالبه بدانید که یک طراح پارچه به نام ویلیام موریس در قرن ۱۹ الگوی منحصر به فردی را به نام دزد توت فرنگی را جاودانه کرد که الهام گرفته از این گیاه وحشی بوده و به صورت یک پرنده که با منقار خود این میوه را در دهان دار بوده است که دارای طرفداران بی شماری می باشد.

جمع آوری این گیاه در طبیعت می تواند تجربه ای جذاب و رضایت بخش باشد که فرصتی برای یادگیری و شناخت گیاهان بومی هر منطقه ای می باشد.

در هنگام چیدن این گیاه باید در نظر داشته باشید که از ریشه آن را جدا نکنید و حتما میوه روی ساقه ها را بچینید، قبل از خوردن هر میوه وحشی حتما در مورد آن اطلاعات و آگاهی لازم را کسب نمایید تا دچار مسمومیت نشوید.

توت فرنگی درختی

موارد بسیاری برای مصرف توت فرنگی درختی بیان شده است که هر کدام از آنها دارای ویژگی منحصر به فردی می باشد.

همانگونه که خدمت شما عرض کردیم روشهای مختلفی برای تولید گیاه توت فرنگی و مشتقات آن مانند رنگ خوراکی توت فرنگی وجود دارد که شرایط خاصی را می طلبد.

آب و هوای مناسب می تواند باعث شود تا این فرایند سریعتر اتفاق بیافتد ولی در کنار آن شرایط دیگری باید حکم فرما باشد تا محصولی که به دست می آید مورد قبول مشتریان باشد.

محصولاتی که با استفاده از آن تهیه می شوند می توانند به گونه ای باشند که درخواست اکثریت مردم باشد بدین صورت که همه ی ما طرفدار توت فرنگیهای یکدست و یک اندازه هستیم.

با باز کردن درب یخچال در فصل گرما میوه ای که توجه ما را به خود جلب می کند توت فرنگی درختی است که اگر با شرایط درستی به عمل بیاید می تواند خواص زیادی را با خود به همراه داشته باشد.

همه ی ما خواص بی نظیر آن آشنا هستیم و در بخش تغذیه هم مطالب زیادی درباره ی توت فرنگی نوشته شده است ولی شاید برای بعضیها سوال باشد که چگونه می توانند در حجمهای گسترده ای ان را سفارش دهند.

اکثر افرادی که برای مصارف خانگی خود این میوه را می خواهند می تواند به نزدیک ترین میوه فروشی مراجعه کنند ولی کسانی که دارای کارخانجات تولید مواد غذایی هستند به دنبال حجم وسیعی از توت فرنگی می باشند.

فروش توت فرنگی

بیشتر محصولات کشاورزی و میوه ها با توجه به میزان عرضه و تقاضا نوساناتی در قیمت دارند. فروش روز توت فرنگی در نیمه دوم فروردین قیمت بالایی تر دارد، زیرا نوبرانه است و در اواخر بهار قیمت آن کاهش می یابد.

این میوه همچون بلوبری قرمز ماندگاری زیادی ندارد و باید طی زمان کمی به دست مشتری برسد تا بافت خود را حفظ نماید و دچار له شدگی نشود.

برای صادرات این محصول توجه به بسته بندی و نگهداری از نکات بسیار حائز اهمیت می باشد، البته باید به بازار هدف توجه داشت و تناسب با آن این بسته بندی را انجام داد.

در صادرات علاوه بر پیدا کردن بازار هدف باید با قوانین صادراتی و مجوزهای لازم برای آن توجه داشت.

مجموعه ما با داشتن سابقه طولانی در ارائه محصولات کشاورزی به ویژه فروش توت فرنگی یکی از برترین عرضه کنندگان این محصول در سطح بازار است.

مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به سایت ما سفارش خود را ثبت نموده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرند. عرضه این محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه سبب کاهش قیمت آن نسبت به بازار شده است.

برای خرید عمده این محصولات نیز خریداران گرامی می توانند فرم های مشاوره موجود در سایت ما را پر نموده و کارشناسان ما در تمامی ساعات روز پاسخگوی سوالات مشتریان خواهند بود.


 

بازدید: 134




Scroll to Top