• شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: 429570
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۸:۳۸

خرید عطر مردانه شنل بلو اصفهان

خرید عطر مردانه شنل بلو اصفهان

از معروفترین برندهای جهان می ‌توان به برند شنل اشاره کرد که ادکلن و عطر شنل بلو مردانه این برند جایگاه بسیار شناخته شده ای در محصولات کمپانی شنل دارد و ظاهری بسیار شیک و شکیل آن باعث شده است تا خیلی سریع در سال ۲۰۱۸ به موفقیتهای بسیاری در زمینه عطر و ادکلن برسد اگر مایلید تا اطلاعات بشتری در خصوص این برند بدانید ما به شما توصیه می کنیم که در ادامه مقاله سایت آراد برندینگ با همراه باشید.

خرید عطر مردانه شنل بلو اصفهان

عطر شنل مردانه بلو پس از موفقیت ۲ عطر بلو شنل ادو تویلت در سال ۲۰۱۰ و بلو شنل ادو پرفیوم در سال ۲۰۱۴ توانست جایگاه بسیار خوبی را در سال ۲۰۱۸ از آن خود کند و محبوبیت برند شنل را روز به‌ روز افزایش دهد.

بلو شنل پرفیوم عطری است که بیشتر مردم رایحه آن را برای یک بار هم که شده بوییده اند و این به معروفیت این عطر باز می گردد. چهار سال است که از معرفی این عطر ملایم می ‌گذرد اما همچنان رایحه این عطر تکراری نشده است و اگر چند سال بعد نیز از این عطر استفاده کنید از بوی آن خسته نخواهید شد.

پخش بوی عطر شنل بلو متوسط است و طوری نیست که اگر شما وارد جمعی می شوید بوی آن سراسر جمع را درگیر کند اما ماندگاری رایحه این عطر بر روی لباس و پوست بدن شما بالا است و تداوم بسیار زیادی دارد.

خرید عطر شنل بلو

عطر بلو شنل پرفیوم یک عطر خنک است که رایحه ای کاملا متفاوت دارد و در فصلهای گرم مانند تابستان رایحه آن را عمیق تر درک خواهید کرد البته می توانید این عطر را در فصلهای سرد نیز استفاده کنید اما رایحه آن به طور عمیق حس نخواهد شد.

این عطر تلخ در شروع بوی گیاه درمنه، نعناع، ترنج و پوست لیمو می دهند و این رایحه ها بسیار شیک و معطر هستند و پس از چند لحظه بو به سمت آناناس، نتهای سبز، شمعدانی و اسطوخودوس خواهد رفت.

وجود اسطوخودوس در این عطر، آن را بسیار خاص و تلخ می کند و رایحه این عطر پس از نیم الی یک ساعت به سمت رایحه چوب صندل سفید، لوبیا تونکا، چوب صندل عنبر و ایزو سوپر می رود.

عطر شنل بلو در دسته عطرهایی است که غلظت بسیار بالایی دارند و به همین دلیل ماندگاری این عطر بسیار بالا می باشد اما به این شرط که خرید عطر شنل بلو اصلی را انجام داده باشید.

برند شنل برندی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۱۰ به صورت حرفه ای آغاز کرد و اولین عطر خودش را ده سال بعد یعنی در سال ۱۹۲۰ به بازار عطر و ادکلن ارائه داد و پس از آن کالکشنهای عطر جذاب و خاص خود را به بازار جهانی عرضه کرد.

عطر مردانه اصفهان

عطرها رایحه های متفاوتی دارند که هر کدام برای سلیقه ای خاص مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان مثال عطر مردانه معروف گرم یا سرد و یا ملایم برای سلیقه های خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

عطر های تلخ، تند و شیرین نیز موجود هستند که با ترکیب موارد بالا مورد استفاده قرار می گیرند به عنوان مثال اکثر آقایان عطر مردانه اصفهان را می پسندند حال تلخ سرد، گرم یا ملایم این هم بستگی به طبع، مکان و سلیقه فرد دارد.

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید در کل عطرهایی با رایحه ملایم بیشتر برای سنین نوجوانی جذابیت دارد و همچنین عطر خنک ملایم مردانه یا زنانه نت هایش کمتر احساس می شود و در بیشتر موارد شما بویی یکسان را متوجه می شوید؛ برای آن دسته از عزیزان که نمی دانند منظور از واژه نت چیست به طور کلی و مختصر مطالبی را بیان می کنیم.

عطرها دارای سه گونه نت می باشد که در کنار هم رایحه ای هماهنگ ایجاد کرده و به مرور زمان خود را نمایان می کنند.

اولین بویی که از عطر به مشام می رسد مربوط به نت اولیه یا ابتدایی است اولین رایحه ای که بعد از زدن عطر به مشام شما می رسد این نت می باشد که بیشترین تاثیر را در انتخاب عطر دارد، این نت دارای ملکولهای کوچک و سبک می باشد که به سرعت تبخیر شده و جای خود را به نت بعدی می دهد.


 

بازدید: 256




Scroll to Top