• سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: 429770
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ۱۹:۵۷

با این راهکار به آرزو هایم رسیدم

شاید برایتان جالب باشد که چگونه به آرزوهایم رسیدم، من با فعالیت در حوزه انواع شال و روسری توانستم از فرد معمولی تبدیل شم به یک میلیونر. این کسب و کار بسیار راحت و بدون هیچ دغدغه ای است. اکنون میخواهم چند نمونه را باهم برسی کنیم.

شال نخی

یکی از بهترین انتخاب یک پوشش مناسب برای روزهای گرم سال شال نخی و روسری مجلسی می باشد که دارای رنگهای بسیار شاد و چشم نواز باشد. شالهای نخی به دلیل دارا بودن جنس نخی، گرما را از خود عبور می دهند و باعث می شوند که خنکی ایجاد شود. بنابراین، استفاده از این شالها در فصل تابستان باعث می شوند که زنان به هیچ عنوان احساس گرما نداشته باشند و در هنگامی که بیرون از منزل هستند یک روز عالی را داشته باشند. همچنین این شالهای نخی به هیچ عنوان به جهت استفاده از نخ در تولید آنها، از روی سر لیز نمی خورند و بهترین گزینه هستند برای کسانی که می خواهند حجابشان کامل حفظ باشد. شال نخی ساده معمولا به شکلهای مختلف و در رنگهای متنوع وجود دارند که بانوان با توجه به سلیقه خود بهترین را انتخاب می کنند. معمولا از این نوع شالهای نخی ساده و روسری جدید برای مراسماتی که زیاد تجللی نمی باشد استفاده می کنند تا یک سادگی زیبایی را داشته باشند. همانگونه که ذکر شد، این شالها نباید خشکشویی شوند و با دمای کم باید اتو شوند تا زیبایی و کیفیت خود را از دست ندهند. شال نخی ساده به دلیل ضخامت کمی که که دارد متناسب برای فصل تابستان می باشد و از طرفداران زیادی برخوردار است. با توجه به رنگهای متنوعی که دارد، می توان با هر لباسی آن را ست نمود و یک تیپ بسیار جذاب را داشت.

A picture containing text Description automatically generated

روسری پشمی

هر زمانی که با خصوصیات و بهترین ویژگیهای یک روسری آشنایی بیشتری داشته باشیم تمایل ما برای خرید آن بیشتر است و خرید روسری پشمی با توجه به نمونه های گوناگون موجود آن امکان خرید راحت برای همه وجود دارد پس همه می توانند یکی از بهترین انواع آن را داشته باشند این روسری جزو انواع مجلسی می باشد پس به هنگام حضور در مجالس مختلف هم می توان از مناسب ترین رنگهای آن استفاده کرد. روسری پشمی در ابعاد مختلف و به شکل چهار گوش و یا مربع وجود دارد و زیبایی برخی از طرحهای آن واقعا خاص و منحصر به فرد می باشد و ترکیب طرح زیبا در کنار رنگهای شاد خیلی از افراد را علاقمند به داشتن این روسری کرده است پشمی بودن جنس این روسری لطافت و نرم بودن آن را بیشتر کرده است که جنس باکیفیت آن از آسیب رسیدن به موی سر و کنده شدن آن جلوگیری می کند از طرفی هم خیلی خوب بر روی سر قرار می گیرد.

A picture containing text Description automatically generated

شال حریر

در تمام مناطق ایران از شمال گرفته تا جنوب اکثر بانوان ایرانی از شال حریر مدل اشکی با صندل چرم استفاده می کنند و برای مصارف گوناگون از این پوشاک برای حجاب مو و سر خود استفاه می کنند که علاوه بر نازک بودن و خنکی آن دارای قشنگی و جلوه زیبایی نیز می باشد. طراحی این شالها به صورت نازک می باشد که نقطه های بسیار کوچک به صورت مرتب در کنار همدیگر و بر روی سطوح این پارچه حریر نقش و نگار گرفته اند که سبب زیبایی و جذابیت این مدلها شده است. این مدلهای شال در ابعاد مختلفی تولید می شود. یکی از متنوع ترین طراحیها برای پوشاک مختص شال حریر شیشه ای می باشد که در نقش و نگارهای مختلف تولید و روانه بازار می شوند که مدلهای چارخانه و پارچه گلدار آنها در بین بانوان بسیار پر طرفدار می باشند و اکر بانوان جوان به دنبال مدلهای جدید و جذاب آن می باشند. علاوه بر این مدلها طرحهای سنتی که بر روی این شالها نقش بسته نیز بسیار پر فروش بوده و اکثر خانهای جوان از آنها برای استفاده خود و یا تهیه برای فرزندان خود اقدام کرده اند. برخی از این شالها به صورت دو تکه تولید می شوند به گونه ای که در قسمت میانی که بر روی سر قرار می گیرد دارای یک لایه اضافه و یا ضخامت بیشتر می باشند و در قسمتهای دو سر شال که بر روی شانه و بدن قرار می گیرند به صورت تور و پارچه شیشه ای می باشند.


 

بازدید: 267




Scroll to Top