• دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 29
کد خبر: 429962
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۰۲

تکنیک طلایی رسیدن به ثروت

تکنیک طلایی برای رسیدن به ثروت ورود به حوزه تجارت است. اگر شما به دنبال رسیدن به ثروت هستید باید به دنبال درآمدهای دلاری باشید و تجارت این امکان را به شما می دهد که درآمدهای دلاری داشته باشید. من با ورود به حوزه تجارت و کار کردن در حوزه ملحفه توانستم خیلی زود و در مدت زمان کوتاه به ثروت برسم.

ملحفه یکبار مصرف هتلی

برای خرید ملحفه یکبار مصرف هتلی به نکات مختلفی توجه و دقت کنید.

ملحفه محصولی بسیار مهم است که با سلامتی افراد بسیار در ارتباط است هنگام خرید باید دقت کرده و محصولی بهداشتی و مورد تایید را خریداری نمایید.

ملحفه باید جنس راحت داشته باشد و با استفاده از آن حس راحتی و آرامش دست دهد، در خرید محصول دقت کنید که جنسی خوب و استاندارد را تهیه نمایید.

این ملحفه ها در انواع طرح و رنگ موجود هستند، هنگام خرید می توانید محصول را در انواع دلخواه و ست با دیگر کالای خواب خریداری کنید.

توجه به نازکی و ضخامت ملحفه، اندازه و سایز آن، وزن سبک، جنس لطیف و دیگر موارد اهمیت دارد، با توجه به این موضوعات می‌توانید بهترین خرید را انجام دهید.

ملحفه یکبار مصرف هتلی

ملحفه یکبار مصرف پرسان

قیمت ملحفه یکبار مصرف پرسان بر حسب نوع محصول و کیفیت آن، سایز و اندازه کالا، برند تولیدی آن و سایر عوامل تعیین می‌شود.

در بازار این ملحفه ها با نرخ های متفاوتی عرضه می شوند و تفاوت قیمت‌ ها به دلایل مختلف اتفاق می‌افتد.

در بازار انواع نوسانات و تغییر در نرخ مواد اولیه موضوعات مهم هستند که کالاها تاثیر می گذارند.

قیمت ملحفه بین 25 تا 30 هزار تومان می باشد.

این مرکز از طریق شماره تماس های درج شده با مشتریان خود در ارتباط بوده و می توانید از این طریق با پشتیبان صحبت کرده اطلاعات لازم را در مورد کالا کسب نمایید.

می توانید از خدمات بهینه استفاده کرده و کالا را سریع و به صرفه تهیه کنید.

ملحفه یکبار مصرف پرسان

ملحفه یکبار مصرف تخت

مشخصات ملحفه یکبار مصرف تخت شامل وزن سبک، نرمی و لطافت، ضخامت و عدم ایجاد حساسیت پوستی می شود.

این ملحفه ها در ضخامت ها و گرماژهای مختلف تهیه می شوند تا نیازهای مصرف کنندگان را به هر میزان ضخامت این محصول تحت پوشش قرار دهند.

یکی از مهم ترین مشخصات ملحفه رولی بیمارستانی قابلیت پیشگیری این محصول از سرایت و ضد ویروس و باکتری انواع آلودگی های موجود در مراکز مختلفمی باشد.

در بیمارستانها و مراکز بهداشتی این رول های یکبار مصرف برای معاینه بیمار رو تخت پهن می شوند و پس از اتمام معاینه یک بیمار برای بیمار بعدی تعویض می شوند.

.

.


بازدید: 224




Scroll to Top