• دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 29
کد خبر: 429976
تاریخ انتشار: شنبه, ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۳۷

کاربردهای بالقوه کیوی برای قلب

کیوی منبع غنی پتاسیم، فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 است. فیبر ممکن است به کاهش سطح کلسترول بالا کمک کند. بنابراین، ممکن است به کاهش خطر بیماری های قلبی کمک کند. پتاسیم جزء ضروری سلول ها است که به تنظیم ضربان قلب کمک می کند. به دلیل آن که قیمت عمده کیوی مقرون به صرفه می باشد، توصیه می شود آن را تهیه و پوره ی آن را در فریزر نگهداری کنید. از طریق بسیاری از مطالعات مشخص شده است که غذاهای غنی از اسیدهای چرب امگا 3 ممکن است ظرفیت کاهش خطر سکته مغزی و بیماری عروق کرونر قلب را داشته باشند.

فولات، ویتامین E و منیزیم موجود در میوه نیز ممکن است به کاهش خطر بیماری قلبی کمک کند. این خواص ممکن است نشان دهنده فواید بالقوه کیوی برای قلب باشد. با این حال، برای درمان و تشخیص بیماری قلبی باید با پزشک خود مشورت کنید و هرگز اقدام به خوددرمانی نکنید.

تاثیر کیوی بر شادابی پوست

کیوی منبع طبیعی ویتامین C است که ممکن است به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل کند و ممکن است به آسیب های پوستی ناشی از آفتاب کمک کند، ممکن است به چین و چروک کمک کند، ممکن است به شادابی پوست، جوانی و بافت پوست کمک کند. ویتامین C همچنین مسئول تشکیل کلاژن است که ممکن است به ترمیم پوست کمک کند. اگر به کیوی دسترسی ندارید شما می توانید با توجه به لیست قیمت خیار آن را جایگزین کیوی کنید تا پوست شفافی داشته باشید.

همچنین ممکن است به بهبود پوست از بریدگی ها و زخم ها کمک کند. همچنین حاوی ویتامین E است که ممکن است به نرمی و رطوبت پوست کمک کند و به محافظت از آن در برابر انحطاط کمک کند.

کیوی سرشار از ویتامین E است که به تیرگی پوست و روشن شدن آن کمک می کند. همچنین دارای آنتی اکسیدان های کافی است که به جلوگیری از تجمع سلول های مرده پوست کمک می کند. همچنین به تحریک پوست و افزایش تولید سلول های جدید در پوست کمک می کند.

نقش کلیدی کیوی در درمان سرطان

کیوی حاوی آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها، کاروتنوئیدها و فیبر است که ممکن است به درمان سرطان کمک کند. طبق مطالعات، فیبر غذایی موجود در کیوی ممکن است به کاهش خطر ابتلا به سرطان روده کمک کند. کاروتنوئید در هویج نیز به فور وجود دارد، بنابراین در زمان نبود کیوی می توانید با توجه به قیمت روز هویج ان را خریداری و مصرف کنید.

این حاوی کاتچین است که ممکن است به کاهش سمیت ناشی از عوامل ضد سرطانی و تحریک تکثیر مغز استخوان کمک کند. کیوی همچنین حاوی لوتئین است که ممکن است به سرطان ریه و پروستات کمک کند.

کیوی حاوی آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها، کاروتنوئیدها و فیبر است که ممکن است به درمان سرطان کمک کند. طبق مطالعات، فیبر غذایی موجود در کیوی ممکن است به کاهش خطر ابتلا به سرطان روده کمک کند.

نقش کلیدی کیوی در درمان سرطان

.


بازدید: 247




Scroll to Top