• دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 29
کد خبر: 430210
تاریخ انتشار: شنبه, ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ ۰۶:۲۰

با زیتون خود را در حال صعود به قله ای تازه بیابید

اگر می خواهید مسیر های جدیدی از زندگی را در پیش بگیرید که با آن به ثروت های کلان دست یابید ما برای شما پیشنهادی داریم شما می توانید با شروع فعالیت تجاری در حیطه ی محصولی پرسود همانند زیتون ها شرایط زندگی خود را تغییر دهید و از آن سود های بسیاری کسب نمایید حال برای آشنایی بیشتر با این کسب و کار با ما همراه باشید.

زیتون شمال ایران

یکی از مشخصات اصلی زیتون شمال ایران این است که دارای طعمی بسیار لذیذ و دوست داشتنی است که به همین دلیل از محبوبیت خاصی برخوردار است و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است یکی دیگر از ویژگی های بارز زیتون این است که به عنوان میوه ای کاملاً زودرس به شمار می‌ رود و معمولاً باغداران در اواخر فصل تابستان و شهریور ماه شروع و برداشت این محصولات می کنند.

یکی ویژگی دیگر زیتون، داشتن اثر درمانی در بیماری های گوارشی مانند یبوست، اسهال و غیره است که به نوعی خاصیت تسکین دهنده دستگاه گوارش را ایفا می کند طبع زیتون گرم است و بهتر است در کنار غذا های سرد حتما کمی زیتون بگذارید تا طبع غذا را متعادل سازد برای خرید این محصول حتماً باید به حجم مورد نظر آن توجه کنید و سعی کنید این محصول را در بسته بندی هایی با وزن دلخواه خود تهیه نمایید.

.

زیتون اصل طارم

تعیین قیمت زیتون اصل طارم به پارامترهای زیادی بستگی دارد که برخی از آن ها را بررسی می نماییم مهمترین آن ها کیفیت محصول می باشد، زیرا کیفیت و قیمت با هم رابطه ای مستقیم دارند نکات دیگر مکان خرید زیتون است که در منطقه خود طارم این محصول قیمت ارزانتری دارد و در دیگر شهرهای کشور قیمت آن گرانتر می باشد.

هزینه هایی که صرف خرید و حمل و نقل محصول گردیده در تعیین قیمت نهایی آن ها موثر می باشد قیمت آن ها از بازه 40 الی 100 هزار تومان می باشد جهت خرید باکیفیت ترین نوع این محصول، مطمئن ترین راه تماس گرفتن با کادر فروش سایت می باشد.

.

زیتون تازه رودبار

زیتون بسیار مقدس است و در قران در مورد استفاده از آن بسیار گفته شده است مبدا اصلی زیتون در کشور‌های مدیترانه‌ای می‌باشد اما امروزه در بیشتر نقاط جهان درخت زیتون وجود دارد درخت زیتون ارتفاعی بین 15 تا 20 متر دارد و عمر طولانی نیز دارد چیزی حدود 1000 سال است زیتون تازه رودبار بسیار خوش‌بو است و عطری متفاوت با دیگر انواع زیتون‌ها دارد که دارای مواد مغذی آنتی اکسیدان، فیبر و آهن می باشد که باعث تقویت سیستم گوارشی بدن می شود.

همچنین این نوع زیتون از لحاظ طعم تلخ و سفت و مزه نیز بسیار دلچسب است زیتون‌های رودبار نه آنقدر سفت است که در خوردن مشکل داشته باشید و نه آنقدر شل که شکل ظاهری خود را حفظ نکند بافت داخلی این نوع زیتون نیز بسیار عالی است شما می‌توانید زیتون رودبار را هم به صورت معمولی و هم به صورت پرورده و ترکیب با رب انار خریداری کنید.

.


 

بازدید: 118




Scroll to Top