• دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: 429743
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۵۵

عجیب اما واقعی ایزوگام من را ثروتمند کرد

ثروتمند شدن از طریق ایزوگام مسیری است که شاید کمتر کسی به آن اعتماد کند و وارد آن بشود زیرا معتقدند با این روش رسیدن به ثروت و درآمد میلیاردی امکان پذیر نیست. اما از زمانی که من تجارت نوین خود را در این حوزه آغاز کردم به طور شگفت انگیزی درآمدم افزایش پیدا کرد.

ایزوگام استخری

برای داشتن محیطی امن و عاری از رطوبت شما نیازمند استفاده از ایزوگام استخری جایگزین رنگی می باشید. دغدغه ی همه ی ما داشتن محیطی راحت و با آرامش است تا بتوانیم با استفاده از امکانات موجود در آن فضا به زندگی روزمره خود فکر کنیم. برای نمونه اگر شما بخواهید استخری را طراحی و به مرحله بهره برداری برسانید حتما باید استاندارهای لازم را رعایت نمایید و برای موفق بودن در این کار شما نیازمند استفاده از بهترین مواد موجود در تهیه ایزوگام سراپوش می باشید.

با انتخاب عالی ترین جنس خیال شما از این بابت راحت می شود و با اطمینان خاطر به کار خود ادامه می دهید. نفوذ آب به محیط می تواند دردسرهای مخصوص به خود را داشته باشد که با تولید موارد مناسب می توانید از به وقوع پیوستن آن جلوگیری به عمل بیاورید. ایزوگام از جمله موارد جدانشدنی در پروژه هایی است که با آب سروکار دارد و اگر توسط افراد مجربی نصو کار گذاشته شود می تواند سالیان طولانی برای شما کار کند.

ایزوگام ایرانی

دانستن این مطلب که با چه شاخصه هایی می توان مرغوب بودن یک ایزوگام را تشخیص داد و از کجا بدانیم که یک ایزوگام ایرانی با کیفیت خوب خریداری کرده ایم، در خرید ایزوگام بسیار مهم و اساسی است زیرا ندانستن این مطلب می تواند ما را متحمل ضرر و هزینه های اضافی کند.

اگر ایزوگامی دارای کیفیت خوب نباشد، هرچند توسط افراد حرفه ایی نصب شود، با بروز یک باران یا برف می تواند آب و رطوبت ناشی از آن را از خود عبور دهد و متوجه نفوذ آب در سقف منزلمان شویم و برای انتخاب یک ایزوگام با کیفیت مناسب نیاز است ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهیم.

ایزوگام تحت نیروی کششی بالا از خود مقاومت نشان می دهد و پاره نمی شود و از استحکام خوبی در برابر نیروهای کششی برخوردار است و برای بررسی این ویژگی می توانید قطعه کوچکی از ایزوگام را برای دو یا سه ساعت در فریزر قرار دهید و سپس خم کنید، اگر ایزوگام در طی این عمل دچار شکستگی و یا ترک شد، مرغوب نیست و این امر نشان می دهد که در مقابل سرمای زیاد، ضعیف عمل می کند و دارای مقاومت خوبی نیست.

ایزوگام باران

امروزه برای افزایش یافتن امنیت ساختمانها، از ایزوگام باران استفاده می شودکه برند برفاب و باران پوشش از شرکتهای فعال در این زمینه هستند.

ایزوگام؛ یک عایق رطوبتی است که از ماده ی اولیه ی قیر ساخته شده و به اصطلاح فرآوری شده ی قیر می باشد، موارد مصرف ایزوگام شامل پشت بام خانه ها و ساختمانها، دیواره و کف استخرهای خانگی صنعتی، دیواره ی سرویسهای بهداشتی عمومی و خانگی، پی سازه ها و ساختمان، کانالهای انتقال آب، تونلها، آبگیرها، انبارها، پارکها و سدها و بسیاری موارد دیگر که نیاز به عایق کاری دارند می باشد.

یکی از شرکتهای فعال در زمینه ی تولید ایزوگام پشم شیشه،‌‌ برند برفاب است که تولیدات بسیاری را روانه بازار کرده است، از عمده تولیدات این شرکت تولید ایزوگام با ضخامت 5 میل است که در نوع خود بی نظیر می باشد.


 

بازدید: 233




Scroll to Top