• دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: 429850
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۰۲

کسب و کار خود را به درآمد میلیاردی رساندم

اصلی ترین دلیلی که سبب شد تا از کسب و کار ساده خود در حوزه الکل صنعتی به درآمد میلیاردی برسم این بود که همواره برای ارائه بهترین درجه کیفی از محصولات خود تلاش کردم و تبلیغات گسترده ای برای فروش محصولاتم انجام دادم و توانستم موفقیت این چنینی را رقم بزنم.

الکل صنعتی سفید

متانول یا همان الکل صنعتی سفید بیشتر کاربرد صنعتی داشته و از آن ها به عنوان سوخت و ضد یخ استفاده می کنند و این نوع الکل در پزشکی هیچ گونه استفاده ای ندارد. الکل ها صنعتی در صنایع دارویی، داروسازی و آزمایشگاهی کاربرد و استفاده بسیاری می شود که این الکل حلال است.اتانول الکلی است که در فرهنگ ما به عنوان یک نوشیدنی از آن استفاده می کنند و این نوع الکل را الکل خوراکی می دانند که مصرف این الکل به دلیل اثرات سرخوشی است.الکل های صنعتی برای جلوگیری از رشد میکروب در فرآورده های دارویی مورد استفاده قرار می گیرد.این الکل ها به دلیل اینکه نمی گذارند میکروب ها جذب آن ها بشوند به عنوان رو کش قرص و الکل ضد عفونی کننده مورد استفاده قرار می گیرد.

الکل صنعتی شفق

مشخصات الکل صنعتی شفق به گونه ای بوده که آن را از دیگر الکل ها متمایز می کند.الکل شفق با خالصیت 98 درصد که یکی از مرغوب ترین الکل های صنعتی و با کیفیت بالا وارد بازار می شود که موارد استفاه این الکل:- ضد عفونی کننده، جرم گیر لکه بری انواع سطوح مانند کاشی و سرامیک کفپوش.- سوخت چراغ های آرمایشگاهی و الکلی، باعث مشتعل شدن چوب و ذغال می شود.- جرم گیر و لکه بر برای قطعات مکانیکی، لوازم الکترونیکی.برای لکه بری لباس های سفید و حتی پرده ها (برای استفاده از این روش باید مقدار کمی از این الکل را داخل لباسشویی بریزید و مواد شوینده را اضافه نموده پس از آن اقدام به شستشو کنید).

الکل صنعتی کوچک

به طور کلی الکل صنعتی کوچک گروهی از ترکیبات آلی هستند که دارای گروه هیدروکسیل می باشند و با توجه به محل قرارگیری گروه هیدروکسیل (OH) خواص متفاوتی از خود نشان می دهند.با توجه به تعداد گروه هیدروکسیل، میزان انحلال پذیری الکل ها با یکدیگر متفاوت است.الکل صنعتی یکی از بهترین حلال های آلی میباشد و در صنایع رنگ و عطرسازی نیز موزد استفاده قرار میگیرد. هم چنین الکل به علت نقطه ذوب پایینی که دارد، در صنعت یخ سازی کاربرد دارد. الکل صنعتی کوچک در دو نوع الکل اتیلیک اتانول و الکل متلیک تولید میشود که هرکدام مشخصات متفاوتی دارند.


 

بازدید: 228




Scroll to Top