• سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: 430117
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۵۷

درآمدم را میلیاردی فرض کردم و به آن رسیدم

آدمی که قراره پنج سال دیگه بشی بستگی زیادی داره به اطلاعاتی که امروز به خورد ذهنت میدی و آن را تغییر می دهی. همان تغییری باش، که دوست داری در دنیا ایجاد کنی. من همیشه دوست داشتم فقر را از کشورم بیرون کنم و همه ثروتمند باشند. پس قدم در مسیر تجارت نهادم و الان که خودم به فرد ثروتمندی تبدیل شدم آمده ام تا به بقیه هم کمک کنم تا آن ها هم به درآمد های میلیاردی برسند. پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

میلگرد کلاف عرضی

همان طور که مستحضرید میلگرد کلاف عرضی انواع مختلفی دارد ولی باید بدانید درصد کربن میلگرد کلاف متغیر می باشد و سبب تفاوت در میلگرد کلاف می شود. برای کلاف عرضی ساختمان عمدتا از میلگرد سایز 14 و از نوع آجدار آن استفاده می کنند و این کلاف به صورت عمود بر تیرچه ها می باشد.

این میلگردها جز محصولات پیش ساخته می باشد که قابلیت تراشکاری بسیار بالایی دارد و همچنین در تولید انواع مختلف پیچ، واشر و پکینگ و دیگر قطعات استفاده می گردد. در محیط هایی که باید در مجاورت حرارت و مواد شیمیایی قرار بگیرد و بیشتر از این میلگرد تلفون برای تولید قطعات استفاده می شود که تحمل حرارت بالای 260 درجه را دارد.

کاملاً ضربه پذیر می باشد و می توانید در ساخت انواع مختلف قطعات بسیار مهم و کاربردی از این محصول استفاده کرد، میلگرد در مجاورت با رطوبت دچار فرسایش و یا زنگ زدگی نمی شود

میلگرد بستر کاشان

از مشخصات میلگرد بستر کاشان می توان ضد زنگ بودن آن اشاره کرد زیرا جنس این نوع سازه از فلز گالوانیزه می باشد و همچنین از ویژگی های دیگر میلگرد بستر می توان به استحکام ساختمان در برابر زلزله نیز اشاره کرد.

میلگرد بستر کاشان دو نوع زیر میلگرد بستر نردبانی و میلگرد بستر خرپایی

همانطور که در بالا ذکر کردیم این میلگرد جزو محصولات پیش ساخته می باشد و ویژگی خاص این میلگرد این است که مقاومت بالا در برابر الکتریکی زیاد و شیمیایی بالا دارد.

میلگرد بستر قم

برای خرید میلگرد بستر قم بهتر است به ظاهر و یا بدنه میلگرد به خوبی دقت نمایید و اقدام به خرید میلگردهایی کنید که دارای بدنه مستحکم می باشند.

حتما از میلگردهایی استفاده کنید که دارای برند معتبر و شناخته شده ای هستند و این به معنای اصل و با کیفیت بودن میلگرد می باشد.

خرید خود را حتما از یک فروشنده قابل اعتماد و معتبر انجام دهید به همین دلیل برای خرید به هر فروشگاه و مرکز خریدی مراجعه نکنید.

به کارت و شناسه ای که بر روی میلگردها چاپ و حک شده است به خوبی توجه کنید که مطابقت با میلگرد مد نظر شما داشته باشد.

.

.

.


 

بازدید: 131




Scroll to Top