• یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: 430248
تاریخ انتشار: شنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۲۷

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب:

همه افراد به دنبال پوستی صاف و درخشان می باشند . برای رسیدن به آن از انواع کرم ها استفاده می کنند. کرم ضد آفتاب یکی از پر مصرف ترین کرم ها می باشد که از بروز چروک جلوگیری می کند. همچنین این نوع کرم رطوبت پوستتان را حفظ می کند و مانع تیره شده رنگ پوست می شود.

اما کرم ضد آفتاب چیست؟ کرم ضد آفتاب را می توان یک محصول موضعی دانست که از پوست در برابر نور خورشید محافظت می کند. امروزه این محصول به صورت اسپری، ژل، فوم، لوسیون و پودر در بازار موجود می باشد. در حال حاضر این محصول برای بانوان، آقایان و کودکان در بازار موجود می باشد. اگر به دنبال بهترین کرم ضد آفتاب می باشید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

Deal of the Day: 10 of the safest, and most effective, best sunscreens you can buy on Amazon, starting at just $9 - MarketWatch

بهترین کرم ضد آفتاب

ضد آفتاب لاروش پوزای:

ضد آفتاب لاروش پوزای یک ضد آفتاب مرطوب کننده صورت با محافظت بسیار بالا با 50+SPF می باشد. این محصول اثربخشی بالینی ثابت شده ای دارد و می توان آن را بهترین کرم ضد آفتاب دانست. این کرم تست شده روی پوست های حساس می باشد. همچنین واکنش پذیر بوده و از آسیب سلولی عمیق پوست محافظت می کند. این محصول بدون رنگ بوده و برای بانوان و آقایان مناسب می باشد. همچنین با انواع پوست ها سازگار است. کشور سازنده ضد آفتاب لاروش پوزای فرانسه می باشد.

اما چه زمانی باید از کرم ضد آفتاب لاروش پوزای استفاده کنیم؟ بهتر است 30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب از این کرم استفاده کنید و آن را هر 2 ساعت یکبار تمدید کنید.

کرم ضد آفتاب لاروش پوزای مدل Anthelios | فروشگاه انس کالا

ضد آفتاب لاروش پوزای

ضد آفتاب فیوژن واتر 50 SPF:

ضد آفتاب فیوژن واتر یکی دیگر از محبوب ترین ضد آفتاب ها می باشد که محافظ نوری صورت می باشد و بافتی فوق سبک و فاز آبی با پوشش ابریشمی دارد. این محصول برای استفاده روزانه مناسب می باشد زیرا تحت شرایط واقعی نور شدید خورشید آزمایش شده است و محافظت بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش دارد. همچنین برای چشم ها مضر نیست، مقاوم به چربی می باشد و برای انواع پوست مناسب است.

ضد آفتاب فیوژن واتر یک محافظ ایده آل در برابر آفتاب است و گزینه ای مناسب برای فعالیت های خارج از منزل با قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید است. محافظت بالایی در برابر اشعه های خورشید دارد و پوست را هیدراته نگه می دارد. به عبارتی دیگر شما با مصرف این محصول می توانید آبرسانی پوست را افزایش دهید.

ضد آفتاب فیوژن واتر بافتی سبک دارد و سریع جذب پوست می شود. به دلیل دارا بودن ویتامین E از لک شدن پوست جلوگیری می کند.

ضد آفتاب فیوژن واتر اوربان ایزدین | فروشگاه زیبارو

ضد آفتاب فیوژن واتر

فواید استفاده از ضد آفتاب:

استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب می تواند فواید بی نظیری برای پوستتان داشته باشد. شما با مصرف این محصول می توانید مزایای زیر را به پوستتان هدیه کنید.

 خطر ابتلا به سرطان پوست کاهش پیدا می کند.
 جلوگیری از پیری زودرس
 کرم ضد آفتاب می تواند از پوست در مقابل اشعه مضر فرابنفش محافظت کند.
 با ضد آفتاب می توان از انواع پوست ها محافظت کرد.

فروشگاه ال آی یک فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی، بهداشتی و پوستی است که بهترین کرم ضد آفتاب را با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.


بازدید: 811




Scroll to Top