• شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: 430249
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ۱۳:۲۷

چطور جا کفشی زیبا و مقرون به صرفه بخریم؟

 

هر منزلی را که به آن توجه کنید از جا کفشی ها استفاده می کنند. جا کفشی یکی از لوازم پر استفاده در هر خانه ای است، چون که هم کفش ها در جای مناسب قرار داده شوند و هم این که روی طراحی دکور، تاثیر مثبتی داشته باشد به همین دلیل شما باید یک جا کفشی مناسب و زیبا تهیه کنید و آن را در ورودی منزل و یا راهرو قرار دهید، اما چطور می توانید این کار را انجام دهید؟ ما در ادامه چند فاکتور اصلی را می گوییم که با آن یک جا کفشی زیبا، جا دار و با کیفیت تهیه نمایید.

.

جاکفشی در دکوراسیون منزل چه تاثیری دارد؟

در حال حاضر فضاهای آپارتمان ها نسبت به گذشته کوچک تر شده است، شما به یک جا کفشی مناسب نیاز دارید تا بتوانید کفش هایتان را داخل آن قرار دهید. جا کفشی نظم و تمیزی را به خانه ی شما می آورد همیشه در خرید جاکفشی سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که با سایر لوازم منزل مانند میز تلویزیون ست باشد پیشنهاد میکینم برای زیبا تر شدن منزل خودتون و درک اهمیت موضوع مطلب چگونه میز تلویزیون را تزئین کنیم + عکس را مطالعه کنید.

در آپارتمان ها چیدمان کفش ها اهمیت دارد، زمانی که شما از آن ها استفاده می کنید، هم راحت تر کفش ها را قرار می دهید و هم حریم همسایه تان را حفظ می کنید.

از طرفی جا کفشی ها با توجه به تنوع رنگ و طرحی که دارند باعث می شوند تا منزل شما زیباتر به نظر برسند. این لوازم می توانند در راهرو ها و ورودی آپارتمان ها قرار داده شوند تا هم فضای خالی را پر کنند و هم این که برای زیبایی دکور باشد.

.

.

انواع مدل های محبوب جا کفشی

یک سری مدل ها در بین این لوازم هستند که محبوبیت بیشتری دارند و شما می توانید از بین آن ها انتخاب کنید که عبارتند از:

 جاکفشی آینه دار
 جاکفشی درختی
 جاکفشی داشبوردی
 جاکفشی کنسولی
 جاکفشی دیواری
 جاکفشی های ساده درب دار
 جا کفشی بدون درب

.

مهم ترین نکات برای خرید جاکفشی

شما در هر آپارتمانی زندگی کنید، بدون شک نیاز دارید تا جا کفشی را تهیه کنید، اما با در نظر گرفتن یک سری نکات می توانید یک محصول مناسب و زیبا برای خانه تان تهیه نمایید. در ادامه ما این موارد را به شما می گوییم:

.

1.داشتن فضای کافی

اولین موردی که در خرید جاکفشی زیبا باید به آن توجه کافی داشته باشید، این است که آن ها فضای کافی برای قرار دادن کفش های شما داشته باشند.

شما باید فضا را از دو جنبه مورد بررسی قرار دهید، جنبه اول این است که جایی که می خواهید جا کفشی را قرار دهید چقدر فضا دارد و همین طور جا کفشی ها تا چه اندازه می توانند کفش های شما را در خودشان داشته باشند. زمانی که به فضا توجه می کنید، محدودیت های خودتان را در خرید می شناسید و بهتر گزینه مناسب را انتخاب می کنید.

.

2.متریال استفاده شده

یکی دیگر از نکات مهم در خرید جا کفشی متریال و مواد استفاده شده در ساخت است، کفش ها باید در جای خوبی قرار داده شوند، امروزه جا کفشی ها از مصنوعات پوبی مختلفی تولید می شوند که بهترین آن ها ام دی اف می باشد که هم کیفیت خوبی دارد و هم از نظر قیمت مقرون به صرفه است.

.

3.رنگ

شاید به جرات می توان گفت یکی از مهم ترین نکات در زمان خرید توجه به رنگ و انتخاب درست آن است. شما با سلیقه خودتان می توانید یکی از رنگ های جا کفشی را انتخاب کنید. جا کفشی ها در طیف رنگی مختلفی تولید می شوند، آن ها می توانند به رنگ های تیره و یا رنگ های چوبی روشن باشند.

اگر شما کلاسیک پسند هستید، بهترین رنگ ها تیره است، اما اگر سبک های مدرن می خواهید و یا این که فضا بزرگ تر و روشن تر نشان داده شود بهترین گزینه برایتان روشن است. اما برای این کار می توانید به سایر وسایل هم نگاه کنید تا با آن ها هم خوانی داشته باشند.

.

4.بودجه خرید

گزینه آخری که به شما می خواهیم بگوییم که خرید شما را جهت دار می کند، میزان هزینه ای است که می خواهید پرداخت کنید. جا کفشی ها معمولا خیلی گران قیمت نیستند، اما جنس های مختلفی دارند، اگر شما می خواهید یک محصولی بخرید که سال های زیادی برای شما دوام داشته باشد بهتر است هزینه مناسبی را برای آن در نظر بگیرید. اما یک سری روش ها است که شما می توانید جا کفشی خوب اما با قیمت مناسب تهیه کنید و آن چیست ؟ در ادامه به شما می گوییم.

.

5.سلیقه شما

تمام موارد گفته شده می تواند به شما کمک کند تا بتوانید خریدتان را به خوبی انجام دهید و گزینه مناسبی را انتخاب نمایید، اما با این وجود شما باید با توجه به سلیقه ای که دارید جا کفشی مد نظرتان را انتخاب کنید. اگر به سبک های کلاسیک علاقه دارید می توانید از جاکفشی هایی که روی آن ها کار شده است استفاده کنید، اما اگر می خواهید میمینال و ساده باشد، برای شما در دنیای جا کفشی ها تنوع زیادی وجود دارد تا از آن ها بهره بگیرید.

.

.

خرید آنلاین جا کفشی

یکی از بهترین روش ها که برای شما مقرون به صرفه است و نیازی به گشت و گذار حضوری ندارد، خرید اینترنتی است. در حال حاضر مردم زمان زیادی ندارند، باید به سر کار بروند، به کارهای روزانه شان برسند و ... به همین دلیل آن ها به دنبال یک روش خرید بی دردسر هستند تا در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند آن ها را تهیه نمایید.

خرید مجازی جاکفشی سبب می شود تا شما در زمان و انرژی تان صرفه جویی کنید و همین طور بتوانید تنوع بیشتری از محصولات را ببینید.

اگر به دنبال این هستید یک جا کفشی تمام عیار بخرید، بهترین کار برای شما این است به سراغ فروشگاه های آنلاین و مرجع مانند دکومبل و یا دیجی کالا بروید. آن ها تنوع زیادی به شما می دهند و می توانید هر کدام از محصولات را بررسی کرده و آن ها را تنها با چند کلیک تهیه کنید. خرید اینترنتی یک سری مزایا دارد که عبارتند از:

 صرفه جویی در زمان
 صرفه جویی در انرژی
 هزینه مناسب تر
 تنوع بالاتر
 دسترسی راحت تر
 خرید بدون محدودیت

 

بازدید: 858




Scroll to Top