• یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: 430252
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۰۳

آموزش میکاپ نود

آموزش میکاپ نود:

میکاپ نود

میکاپ نود یکی از شیک ترین و زیباترین مدل های میکاپ هست که به هر کسی با هر رنگ پوستی میاد. خیلی ها فکر میکنن، میکاپ نود یعنی استفاده از محصولاتی که کمرنگ هستن و یا رنگ بژ دارن . درصورتی که این تصور به شدت غلط هست.
این که میگیم میکاپ نود به همه رنگ پوستی میاد به این دلیل هست که این نوع میکاپ یعنی استفاده از محصولاتی که نزدیک ترین رنگ رو به رنگ پوستمون دارن.
این جا با هم ساده ترین مراحل رو برای انجامِ یک میکاپ نود و شیک بررسی میکنیم.


میکاپ پوست:

آموزش آرایش نود

مثل هر نوع میکاپ دیگه ای اول از همه میریم سراغِ میکاپ پوست. اولین کار اینه که یک محصول مناسب با نوع پوست و دقیقا مطابق با رنگ پوستمون انتخاب کنیم.
از کلیدی ترین مراحل در میکاپ نود اینه که کرم پودر باید دقیقا مطابق با رنگ پوست باشه. اینجوری طبیعی ترین حالت ممکن و داریم.
محصولی رو انتخاب کنید که پوستتون رو یکدست کنه، یادتون باشه اینجا نمیخوایم پوستمون رو گریم کنیم بلکه میخوایم با کرم پوستمون رو به میزان مناسبی که اون رو سالم و شاداب نشون بده، کاور کنیم.


میکاپ چشم :

آموزش آرایش نود

برای میکاپ چشم و زدنِ سایه، نیاز به پلتی داریم که رنگ های طبیعی توی اون داشته باشه. رنگ هایی مثل قهوه ای که معمولا خیلی از ما پلکمون تناژی از قهوه ای روشن داره.
پس پالت سایه رو انتخاب کنید با یه براش بزرگ از رنگی که نزدیک ترین شباهت رو به رنگ پلکتون داره بردارید و اون رو اپلای و فید کنید.
تو مراحل بعدی میتونید با توجه به سلیقتون رنگ های دیگه هم اضافه کنید برای مثال میتونید از رنگی که 2 درجه تیره تر هست توی مرحله ی بعدی اضافه کنید، اون رو روی 1/2 پلکتون بزنید و خوب فید کنید و بعد روی خط پلک از رنگ تیره تر یا مشکی استفاده کنید و حسابی فیدش کنید. اینجوری یه سایه ی اسموکی دارین.
یا این که رنگ دوم رو گوشه خارجی چشم بزنید و با رنگ مشکی یه خط چشم فید بکشید و در نهایت میتونید یه شاین هم اضافه کنید.


رژگونه:

آموزش آرایش نود

همونطور که گفتیم توی میکاپ نود باید نزدیک ترین رنگ رو به رنگ خودمون انتخاب کنیم. برای رژگونه کافیه لپتون رو فشار بدین، رنگی که ایجاد میشه رو ببینید این دقیقا طبیعی ترین رنگ برای میکاپ شماست.
میتونید اون رو توی مدل های مختلف پودری، مایع ، کرمی و استیکی انتخاب و استفاده کنید.


رژلب :

آموزش آرایش نود

از سلیقه ای ترین مراحل میکاپ نود انتخاب رژلب هست. گاهی اوقات میبینید با یه برق لب میتونید یه میکاپ فوق العاده زیبا داشته باشید و یا رنگی رو انتخاب کنید که به رنگ لب شما نزدیک هست. میتونه صورتی، کرم، قهوه ای و... باشه.


این 4 مرحله ساده ترین مراحل یک میکاپ هستن. باید بدونید که داشتنِ محصولاتی با کیفیت روی زیبایی میکاپ ما تاثیر خیلی زیادی میزاره . و از اون مهمتر سلامت پوست مارو به خطر نمیندازه. مای سفورا نمایندگی تمامی برندهای روز دنیاست که میتونید در این سایت تمامی محصولاتِ پوستی و آرایشی رو ببینید ، با طرز استفاده اون آشنا بشین و در نهایت با خیالی راحت خریدتون رو انجام بدین.


بازدید: 607




Scroll to Top