• یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: 430274
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ۱۴:۲۵

راهنمای تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا

 

یکی از بهترین دلایلی که می‌توانید تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا را انتخاب کنید، کیفیت عالی دانشگاه‌های این کشور است. سیستم آموزشی دندانپزشکی ایتالیا با ارائه دانش نظری و تجربه بالینی از یک رویکرد جامع در آموزش دندانپزشکان پیروی می‌کند. با تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه‌های ایتالیا این فرصت برای شما فراهم خواهد شد که با جدیدترین فناوری‌های دندانپزشکی آشنا شوید و به مهارت‌های ضروری داندانپزشکی مانند جراحی، ایمپلنت، پروتز دندان و خیلی از موارد دیگر مسلط شوید.

تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا

تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا دارای مزیت‌هایی است که در ادامه مقاله به آنها اشاره می‌کنیم:

آموزش با کیفیت بالا

یکی از مهم‌ترین دلایلی که دانشجویان بین‌المللی، ایتالیا را برای تحصیل در رشته دندانپزشکی انتخاب می‌کنند، آموزش باکیفیت بالا است که در دانشگاه‌های دندانپزشکی ایتالیا ارائه می‌شود. با تحصیل در بهترین دانشگاه‌های ایتالیا می‌توانید انتظار داشته باشید که از آخرین فناوری‌های مرتبط با رشته دندانپزشکی بهره‌مند می‌شوید. علاوه‌براین، اساتید این دانشگاه‌ها به دانشجویان کمک می‌کنند تا با جنبه‌های مختلف مراقبت از سلامت دندان از جمله رادیولوژی دندان، آسیب‌شناسی آناتومی و موارد دیگر ‌به‌طور کامل آشنا شوند.

.

شهریه‌های قابل پرداخت

شهریه‌های قابل پرداخت در دانشگاه‌های دندانپزشکی ایتالیا یکی دیگر از مواردی هستند که دانشجویان بین‌المللی آن را در نظر می‌گیرند. به لطف دولت ایتالیا، اکثر دانشگاه‌های دولتی برنامه‌های دندانپزشکی را با کمترین شهریه ارائه می‌کنند که در مقایسه با دانشگاه‌های بسیاری از کشورهای اروپایی و ایالات متحده آمریکا بسیار کم هزینه هستند. همین فرصت خوبی است تا با صرف کمترین هزینه از آموزش باکیفیت بهره‌مند شوید.

برای مثال، شهریه برای برنامه‌های دندانپزشکی در دانشگاه‌های دولتی ایتالیا می‌تواند کمتر از 5000 یورو در هر سال تحصیلی باشد.

تجربه چند فرهنگی

تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا فرصتی را برای تجربه چند فرهنگی فراهم می‌کند. دانشجویان بین‌المللی از سراسر دنیا برای تحصیل به ایتالیا می‌آیند و از این طریق می‌توانید با فرهنگ‌های مختلف دنیا آشنا شوید. بدین طریق می‌توانید مهارت‌های ارتباطی خود را گسترش دهید. در بسیاری از موارد، پیدا کردن دوستان متعدد از سراسر دنیا می‌تواند فرصت‌های شغلی عالی را برای شما فراهم کند.

.

برترین دانشگاه‌های ایتالیا در رشته دندانپزشکی

دانشگاه سیه نا و دانشگاه رُم جزو دانشگاه‌های برتر برای تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا هستند.

دانشگاه سیه نا

دانشگاه سیه نا یکی از دانشگاه‌های برتر در رشته دندانپزشکی است که دروس آن به‌ زبان انگلیسی تدریس می‌شود. در ادامه به برخی از حقایق مهم در مورد تحصیل دندانپزشکی در این دانشگاه اشاره می‌کنیم:

-دانشگاه سیه نا اخیراً برنامه دندانپزشکی را به زبان انگلیسی معرفی کرده است که باعث شده است گزینه خوبی برای تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا باشد.
-هدف این برنامه، آموزش دندانپزشکان آینده همراه با شناخت سلامت دندان است.
-برنامه درسی این دانشگاه موضوعاتی مانند آناتومی دندان، رادیولوژی، بهداشت دندان، فناوری و جراحی‌های مختلف دندان را ارائه می‌کند.
-این برنامه شش سال طول می‌کشد که هم شامل آموزش دروس تئوری و هم دروس عملی است.
-دانشجویان می‌توانند انتظار داشته باشند که همراه با دیگر دانشجویان بین‌المللی در این دانشگاه تحصیل کنند که تجربه چند فرهنگی خوبی را برای آنها فراهم می‌کند.
-فارغ‌التحصیلان این دانشگاه می‌توانند مشاغل مختلفی را در حوزه تخصص دندان انتخاب کنند یا به تحصیل در مقاطع تحصیلی بالاتر ادامه دهند.

در کل، تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه سیه نا فرصت عالی برای دانشجویانی است که به دنبال آموزش باکیفیت همراه با تجربه چند فرهنگی هستند.

.

دانشگاه رُم

اگر به دنبال دانشگاهی هستید که به زبان انگلیسی تدریس می‌شوید، قطعاً دانشگاه رُم باید در اولویت اول‌تان باشد. این دانشگاه به خاطر تحقیقات نوآورانه در مورد علوم دندان بسیار مشهور است. همچنین یکی از بهترین برنامه‌های دندانپزشکی را به زبان انگلیسی ارائه می‌کند که باعث شده است دانشجویان این رشته از فرصت‌های شغلی خوبی در آینده بهره‌مند شوند.

در این دانشگاه، برنامه‌های درسی برای رشته دندانپزشکی ارائه می‌شود که همه جنبه‌های سلامت و بهداشت دندان از جمله پروتز دندان، جراحی، آناتونی، مواد، داروشناسی و رادیولوژی دندان را پوشش می‌دهد. این دوره‌ها توسط اساتید برتر و باتجربه که دارای دانش کافی در زمینه دندانپزشکی هستند تدریس می‌شوند.

دانشگاه رُم علاوه بر ارائه آموزش باکیفیت، امکانات دیگری مانند خوابگاه دانشجویی واقع در محوطه دانشگاه را برا دسترسی سریع به دانشگاه فراهم می‌کند. شهریه این دانشگاه در مقایسه با دیگر دانشگاه‌های ایتالیا که برنامه مشابهی را ارائه می‌کنند بسیار کمتر است. همچنین این دانشگاه به دانشجویان واجد شرایط، بورسیه اهدا می‌کند.

.

کلام آخر

مدت تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا 6 سال است و این رشته هم به زبان ایتالیایی و هم به زبان انگلیسی در دانشگاه‌های این کشور تدریس می‌شود. در طول تحصیل در مورد جنبه‌های مختلف دندانپزشکی مانند آناتومی دندان، رادیولوژی، جراحی و بیهوشی آشنا خواهید شد. با تحصیل در این دانشگاه‌ها از فرصت استفاده از تجهیزات پیشرفته برای تجربه عملی در طول تحصیل بهره‌مند خواهید شد. این دانشگاه‌ها شما را در محیط یادگیری متنوع قرار می‌دهد که می‌توانید با چندین فرهنگ آشنا شوید. همچنین حضور در سخنرانی‌هایی که به زبان‌های مختلف برگزار می‌شوند فرصتی را برای آشنایی با دنیای چند بعدی بهداشت مراقبت از دندان فراهم می‌کند.

.

.


 

بازدید: 333




Scroll to Top