• شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: 430275
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ۱۱:۱۹

راهنمایی سریع در مورد تم های وردپرس

.

وقتی صحبت از وردپرس می شود، تم یا باعث می شود سایت زیبایی داشته باشید و یا سایت شما را خراب می کند. اگر اشتباه را انتخاب کنید در نهایت با تجربه کاربری ضعیف یا بدتر از آن مواجه خواهید شد. تعداد زیادی تم در اینترنت وجود دارد، از جمله تم های رایگانی که می توانید از مخزن وردپرس دریافت کنید. اما، با تمام این مضامین، کدام یک را انتخاب می کنید؟ بیایید بررسی کنیم و بهترین تم مناسب برای نیازهای شما را پیدا کنیم.

.

.

.

قالب های وردپرس رایگان

خوشبختانه، وردپرس مجموعه گسترده ای از تم ها را ارائه می دهد که به صورت رایگان برای دانلود در دسترس هستند. با این حال، یک هشدار برای استفاده از تم های "رایگان" وجود دارد.

در درازمدت رایگان همراه با هزینه است. تم‌های رایگان عموماً فریم های بسیار خالی هستند و به مقدار زیادی افزونه نیاز دارند تا آن‌طور که می‌خواهید به نظر برسند.

.

 خدمات مرتبط: طراحی سایت در چابهار خود را به ما بسپارید!

.

نکته خوب این است که کیفیت همه آنها توسط وردپرس بررسی شده و در ابتدا عاری از بدافزار هستند.

.

و اگر می دانید چگونه سایت ها را توسعه دهید، یک سایت رایگان ممکن است نقطه شروع خوبی برای شما باشد. اما باز هم، شما در نهایت با خوردن زمان قابل پرداخت و اضافه کردن کرک به یک تم رایگان که ممکن است نخواهید با آن سروکار داشته باشید، خواهید خورد.

.

برای دریافت یک تم رایگان از وردپرس، کافیست وارد داشبورد وردپرس خود شوید و Appearance > Themes را انتخاب کنید. سپس از بالا گزینه Add New را انتخاب کنید. این پارامترهای جستجو را برای جستجوی تم رایگان آینده خود باز می کند.

از اینجا می توانید بر اساس محبوب، جدیدترین، موارد دلخواه جستجو کنید یا حتی جستجوی خود را با گزینه Feature Filter سفارشی کنید.

هنگامی که تم مورد علاقه خود را پیدا کردید، آن را نصب کرده و فعال کنید. سپس آستین ها را بالا بزنید و دست به کار شوید.

در کل، گزینه تم رایگان گزینه بدی نیست. فقط این است که برای شماره گیری موضوع رایگان گفته شده به کمی زحمت نیاز دارد. اگر چنین زمانی ندارید و به دنبال چیزی با پیتزاهای بیشتر هستید، یک تم ممتاز را بررسی کنید.

به عنوان مثال اگر سایت ذهن میلیاردر را نگاهی بیاندازید می بینید اگرچه با تم رایگان ساخته شده است اما ظاهر خوب و قابل قبولی دارد.

.

تم های ممتاز

اگر به تمی نیاز دارید که از قبل برای شما ساخته شده باشد و انواع ویژگی های شیار را داشته باشد، یک تم پولی یا "حق بیمه" برای شما مناسب است. با این حال، نسبت به سایت‌های موضوعی پولی حساس باشید. تعداد زیادی هم بیرون هستند. انتخاب مناسب می تواند یک چالش باشد.

.

 خدمات مناسب شما: بهترین شرکت طراحی سایت در رشت

.

یکی از سایت‌هایی که من شخصاً از آن استفاده کرده‌ام، بازار Envato (که قبلاً به عنوان جنگل تم شناخته می‌شد) است. مطمئناً موارد دیگری نیز وجود دارد، اما من سال‌هاست که از EnvatoMarket استفاده می‌کنم و هنوز از خدمات و کیفیت کلی تم‌های ارائه شده ناامید نشده‌ام.

.

این مضامین نه تنها توسط Envato Market برای بدافزار و/یا کد مخرب بررسی می‌شوند، بلکه دارای یک کتابخانه عظیم از تم‌ها برای انتخاب هستند.

هنگام رفتن به این مسیر، به سادگی مدتی را صرف جستجوی موضوعی می کنید که نیازهای خاص شما را برآورده کند.

صادقانه بگویم، اگر شما هم مثل من متضرر شده باشید، ممکن است زمان زیادی طول بکشد. این به این دلیل است که همانطور که فکر می کنید انتخاب خود را محدود کرده اید، موضوع دیگری را می بینید که حتی بهتر به نظر می رسد. اما وقت خود را صرف کنید، زیرا در نهایت ارزش آن را دارد. به علاوه، آنها 39012 تم را ارائه می دهند.

تم ها از حدود 25 دلار شروع می شوند و بر اساس مقداری که از موضوع نیاز دارید از آنجا به بالا می روند. سایت من از تمی استفاده می کند که حدود 60 دلار قیمت دارد و ارزش هر پنی را داشت.

.

.

تم های سفارشی ساخته شده

در صورتی که از آن بی خبر بودید، GoDaddy یک سرویس سایت سازی پولی ارائه می دهد که در آن یک طراح به صورت سفارشی یک سایت وردپرس را برای شما می سازد. محدودیت هایی برای این گزینه وجود دارد، اما یک سایت سفارشی می تواند شما را در مسیر درست، از همان ابتدا، شروع کند.

نقطه ضعف این هزینه اولیه است. اما، وقتی با تمام پولی که برای سفارشی کردن یک تم صرف می شود، سنجیده می شود، این گزینه بسیار شیرین است. مثلا وقتی سایت پدیشا را می بینید، به این نتیجه میرسید که واقعا تم سفارشی ارزشش را دارد!

.

افکار بسته در مورد تم های وردپرس

تم ها همه چیز سایت وردپرس شما هستند. این ظاهر است، احساس است، این است که بازدیدکنندگان شما را چگونه در وب می بینند. عاقلانه انتخاب کنید. اما نکته جالب در مورد تم ها این است که قابل تغییر هستند. هم از طریق شخصی سازی کد و هم با دانلود و نصب یک تم جدید.

اما هشدار... تغییر ظاهر و ظاهر سایت شما هر چند سال یکبار خوب است، اما این کار را بیش از حد انجام دهید و خطر سردرگمی بازدیدکنندگان را دارید. این قطعا می تواند منجر به از دست دادن بازدید و فروش از دست رفته شود. و هیچ کس برای آن وقت ندارد!

در پایان اگر نیاز به برون سپاری خدمات توسعه وب دارید، توجه شما را به فهرست بهترین شرکت های طراحی سایت جلب می نماییم.


 

بازدید: 512




Scroll to Top