• شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: 430286
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۲ ۱۹:۱۲

نکاتی درباره کنسرت علیرضا طلیسچی کیش

توضیحاتی درباره کنسرت علیرضا طلیسچی کیش

کنسرت علیرضا طلیسچی تاریخ 30 دی 1402 در جزیره کیش

جزیره کیش یکی از بهترین و زیباترین جزایر کشور ایران است که مراکز تفریحی و تجاری بسیاری دارد. افراد زیادی در تمام فصل ‌های سال برای گردش، خرید و شرکت در کنسرت به این جزیره دوست داشتنی سفر می‌کنند و به همین دلیل‌ کنسرت‌های بسیاری از خوانندگان معروف در جزیره کیش برگزار می‌شود.

معرفی علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی یکی از خوانندگان پاپ معروف ایرانی است که در چند سال اخیر مردم از آهنگ‌های او بسیار استقبال کرده اند. او در رشته موسیقی با گرایش سازهای جهانی تحصیل کرده است. او دیپلم رشته عمران هم دارد. او به نواختن پیانو و گیتار بسیار علاقه مند است و پیانو را به صورت تخصصی می‌نوازد. خوب است بدانید که این خواننده علاوه بر خوانندگی، آهنگساز، ترانه سرا و بازیگر خوبی هم هست که در همه این حرفه ها به خوبی درخشیده است.

علیرضا طلیسچی برای اولین بار در بهمن ماه سال 1384 و در سن هجده سالگی به طور تخصصی در زمینه موسیقی پاپ شروع به کار کرد و اولین آلبوم خودش به نام دقیقه هام را در اردیبهشت سال 1395 روانه بازار کرد. با این حال، لازم به ذکر است‌ که اولین آلبوم او به طرز چشمگیری مورد استقبال همه مردم و به خصوص قشر نوجوان و جوان قرار گرفت.

.

.

C:\Users\asrdigital\Desktop\6666.jpg

علیرضا طلیسچی

معرفی آثار علیرضا طلیسچی

از تک آهنگ‌ها و موزیک ویدیوهای معروف علیرضا طلیسچی می‌توان تک آهنگ‌های بارون اومد و یادم داد، اگه بدونی، ای دل غافل، مادر، دلم پیش توئه، ارتش سری، یه دریا نریم، قلب من، پا قدم، آی دل خودم، تو فکر می‌کنی‌ کی ای، میرم پی کارم، تقویم، یک درصد، قرار نبود، حلقه، همه دنیام تویی، ساحل، این زمستون هم تموم شد، روبروی من، سیاه، نباشی پیشم، رد داده بودی، دیوونه دوست داشتنی، آخرش قشنگه، قاف، زندگی جونم، سختگیر، دلگیرم، وابستگی، من همونم، به خودم بد کردم، نفس کی بودی تو، آی دزد، چهارشنبه سوری، چقدر دیر، دوستت دارم، تو کنار اون خوشی، روز نهم، امشب، با من بمون با همراهی بابک مافی، ناتو با همراهی علی اصحابی و چقدر دیر با همراهی سیاوش کسیخانی را نام برد.

معرفی سایر آثار هنری علیرضا طلیسچی

خوب است بدانید که آلبوم های معروفی که تاکنون از علیرضا طلیسچی منتشر شده اند عبارتند از: دقیقه هام، آلبوم نارفیق یک، آلبوم نارفیق دو، قمار و آلبوم بی معرفت. علیرضا طلیسچی آلبوم نارفیق یک و نارفیق دو را با همکاری دوستش حمیدرضا منتشر کرد که این آلبوم مورد توجه قشر جوان قرار گرفت. آهنگ‌های آلبوم      دقیقه هام از علیرضا طلیسچی عبارتند از: کسی که دیگه رفت، دلخوشم به چیت، وقتی هستی، اتفاقی دیدمت، حقمه، منودریاب و ناراحته قلبم.

جالب است بدانید که علیرضا طلیسچی شعر و تنظیم همه آهنگ‌هایش را خودش بر عهده دارد. او با حامد برادران، حمیدرضا عصار، علی اصحابی، امیر بهادر دهقان، بابک مافی، سیاوش کسیخانی، سعید آتانی و افراد دیگری هم به خوبی همکاری‌ کرده است.

از خواننده های مورد علاقه علیرضا طلیسچی می‌توان به شادمهر عقیلی، محسن یگانه و بابک جهانبخش اشاره کرد که همه این افراد نیز در زمینه موسیقی پاپ فعالیت چشمگیری داشته اند.

C:\Users\asrdigital\Desktop\111.jpg

تصویری از علیرضا طلیسچی

کنسرت علیرضا طلیسچی کیش یکی از بهترین کنسرت‌ها است که در میان قشر جوان طرفداران زیادی‌ دارد. اگر از طرفداران پر و پا قرص موسیقی پاپ هستید بهتر است حتما در این کنسرت شرکت کنید. در صورت تمایل می‌توانید با دوستان یا اعضای خانواده خود در کنسرت علیرضا طلیسچی شرکت کنید و خاطره ای خوب و ماندگار برای خود، دوستان و اعضای خانواده تان رقم بزنید.

توضیحاتی در خصوص کنسرت علیرضا طلیسچی کیش در سالن هال مریم

کنسرت علیرضا طلیسچی کیش در 30 دی ماه سال 1402 ساعت دوازده شب در سالن مجلل هال مریم برگزار می‌‌شود. این سالن کنسرت دارای سه سیستم صوتی به روز و مجهز، سیستم نور و تصویر با قابلیت 40 متری پردازش تصویر، سه بک استیج مجزا دارای بهترین امکانات رفاهی و اتاق استراحت برای خوانندگان است. همۀ خوانندگان می‌توانند پیش از اجرا در این اتاق به قدر کافی استراحت نمایند.

سالن کنسرت هال مریم کیش 1200 صندلی دارد. سالن هال مریم یکی از بهترین و مجهزترین سالن‌های جزیره زیبای کیش جهت اجرای کنسرت خوانندگان است. نکته قابل ذکر این است که یکصد و پنجاه میلیارد ریال صرف ساخت این سالن مجلل وی آی پی در جزیره کیش شده است. در این سالن علاوه بر کنسرت‌، جنگ‌، سمینار، همایش و برنامه های کودک و نوجوان نیز برگزار می‌شود. سالن هال مریم کیش علاوه بر سالن کنسرت وی آی پی، سالن بولینگ، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، کافی شاپ و رستوران نیز دارد.

نکات مهم در زمان اجرای کنسرت در سالن هال مریم کیش

در زمان اجرای کنسرت علیرضا طلیسچی کیش در سالن هال مریم به این موارد توجه کنید. لازم است بدانید که برای کودکان چهار سال به بالا حتما بلیط کنسرت تهیه نمایید. ضمنا نیم ساعت قبل از اجرای کنسرت به سالن هال مریم بروید و روی صندلی‌های خود بنشینید. آدرس و تلفن سالن هال مریم در کیش بدین شرح است: جزیرۀ کیش، بلوار دریا، نرسیده به اسکلۀ تفریحی مجموعه بولینگ مریم، کنسرت هال بولینگ مریم کیش. تلفن سالن هال مریم کیش: 44421121 - 076 .

C:\Users\asrdigital\Desktop\99999.jpg

کنسرت علیرضا طلیسچی

.

نحوه رزرو و خرید بلیط کنسرت علیرضا طلیسچی کیش

برای خرید و رزرو بلیط کنسرت علیرضا طلیسچی کیش بهتر است هر چه زودتر دست به کار شوید. به منظور اطلاع از قیمت بلیط کنسرت علیرضا طلیسچی‌، نحوه رزرو یا خرید بلیط در اسرع وقت از سایت کیش تک دیدن کنید و نسبت به خرید یا رزرو بلیط‌ کنسرت اقدام نمایید. در صورت لزوم می‌توانید با تلفن سالن هال مریم تماس بگیرید. همچنین حتما این نکته‌ را مد نظر داشته باشید که در صورت رزرو یا خرید بلیط کنسرت علیرضا طلیسچی از سایت کیش تک به صورت آنلاین می‌توانید از تخفیف‌های ویژه با قیمت‌های استثنایی برخوردار شوید.

ذکر این نکته ضروری است که جهت رزرو یا خرید بلیط کنسرت علیرضا طلیسچی کیش پرداخت هزینه به صورت آنلاین و به راحتی برای همه افراد امکان‌پذیر است. بدین ترتیب برای همه کسانی که قصد شرکت در کنسرت علیرضا طلیسچی را دارند رزرو و خرید بلیط به صورت آنلاین راحت تر است و باعث صرفه جویی در وقت نیز می‌شود.


بازدید: 200




Scroll to Top