• یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: 430255
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ ۱۱:۳۰

خدمات دندان پزشکی حرفه‌ای و با کیفیت

 

دندان پزشکی یکی از اصولی ‌ترین و ضروری ‌ترین رشته‌ های پزشکی است که به بهبود و حفظ سلامت دهان و دندان ها می ‌پردازد. این علم حاوی متد های درمانی و پیشگیرانه ای است که برای بهبود و حفظ سلامت دهان و دندان ها اجرا می ‌شوند.

همانطور که بالاتر نیز اشاره شد خدمات متنوع دندان پزشکی انواع درمان ‌ها و روش ‌های مختلفی است که برای بهبود مشکلات دهان و دندان ارائه می ‌شود و این خدمات شامل:

 ترمیم دندان: اگر دندان شما دچار ترک یا پوسیدگی شده باشد، دندان پزشکان می ‌توانند با استفاده از روش ‌های ترمیمی مانند پر کردن، عصب کشی این آسیب را برطرف کرده و دندان ها را به حالت اولیه برگردانند.
 ایمپلنت دندان: اگر دندانی را از دست داده ‌اید، روش ایمپلنت دندان می‌ تواند راه حلی عالی برای جایگزین دندان هایی باشد که به هر دلیلی کشیده شده، آسیب دیده و در کل غیرقابل ترمیم می باشند. در این روش، یک پیچ داخل فک قرار داده شده و سپس ایمپلنت یا دندان مصنوعی درون فک قرار می ‌گیرد.
 ارتودنسی دندان: این روش برای اصلاح موقعیت نامناسب فک و دندان‌ ها مورد استفاده قرار می ‌گیرد. ارتودنسی به وسیله براکت های مخصوص ارتودنسی بر روی دندان ها قرار داده شده تا فک و دندان ‌ها را در جای خود به ترتیب قرار گرفته و به حالت اولیه خود بازگردند.
 خدمات جراحی لثه و دندان: اگر شما نیاز به جراحی دندان دارید (مانند جراحی دندان عقل)، دندان پزشکان مجرب می ‌توانند کمک کنند تا بیماری و مشکل را پیدا کرده و در نهایت آن را درمان کنند و شما را از درد های ناشی از این انحراف رها کنند.

خدمات متنوع دندان پزشکی بسیار مهم هستند، زیرا حفظ سلامت دهان و دندان‌ ها برای مراقبت از سلامت کلی بدن بسیار ضروری هستند. انجام دادن بازدید و چکاپ های دوره ‌ای توسط دندانپزشک مجرب و رعایت بهداشت دهان و دندان در خانه، می ‌تواند به بهبود و حفظ سلامت دهان کمک کند و مشکلات دندانی را به حداقل برساند.

راهی ساده و زیبا برای بهبود ظاهر دندان ها

در بین انواع خدمات زیبایی و درمانی پرطرفدار کلینیک های دندان پزشکی، یکی از خدمات زیبایی دندان ها این روز ها دارای متقاضی بسیار بوده و به دلیل اصلاح طرح لبخند هر فردی دوست دارد برای بازگرداندن اعتماد به نفس گذشته ی خود، این عمل زیبایی را انجام بدهد.

کامپوزیت دندان یک نوع ماده ی ترمیمی است که در حال حاضر بسیار محبوب واقع شده است و به عنوان یکی از روش های ترمیم دندان ها در انواع کلینیک های دندان پزشکی، مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده به دلیل ویژگی‌ های منحصر به فرد مانند زیبایی، ساختاری شبیه به دندان طبیعی، به عنوان جایگزینی برای ماده های ترمیمی آمالگام یا آمالژام می باشدکه قدیمی ‌ترین و رایج ‌ترین روش ترمیمی در دندان ‌پزشکی بوده است.

از ویژگی ‌های مثبت کامپوزیت دندان می ‌توان به زیبایی و طبیعی بودن آن نسبت به روش های قدیمی اشاره کرد. زیرا این ماده در رنگ و ظاهر دندان طبیعی شبیه ‌سازی شده و هیچ نشانه ‌ای از انجام عمل ترمیم دندان مشخص نمی شود. همچنین، کامپوزیت دندان مقاومت بالایی داشته و در صورت مراقبت و نگهداری صحیح می ‌تواند مدت زمان طولانی ‌تری دوام بیاورد. با وجود مزایای بسیار، کامپوزیت دندان نیز دارای معایبی از جملهمدت زمان طولانی تر از روش های قدیمی برای انجام خدمات زیبایی در مرحله اول داشته و معمولاً قیمت آن نیز بیشتر است.

کامپوزیت دندان یک راه فوق ‌العاده برای ترمیم دندان‌ ها است، اما لازم است قبل از تصمیم گیری برای استفاده از این روش، باید با از دندان‌ پزشک خود مشاوره گرفته و از نیازها و شرایط خود آگاه شوید.

کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا، محیطی آرام و دلنشین

اولین و مهم ترین مولفه برای دریافت خدمات دندان پزشکی می تواند محیطی صمیمی و آرامی باشد که بهترین خدمات را به مراجعین خود ارائه می دهد. کلینیک دندان پزشکی اسلامشهر یکی از کلینیک های برتری می باشد که در نوع خود متفاوت ترین است؛ این کلینیک برای ارائه ی بهترین خدمات به مراجعین خود، طرح مشاوره های رایگان را در نظر گرفته و با وقت قبلی امکان صرفه جویی در وقت و زمان را نیز به شما می دهد. کلینیک های دندان پزشکی دکتر شیدا با دو شعبه ی تهران و اسلامشهر و با چندین دهه فعالیت در کنار متخصصین مجرب در زمینه های زیبایی و درمانی مربوط به دهان و دندان امروزه با ارائه ی با کیفیت ترین خدمات در کنار مناسب ترین قیمت توانسته متقاضیان بسیاری را به خود جذب کند.


 

بازدید: 603




Scroll to Top