• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 122500
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۲۱
دسته: اینترنت
پرینت
ایمیل

آموزش ثبت سایت در دایرکتوری dmoz

dmoz,دیموز,ثبت سایت در dmoz

به طور حتم تا به حال در اینترنت راه ها و روش های زیادی برای افزایش پیج رنک یک وبسایت در سیستم رتبه سنج گوگل را دیده اید و در این بین حتما اسم dmoz را هم بارها شنیده اید و از اهمیت آن برای صاحبان وبگاه ها و مخصوصا وبلاگ نویسان برای ثبت وبلاگشان در dmoz.org با خبرید پس اگر شما هم مشتاق ثبت وبلاگ یا وبسایت خود در dmoz هستید تا انتهای این مطلب را مطالعه نمایید.

 

dmoz.org چبست ؟

dmoz.org یکی از دایرکتوری ها آزاد یا به اصطلاح خودمان از لینکدونی های بسیار معروف است که کاربران برای ثبت وبسایت خود در آن سر و کله می شکنند !

علاوه بر اینکه بعد از ثبت وبسایت و یا وبلاگتان دراین دایرکتوری بسیاری از موتورهای جستجو به سمت شما هجوم می آورند در رتبه سایت شما  هم تاثیر زیادی خواهد داشت.

 

چگونگی ثبت آدرس وب سایت خود در dmoz.org :

ابتدا اینجا رو کلیک کنید . پس از ورود زبانی را که از آن برای انتشار مطالب خود در وب سایت استفاده میکنید را انتخاب نمایید (مثلا Persian ) سپس موضوعی را که وبسایت شما با آن مرتبط است را انتخاب کنید (مثلا رایانه) و سپس زیر شاخه ای را که به موضوع وبسایت شما نزدیکتر است را انتخاب نمایید پس از انجام این کار بر روی گزینه پیشنهاد آدرس کلیک کنید، حال وارد مرحله اصلی میشوید و باید توضیحاتی پیرامون مطالب وب خود ارائه دهید.البته بهتر است برای انتخاب توضیحی که در مورد وبسایت خود می‌دهید، وقت بیشتری صرف کنید. با این حال ممکن است در انتها وبسایت شما اصلا‌ً در فهرست قرار نگیرد! واقعاً چرا؟

باید این مسئله را به یاد داشته باشید که ویراستارهای وبسایت DMOZ، افرادی هستند که داوطلبانه و به صورت پاره‌وقت این کار را انجام می‌دهند و برنامه شخصی خود را دارند. تنها راه این است که مانند افراد دیگر بسیار صبور باشید.

زمانی که موضوع و شاخه مورد نظر خود را در DMOZ انتخاب کردید، در صفحه پیشنهاد آدرس و قسمت‌های تعیین شده، ‌نام، آدرس (URL) و توضیحات وبسایت خود را وارد نمایید. باید توجه داشت که URL شما به یک پسوند مناسب مانند Com. ختم شده باشد. در غیر این ‌صورت، آدرس‌هایی که خود زیرمجموعه یک URL بزرگ‌تر باشند ( مانند amazon.com/books ) مورد تأیید قرار نمی‌گیرند.

 

علا‌وه بر موارد بالا ، موارد زیر را نیز مدنظر داشته باشید:

۱) در توضیحات وب سایت خود باید از به کار بردن جملا‌ت تبلیغاتی مانند <بهترین وبسایت برای …> یا <بزرگ‌ترین فروشنده …> پرهیز نمایید.

۲) در مورد انتخاب شاخه باید به کشور و زبان انتخابی دقت کنید. به عنوان مثال، اگر مطالب وبسایت ما به زبان فارسی است، باید وارد فهرست فارسی شویم.

۳) باید دقت داشته باشید که اطلا‌عات تماس وب سایت (شماره تلفن، آدرس پستی و …) کامل باشد؛ وب سایت های بی‌نام و نشان مورد تأیید قرار نخواهند گرفت.

۴) هیچ‌گاه سعی نکنید وب سایت خود را در چند شاخه و موضوع پیشنهاد دهید. خطر این شیوه بسیار زیاد است. چون ممکن است شما را به عنوان یک spammer (فرستنده هرزنامه) فرض و آدرس شما را از فهرست وبسایت ها حذف کنند.

 


منبع: http://pars-web.net
بازدید: 850

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top