• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 409000
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۷:۲۲
دسته: لباس و مد
پرینت
ایمیل

بهترین عطر‌های زنانه مخصوص پاییز ۹۷

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: برندهای عطر زیادی در بازار وجود دارند اما آیا تمام آنها برای شما مناسب اند؟ جدا از سلیقه شخصی، برخی عطرها هستند که باید در زمان مناسب خود مصرف شوند. به عنوان مثال عطری که شما برای تابستان استفاده می کنید با عطری که برای پاییز یا زمستان می زنید، فرق دارد. اگر شما هم به فکر خرید عطری برای فصل پاییز تان هستید، ما در ادامه برخی از بهترین عطرهای زنانه را برای پاییز 2018 به شما معرفی می کنیم.

La Vie Est Belle - Lancome

برند لوکس لانکوم عطری را تولید کرده که رایحه ای رمانتیک دارد، از این رو خانم هایی که روحیه ای لطیف و رمانتیک دارند، مطمئنا از آن راضی خواهند بود. این عطر از ترکیب گل های مختلف و اسانس های تند تشکیل شده که در کنار هم رایحه ای شیرین را تولید می کنند. زمانی که این عطر را به خودتان اسپری می کنید، اولین رایحه ای که به مشام تان می رسد، رایحه گل سوسن و پس از آن نعناع هندی ست. اگر به دنبال عطری با ماندگاری بالا برای میهمانی های عصرانه خود هستید، این عطر مناسب شما می باشد.

بهترین عطرهای زنانه مخصوص پاییز 97

Black Opium - YSL

یکی از بهترین عطرهایی که برند ایو سن لوران تولید کرده، عطر بلک اوپیوم است. این عطر با رایحه گرم و مسحور کننده، اعتماد به نفس شما را بالا خواهد برد. از اسانس های اولیه آن قهوه و وانیل است که در کنار اسانس های ثانویه گل های سفید رنگ، ترکیبی بی نظیر را تولید کرده است. چون صدر و نعناع هندی نیز از دیگر رایحه های این عطر می باشند. اگر به عطرهایی با تن گرم علاقه دارید، این عطر گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. این عطر به دلیل ماندگاری بالایی که دارد، گزینه مناسبی برای میهمانی ها و مراسم مختلف است.

بهترین عطرهای زنانه مخصوص پاییز 97

Issey Miyake- L’Eau d’Issey

این عطر رایجه ای شیرین دارد که از ترکیب گل های بهاری تشکیل شده است. از آنجا که ماندگاری آن تا 12 ساعت می باشد، کافی ست که چند اسپری از آن را در روز بزنید و تا شب از رایحه معطرش لذت ببرید. اگر چه سابقه این عطر به سالها قبل باز می گردد اما همچنان نامش در لیست بهترین عطرهای سال مشاهده می شود. اسانس های گل لوتوس، لیمو، سیکلامن، میخک و فریزیا از اسانس های اولیه و سدر، چوب صندل، مشک و عنبر از اسانس های ثانویه آن می باشند. شما می توانید این عطر را برای مصرف روزانه خود استفاده کنید.

بهترین عطرهای زنانه مخصوص پاییز 97

Daisy Eau So Fresh - Marc Jacobs

یکی از عطرهای زنانه ای که آقایان علاقه زیادی به آن دارند، این عطر مارک جیکوبز است. به محض اسپری کردن آن به بدن از اسانس میوه ای آن شامل توت، هلو و گریپ فروت آگاه خواهید شد. اسانس های ثانویه آن شامل گل یاسمین، شکوفه سیب و گل رز و بنفشه می باشند که در ترکیب با اسانس های اولیه، بسیار مسحور کننده به نظر می رسند. این عطر مناسب مصرف روزانه است و از آنجایی که ماندگای زیادی ندارد، شاید مجبور شوید که آن را 2 بار در طول روز روی بدن تان اسپری کنید.

بهترین عطرهای زنانه مخصوص پاییز 97

Paris Hilton- Can Can

پاریس هیلتون یکی از ستاره هایی ست که برند عطر خودش را تولید و روانه بازار کرده است. این عطر از ترکیب میوه ها و گل هایی چون بهار نارنج، ارکید، نارنگی و عنبر تشکیل شده است که مناسب دختران جوان و پر انرژی می باشد. اگر شما هم زیر 25 سال سن دارید و به دنبال عطری برای مصرف روزانه تان می گردید، این مدل انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

بهترین عطرهای زنانه مخصوص پاییز 97

Christian Dior- J’adore

عطر جادور کریستین دیور یکی از عطرهایی ست که به شما حس جذاب بودن می دهد. این عطر از ترکیب گلهایی چون رز و یاسمین ساخته شده است. اگر چه این عطر در سال 1999 تولید شده اما هنوز هم عطر مورد علاقه زنان می باشد. اگر به اسانس گلها علاقه دارید، این عطر انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. شما می توانید آن را هر زمان در طول شبانه روز مصرف کنید و از تاثیر فوق العاده آن نهایت لذت را ببرید.

بهترین عطرهای زنانه مخصوص پاییز 97

Chloe New

یکی دیگر از عطرهای پاییزی محبوب در میان خانم ها، عطر کلویی ست. اگر چه این عطر سرد و خنک است اما تا 8 ساعت ماندگاری دارد. وانیل، بهار نارنج و مشک از اسانس های تشکیل دهنده آن می باشند. اگر شخصیتی رمانتیک دارید، مطمئنا این عطر مناسب تان خواهد بود.

بهترین عطرهای زنانه مخصوص پاییز 97

Viva La Juicy -Juicy Couture

این عطر مخصوص افرادی طراحی شده که عاشق میهمانی رفتن اند. اسانس گل ها از اسانس های اولیه این عطر می باشند که ظرافت زنانگی را منتقل می کند. عنبر، وانیل، توت، نارنگی و پیچ امین الدوله از دیگر اسانس های تشکیل دهنده آن می باشند. شیشه این عطر با آن پاپیون صورتی رنگ اش بسیار جذاب بوده و دل هر زنی را می برد. اگر به دنبال عطری مسحور کننده و جذاب هستید، این گزینه مناسبی برایتان خواهد بود که هم برای مصرف روزانه و هم میهمانی های آخر هفته مناسب می باشد.

بهترین عطرهای زنانه مخصوص پاییز 97

Gucci Premiere For Women

این عطر گوچی اسانسی شیرین دارد که با بقیه عطرهایی که بو کرده اید، کاملا متفاوت است. از اسانس های اولیه آن بهار نارنج و ترنج می باشند. عود و چرم نیز جزو اسانس های ثانویه آن هستند که در ترکیب با یکدیگر عطری زنانه و فریبا را تشکیل داده اند. این عطر برای مصرف روزانه و به همان نسبت قرارهای عاشقانه، انتخاب مناسبی ست.

بهترین عطرهای زنانه مخصوص پاییز 97


منبع: http://www.bartarinha.ir/fa/news/783858/بهترین-عطر‌های-زنانه-مخصوص-پاییز-۹۷
بازدید: 744

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top