• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 409605
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۰۶ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۵۶

آموزش خط چشم بر اساس فرم چشم‌ها



خط چشم گربه ای یکی از مدل آرایش هایی ست که هیچگاه از مد نمی افتد. این مدل آرایش از سال 1920 مورد توجه آرایشگران و زنان قرار گرفت و تا امروز هم طرفداران خود را دارد. خوبی این مدل خط چشم آن است که چشم های شما را از حالت بی روح و خواب آلود در می آورد و بر جذابیت تان می افزاید. ما در ادامه شیوه درست خط چشم را با توجه به فرم چشم هایتان آورده ایم.

 

چشم های دور از هم

خط چشم مناسب

خط چشم بر اساس فرم چشم‌ها

 

از آنجا که شما چشم های دور از همی دارید، نباید دم خط چشم تان را دنباله دار بکشید. بلکه برعکس، انتهای خط چشم تان باید کوتاه و کمی رو به بالا باشد. شما حتی می توانید قسمت درونی چشم تان هم خط چشم بکشید تا فاصله چشم هایتان را کمتر نشان دهد.

 

چشم های نزدیک بهم

خط چشم مناسب

 

از آنجا که چشم های شما نزدیک بهم است، باید به کمک خط چشم کم به آن تعادل دهید. از این رو باید خط چشم تان کشیده باشد. سعی کنید آن را به صورت افقی بکشید تا چشم هایتان را کشیده تر و دورتر از هم نشان دهد. حواس تان باشد از کشیدن خط چشم در قسمت درونی چشم هایتان خودداری کنید زیرا چشم های شما را بهم نزدیک تر از آنچه هست نشان خواهد داد.

 

چشم های کوچک

خط چشم مناسب

 

اگر چشم های کوچکی دارید، باید خط چشم تان را پهن تر بکشید زیرا خط چشم باریک، چشم های شما را کوچک تر نشان می دهند. خط چشم پهن تر بهترین انتخاب برای شماست. شما حتی می توانید به جای مداد چشم، از خط چشم های مایع استفاده کنید تا براق تر و بیشتر توی چشم باشد.

 

پلک های افتاده

خط چشم مناسب

 

از آنجا که پلک شما افتاده است، باید در زدن خط چشم دقت بیشتری به خرج دهید. برای این منظور از کشیدن خط چشم های باریک خودداری کنید زیرا هنگامی که چشم تان را باز می کنید، اصلا به چشم نمی آید. شما باید علاوه بر خط چشم، داخل پلک بالایی تان هم خط چشم بکشید تا بیشتر به چشم آید. از کشیدن خط چشم بر پلک پایین تان نیز خودداری کنید زیرا چشم های شما را کوچک تر نشان می دهد. شما می توانید از سایه چشم استفاده کنید و با آرایش چشم اسموکی از افتادگی چشم هایتان بکاهید.

 

چشم های بادامی

خط چشم مناسب

 

چشم بادامی ها باید خط چشم را در ابتدای چشمان شان باریک اما هر چه به سمت انتهای چشم می رود، پهن تر بکشند. دم خط چشم نیز باید کشیده باشد. اما کار اینجا تمام نمی شود. برای این مدل چشم ها خط چشم برای پلک پایین نیز اهمیت زیادی پیدا می کند. بنابراین پلک زیرین نیز باید مانند پلک بالایی کشیده شود تا فرمی گربه ای پیدا کند.

 

چشم های گربه ای

خط چشم مناسب

 

چشم های گربه ای شبیه به چشم های بادامی ست، تنها فرق شان این است که در مدل گربه ای، چشم ها به طور طبیعی به سمت بالا کشیده شده اند در حالی که در مدل بادامی این کار را به کمک خط چشم انجام می دهیم. برای کشیدن خط چشم، باید درست مانند شیوه چشم بادامی ها عمل کنیم با این تفاوت که دیگر نیازی به خط چشم برای پلک پایین نیست.

 

چشم های رو به پایین

خط چشم مناسب

 

خانم هایی که انتهای چشم هایشان به سمت پایین رفته، باید بر دنباله چشم هایشان تمرکز کنند. آنها باید دم ابروهایشان را پهن بکشند تا افتادگی چشم هایشان به چشم نیاید. برای این منظور خط چشم را از قسمت وسط چشم تان شروع و هر چه به سمت انتهای چشم تان پیش می روید، آن را پهن تر بکشید.

 

منبع: bartarinha.ir

 



منبع: http://www.beytoote.com/attire/face-attire/training7-based-shape.html
بازدید: 1928

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top