• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 410753
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۰۳

آپشن‌هایی بسیار گران برای افراد بسیار ثروتمند!

وبسایت چرخان: صنعت جذاب خودروسازی، علاوه بر سرعت، شتاب و طراحی چشم‌گیر، بسیاری مؤلفه‌های دیگری را نیز در خود جای‌داده است. ویژگی‌هایی مانند آپشن هایی عجیب‌وغریب و یا آپشن هایی بسیار گران که هرکسی در دنیا توانایی خرید آن‌ها را ندارد.

شرکت‌ها یا برای بزرگ‌تر جلوه دادن نام خود در مقابل رقبا و یا جذب طیف خاصی از مشتریان جدید، حق انتخاب‌ها (آپشن) هایی را قرار می‌دهند که بعضی از آن‌ها در عین جذابیت، از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند.

با ما باشید تا با این آپشن های فوق گران برای افراد فوق ثروتمند بیشتر آشنا شوید.

نماد روی کاپوت رولز رویس بانام روح پرشور (Spirit of Ecstasy)

آپشن هایی بسیار گران برای افراد بسیار ثروتمند!

آپشن کوچک و البته زیبایی که به سفارش مشتری رولز-رویس، روی کاپوت خودرو قرار می‌گیرد. نمادی طلایی‌رنگ که می‌تواند 10,500 دلار خرج برای صاحب خود برداشته و البته رولز رویس برای این آپشن خود، تدابیری نیز برای جلوگیری از دزدیده شدن اندیشیده است.

لباس و کلاه مخصوص مسابقه استون مارتین ونتیج AMR

آپشن هایی بسیار گران برای افراد بسیار ثروتمند!

آپشنی که برای علاقه‌مندان به دنیای مسابقات خودرویی توسط استون مارتین بریتانیایی تدارک دیده‌شده است. لباس مسابقه‌ای استون مارتین باقیمت 7,674 دلار و کلاه جذاب آن نیز باقیمت 5,346 دلار به فروش می‌رود. آپشنی که شخص خریدار می‌تواند بارنگ‌های سبز، سفید یا آبی سفارش داده و نام و پرچم کشورش را نیز روی لباس‌ها داشته باشد.

کیف مخصوص گلف فراری

آپشن هایی بسیار گران برای افراد بسیار ثروتمند!

فراری برای افرادی که عاشق گلف بازی کردن هستند، آپشنی تدارک دیده که شخص خریدار می‌تواند با توجه به رنگ طراحی داخلی فراری خود و همچنین رنگ نخ‌های دوخته‌شده در آن، این کیف را برای خود شخصی‌سازی کند. کیف گلف فراری باقیمتی کمی بیشتر از 10,000 دلار و چمدان آن نیز باقیمت بیش از 13,000 دلار به فروش می‌رود.

سقف با نمای ستاره‌ای شکل رولز رویس

آپشن هایی بسیار گران برای افراد بسیار ثروتمند!

کافی است یک نفر،13,000 دلار برای این آپشن خلاقانه خرج کند تا همیشه و حتی در هوای ابری نیز، ستاره‌های آسمان را بالای سرخود و در داخل رولز رویس لوکسش داشته باشد. سقفی که با استفاده از نور فیبر-اپتیک درست‌شده و چراغ‌های ریز آن،‌که هرکدام در نقش یک ستاره هستند، با زاویه‌های متفاوتی به‌منظور تفاوت در عمق و میزان نور خود، جاسازی‌شده‌اند.

کابینت مخصوص نوشیدنی رولز رویس فانتوم

آپشن هایی بسیار گران برای افراد بسیار ثروتمند!

بازهم یک مورد دیگر از این شرکت لوکس ساز بریتانیایی که به سرنشین خود این اطمینان را می‌دهد که همیشه وسایل نوشیدنی خود را همراه دارد. این کابینت مخصوص انواع نوشیدنی، چیزی حدود 14,000 دلار برای صاحب ثروتمند خود خرج برمی‌دارد.

رینگ بافته‌شده فیبر کربنی پورشه

آپشن هایی بسیار گران برای افراد بسیار ثروتمند!

با معرفی و تولید پورشه 911 توربو S Exclusive، این شرکت اشتوتگارتی تصمیم به‌قرار دادن رینگ‌های فیبر کربنی روی آن گرفت؛ اما مخالف رینگ‌های فیبر کربن معمولی، پورشه از 200 قطعه مجزای فیبر کربن استفاده کرد و برای استحکام فوق‌العاده بالا، آن‌ها را مثل پارچه به یکدیگر دوخته است. این آپشن پورشه چیزی حدود 18,000 دلار قیمت دارد.

کیف‌های دست‌دوز بی ام و i8

آپشن هایی بسیار گران برای افراد بسیار ثروتمند!

اگرچه بی ام و i8، ابرخودرویی است که هر چیز جذاب و مدرنی را می‌توان در آن پیدا کرد، ام فضای کافی داخل خودروی چیزی نیست که در آن یافت شود. به همین خاطر، بی ا م و با همکاری یک شرکت طراحی، کیف‌هایی را برای این خودرو طراحی کرد که به‌راحتی داخل صندوق عقب و داخل خودرو جا شده و برچسب قیمتی 20,000 دلار را نیز روی خود،دارند.

آپشن رنگ خودروی بنتلی

آپشن هایی بسیار گران برای افراد بسیار ثروتمند!

شاید عجیب باشد اما شرکت بریتانیایی بنتلی، با گذاشتن زمان و تلاش زیادی توانسته است رنگی را بر روی خودروهای خود به کار ببرد که از فلز مایع تشکیل‌شده است. رنگی که از هزاران ذره کوچک آلومینیوم تشکیل‌شده و می‌تواند در شرایط متفاوت رنگ‌های متفاوتی را برای خودرو به ارمغان بیاورد.

البته این آپشن جذاب که زیبایی بسیار خاصی روی خودرو دارد،32,000 دلار قیمت دارد. برای مقایسه بهتر است بدانید که خودرویی مانند تویوتا کرولا 2019 باقیمت پایه 18,700 دلار به فروش می‌رود.

رینگ‌های بریده‌شده با الماس فراری

آپشن هایی بسیار گران برای افراد بسیار ثروتمند!

شاید رینگ‌های آلومینیومی که با فرایندهای استاندارد ساخته و تولیدشده‌اند برای یک خودروی معمولی از یک برند معمولی مناسب باشند اما نه فرای یک برند معمولی است و نه خودروهای آن، خودروهای روزمره هستند. این رینگ‌های جذاب که با الماس برش داده‌شده‌اند، چیزی در حدود 47,000 دلار که قیمت فوق‌العاده بالایی برای یک آپشن محسوب می‌شود، قیمت‌گذاری شده‌اند.

پوشش فیبر کربن پاگانی هویرا

آپشن هایی بسیار گران برای افراد بسیار ثروتمند!

شاید شخصی که این ابرخودروی جذابی را که بیش از یک‌میلیون دلار قیمت دارد خریداری می کمد، قیمت آپشن های آن نیز برایش مسئله‌ای نباشد. خریدار ثروتمند این خودرو می‌تواند با هزینه 81,300 دلار (تقریباً هم قیمت با تویوتا لند کروز 2019)، تنها یک پوشش خارجی فیبر کربنی روی خودروی خود داشته باشد.


منبع: http://www.bartarinha.ir/fa/news/831025/آپشن‌هایی-بسیار-گران-برای-افراد-بسیار-ثروتمند
بازدید: 880

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top