• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 410861
تاریخ انتشار: شنبه, ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۳۰

رگ خواب مردها را بشناسید

 


دست گرفتن رگ خواب همسر

توي دست گرفتن رگ خواب همسرتان كار سختي نيست و اگر برخي ريزه‌كاري‌ها را رعايت كنيد‎

 

باور كنيد كه توي دست گرفتن رگ خواب همسرتان كار سختي نيست و اگر برخي ريزه‌كاري‌ها را رعايت كنيد، مي‌توانيد بدون بالا رفتن صدا يا برگرداندن روي‌تان، گفت‌وگوي امروز‌تان با آقاي همسر را به سرانجام برسانيد. ما اين نكات ساده اما مهم را با شما در ميان مي‌گذاريم.

  

اندکی خواب قبل از تصمیم گرفتن 

برخی از خانم ها در کسری از ثانیه تصمیم های مهمی برای زندگی خود می گیرند و آنها را با همسرشان درمیان می گذارند و انتظار دارند همسرشان گوش به فرمان شان شود در صورتی که مردها نمی تواند مانند زن ها در لحظه تصمیم بگیرند .توجه داشته باشید تصمیم گیری در لحظه می تواند به ضرر شما باشد و شما پیش از چیدن برخی مقدمات نمی توانید بهترین تصمیم را بگیرید.

 

اگر فکری به به ذهنتان رسیده قبل از آنکه در مورد آن با همسرتان صحبت کنید ،چرت کوتاهی بزنید زیرا چرت زدن قدرت تصمیم گیری را بالا می برد و به افکارتان سر و سامان می بخشد . اگر پس از بیداری نیز هنوز بر روی تصمیمتان مصمم بودید ، فکرتان را با همسرتان در میان بگذارید.

 

پازل را كامل كنيد

پيش از آنكه همسرتان را به بي‌توجهي محكوم كنيد، به شرايطي كه براي بحث كردن انتخاب كرده‌ايد نگاه كنيد. مردها مثل خانم‌ها نمي‌توانند چند كار را در يك زمان انجام دهند و اگر همسرتان مشغول سفت كردن پيچ‌هاي در است يا برنامه نود مي‌بيند، نمي‌توانيد از او انتظار داشته باشيد با شما در مورد چيزهايي كه تمام روز به آنها فكر مي‌كرديد صحبت كند و بي‌مقدمه تصميمش را هم بگيرد.

 

بهتر است زماني كه همسرتان در وضعيت مناسب است از او بپرسيد كه آيا آماده گفت‌وگو هست و بعد هم به جاي اينكه در لحظه گفت‌وگو منتظر پاسخ نهايي‌اش باشيد، از همسرتان بخواهيد به حرف‌هاي‌تان فكر كرده و چند ساعت بعد نتيجه را اعلام كند. البته نبايد اين احتمال را كه همسرتان فكر كردن به حرف‌هاي شما را فراموش خواهد كرد هم ناديده بگيريد و از چنين اتفاقي تعجب نكنيد.

 

صحبت در موقعیت های مناسب 

مردان هنگامی که کاری انجام می دهند و یا برنامه مورد علاقه خود را می بینند نمی توانند با همسرشان درباره مسائل مهم صحبت کنند بنابراین اگر می خواهید همسرتان نسبت به صحبتهای شما بی توجه نباشد در زمان مناسب با او گفتگو کنید زیرا مردان برخلاف زنان نمی توانند چند کار را در یک زمان انجام دهند.

 

برای صحبت با همسرتان ابتدا لازم است از او بپرسید که آیا آماده گفت وگو هست و بعد هم به او فرصت دهید که به حرف های تان فکر کرده و کمی بعد نتیجه را اعلام کند. البته این احتمال وجود دارد که همسرتان فکر کردن به حرف های شما را فراموش کند.

 

رگ خواب مردها

برای خود یک کارگاه همسرشناسی راه بیاندازید‎

 

از هيچ چيز تعجب نكنيد

شما نمي‌توانيد تصميمي تازه بگيريد و هيچ پيامدي را در زندگي‌تان احساس نكنيد. همه راه‌هاي تازه‌اي كه انتخاب مي‌كنيد، هزينه‌هايي را هم به زندگي‌تان تحميل مي‌كنند. گرچه شما قبل از رفتن از آن راه‌ها بايد هزينه‌هاي‌شان را هم محاسبه كنيد اما فراموش نكنيد كه بخشي از پيامد‌هاي آن اتفاق‌ها از چشم شما پنهان مي‌ماند و تا زماني كه در شرايط پيش آمده قرار نگيريد، نمي‌توانيد احساس‌شان كنيد.

 

به همين دليل اگر همسرتان هميشه به تغيير‌ها به شيوه خاصي واكنش نشان مي‌داده، بايد انتظار كمي تعديل شدن واكنش يا تشديد شدنش در اين گفت‌وگو را داشته باشيد و از چنين پيشامد‌هايي تعجب نكنيد. گذشته از اين همسرتان هم مثل همه آدم‌ها ممكن است خط‌قرمزهايي داشته باشد و عجيب نيست اگر شما از برخي از اين خط‌قرمز‌ها بي‌خبر باشيد. به همين دليل است كه گاهي به خيال خودتان يك بحث ساده را پيش مي‌كشيد اما با واكنش اغراق شده او روبه‌رو مي‌شويد. اين موقعيت دقيقا همان موقعيتي است كه ندانسته در آن از خط‌قرمزهاي پنهان همسرتان عبور كرده‌ايد.

  

خودتان را با دیگران مقایسه نکنید 

اگر اطلاعاتی که دیگران به شما داده اند یا برداشت هایی که با مشاهده زندگی دیگران پیدا می کنید ، ملاک گرفتن تصمیم تان است خطر بزرگی شما را تهدید می کند. شما باید از سختی ها و شکست های دیگران درس بگیرید و با نگاه کردن به موفقیت های شان کلید موفقیت را بیابید اما باید بدانید در شرایط آنها نیستید و نباید از زندگی آنها الگوبرداری کنید.

 

برای گرفتن تصمیم های تازه، باید قدم به قدم پیش بروید و برای رسیدن به نتیجه دلخواه تان باید صبوری کنید و مقدمات تغییر را فراهم کنید زیرا شما نمی توانید باورهای همسرتان را یک شبه کنار بگذارید و تغییر دهید.

  

همسرتان را دقیق بشناسید 

برای پیش بینی کردن خواسته ها و واکنش های همسرتان به رفتارها و حرف هایش توجه کنید وبا دقت به لحظه لحظه زندگی او خیره شوید.

 

درست است که همه مردها از الگوی رفتاری مشابهی پیروی می کنند اما بدانید همسرتان منحصر به فرد است و ممکن است بسیاری از رفتارهایش خاص باشد بنابراین برای خود یک کارگاه همسرشناسی راه بیاندازید.

 

 

 


منبع: http://www.beytoote.com/wedlock/movafaghiat-raz/sleep7-apex-men.html
بازدید: 776

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top