• پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: 421116
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۸:۰۴

راز های کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

4 اثر فلورانس اسکول شین

راز های کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

اگر اهل مطالعه باشید احتمالا نام کتابی که تاکنون شصت بار تنها در کشور ایران به چاپ مجدد رسیده است را شنیده اید! اما چه رازی در آن نهفته است؟ در ادامه بیشتر با مضمون این کتاب عجیب و غریب آشنا می شویم.

همه ما در زندگی رویای موفقیت های بزرگ، تبدیل شدن به بیل گیتس و مارک زاکربرگ را می پردازیم، اما این مسئله که چگونه می توان به این مهم دست یافت را شاید باور نداشته باشیم. چهار اثر از فلورانس اسکاول شین در واقع با جملات قابل درک و آسان به شما می آموزد که برای موفقیت نخست باید شکست را تجربه کنید.

فلورانس اسکاول شین کیست؟

مضامین کتاب چهار اثر از فلورانس

این کتاب را می توان در دسته بندی شناسه های خودیاری، روانشناسی افراد برای کسب موفقیت و همینطور یک شاهکار بی نظیر قرارداد. نویسنده آن یک نقاش و همینطور سخنور مشهور است که در امریکا بار ها نامش در سالن های مشاهیر ثبت شده است.

نفوذ کلام در زندگی انسان ها و افرادی که به این حرفه آشنا هستند نیز به خوبی توضیح داده شده است. او به صورت کاملا روان در این مورد سخن می گوید که بزرگ ترین دشمن انسان درونش حضور دارد.

شما امکان خرید این اثر در سایت کتابچین را با دو ترجمه متفاوت از دو انتشارات خواهید داشت. چهار اثر از فلورانس اسکاول شین بار ها جوایز زیادی را از مراجع معتبر دریافت کرده است.

سفارش کتاب محبوب فلورانس اسکاول شین

هر دو ترجمه ایده آلی دارند و بسیار قابل فهم خواهند بود، ترجمه های مختلف توسط خانم ها مریم طباطبائی از انتشارات آفتاب گیتی و نسرین صابری از انتشارات آوای دانیال ارائه شده است.

چهار اثر از فلورانس اسکاول شین پلی است به آینده با گذر از تجربه های شکستی که دیگران به شما می آموزند.

در مخفی توفیق و بازی زندگی و راه این بازی نیز از آثار دیگر این نویسنده هستند.


 

بازدید: 881




Scroll to Top