• سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: 427028
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۲۰

چگونه معتبرترین آژانس هواپیمایی در تهران را انتخاب کنیم؟

بنابه گزارش سایت راههای موفقیت: این روزها که تعدد سایت های مسافرتی و آژانس های خدمات سفر بسیار زیاد شده اند، لازم است که بدانیم کدام را انتخاب کنیم تا تجربه سفری فراموش نشدنی و جذاب را داشته باشیم. بنابراین مطلب را مطالعه کنید تا شما هم مثل یک حرفه ای انتخاب کنید.

اگرچه کیفیت خدمات و پروازها در کنار تنوع تورهای ارائه ‌شده بهترین ملاک برای حضور مشتریان در یک آژانس هواپیمایی است، اما نم ی‌توان برخورد شایسته و تکریمی که هنگام ورود، پرسنل از مسافران دارند را در جذب بیشتر مشتری نادیده گرفت.

آژانس مسافرتی

این مسله مهم، یکی از ملاک‌ های یک آژانس معتبر و برگزیده به ‌حساب می آید. تمامی افرادی که در یک آژانس در کنار هم قرارگرفته اند، یک مجموعه واحد را تشکیل می ‌دهند که کم ‌کاری یکی بر عملکرد دیگری نیز تأثیر مستقیم می ‌گذارد.

 آژانس مسافرتی و هواپیمایی فارا گشت کوروش کبیر در تهران با در نظر گرفتن این مهم کادری حرفه‌ای را گرد آورده است تا در کنار خدمات بی ‌نظیرش برای اجرای تورهای داخلی و خارجی، با برخوردی شایسته از گردشگران، پذیرایی به عمل ‌آورده. رعایت این مهم دلیلی است تا آن ‌ها حتی در همان اولین برخورد حس خوب صمیمیت را احساس نموده و اطمینان قلبی نسبت به دریافت خدماتی عالی را در آن ‌ها به وجود آورد.

به ‌هر حال اگر دارای شخصیتی مهربان هستید که درک نیازهای دیگران در همان نگاه اول برایتان بسیار آسان است. یا این که خون گرمید و ارتباط برقرار کردن با تعداد زیادی از افراد آن‌ هم با سلیقه‌ های متفاوت کار آسانی برای شما محسوب شده و حتی در مرحله‌ای بالاتر از آن لذت می ‌برید، بهتر است بدانید که یک مدیر یا کارمند یک آژانس هواپیمایی دقیقاً نیازمند چنین خصوصیاتی است. تا با گذشت زمان بازار را در دست گرفته و صاحب ‌سهم وسیعی از مشتریان شود.

 مسلماً مسافران مایل ‌اند با حضور در یک آژانس، با آداب معاشرت صحیحی روبرو شوند که آن ‌ها را ترغیب به انتخاب تور مسافرتی دلخواهشان نماید و حس اعتماد را در آن ‌ها زنده کند.

در آژانس مسافرتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

 رفتاری کاملاً دوستانه، جزئی ‌نگری، توجه به منافع مشتری، تصمیم ‌گیری‌های اصولی، در کنار خدمات عمومی چون رزرو بلیط هواپیما چارتر و ارزان، رزرو هتل های داخلی و خارجی با تخفیف ویژه فصل، اجرای گشت های متنوع از جاهای دیدنی شهرها و کشورهای مختلف، دارا بودن مجوز رسمی از سازمان گردشگری و هواپیمایی و ... می ‌تواند یک آژانس را موفق  کند. در کنارش محیطی کاملاً عاری از هرگونه تنش و اضطراب را نیز فراهم نماید.

برای مثال یک آژانس هواپیمایی معتبر و مطمئن می گوید:

با آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر یک پله بالاتر از راحتی به ایست. ما در فارا گشت تمام سعی‌ مان را برای رزرواسیون راحت، سریع و ارزان انواع هتل های داخلی و خارجی، در سطوح مختلف خدمات و ستاره های هر هتل، به ویژه در مقاصد محبوب گردشگری برای رضایت شما کامل انجام می دهیم. محیطی مملو از مجموع این احساسات ناب است که یک سفر عالی و خالی از هرگونه نگرانی می‌تواند این حس را تکمیل نماید و خدمت ‌رسانی را در حد کمال آن به نمایش بگذارد.

سفری هیجان ‌انگیز و تمایل به رعایت اصول اخلاقی نقطه قوت هر آژانس محسوب شده و تأثیر به سزایی در تصویرسازی ذهنی افراد هنگام ورود به آژانس دارد و در مقابل رفتار غی رحرفه‌ای می ‌تواند صدمات مخربی به زیربنای یک آژانس بزند.

شاید هم باعث شود آن مرکز در برابر چشم مسافران از جایگاه ویژه خود سقوط نماید. این آژانس می ‌کوشد تا با انتخاب کارمندانی مطلع به این اصول خدمتی ورای تصور را ارائه داده و امکان گردشگری را در کنار اخلاقی کاملاً حرفه ای فراهم نماید.

رفتارهای مناسب کارمندان آژانس هواپیمایی هنگام ورود مسافران:

  • تکریم از افرادی که به آژانس وارد می ‌شوند
  • استقبال شایان از مسافران
  • جوابگویی کامل و دقیق و به ‌دور از بی ‌حوصلگی
  • صرف زمان و انرژی کامل هنگام پاسخگویی برای انتخاب تور
  • رعایت استانداردهای لازم
  • پرهیز از بی ‌دقتی در رزرو پروازهای داخلی و خارجی
  • زمان ‌بندی مناسب به ‌منظور رفت ‌و برگشت مناسب ترانسفر ها
  • انتخاب مقصد بر اساس نیاز و سلیقۀ مسافر
  • رزرو ارزان قیمت با تخفیف ها و آفرهای مختلف
  • بوک کردن بهترین هتل های مختلف در ایران و جهان طبق سلیقه مسافر
  • ارائه مدارک سفر اعم از بلیط و واچر هتل

تورهای مختلف یک آژانس هواپیمایی معتبر و مطمئن

برای سفرهای هوایی برای تورهای داخلی و خارجی می توانید این انتظار رزرو این شهرها را با بهترین و کامل ترین خدمات داشته باشید:

تورهای داخلی

تور چابهار، سفری هیجان انگیز به جنوب شرقی ترین نقطه ایران که پر است از جاهای دیدنی فوق العاده. از روستای درک تا دریاچه صورتی لیپار.

تور قشم، جزیره ای بکر و زیبا که هر گوشه اش دنیایی از شگفتی ها را در خود جای داده. جزیره هنگام و جزیره هرمز فقط دو تا از صد ها دیدنی هستند که در کنار جنگل حرا نمونه گردشگری فوق العاده ای را تدارک دیده اند.

تور کیش، بعید می دانم نیازی به توضیح داشته باشد. مروارید خلیج فارس با تفریحات آبی و دریایی مختص ریلکس کردن زیر آفتاب طلایی جزیره. در کنارش شهر زیرزمینی کاریز و کشتی یونانی و پارک آبی اوشن هم به شما چشمک می زنند.

تور یزد، معروف به شهر قنات و قنوت و بادگیرهای جهانی. شهری که تاریخی عجیب را بازگو می کند از گذشته ایرانیان. چک چک و باغ دولت آباد در کنار مسجد جامع یزد و یخچال خشتی میبد شما را به سفر دعوت می کنند.

تور شیراز، شهر ناز و راز. شهری از قلب تمدن ایرانیان در دوران شکوه هخامنشیان. مقبره کوروش در کنار تخت جمشید و آرامگاه حافظ و سعدی و بازار وکیل رو مگه می شه ندید. مسجد صورتی نصیرالملک و ارگ کریم خان.

تور اصفهان، شهری که نصف جهان رو در خودش جا داده. میدان نقش جهان و کاخ عالی قاپو که از بالایش پل خواجو رو خواهی دید، شما را به جذابیت های تاریخی دعوت می کنند.

تور تبریز، شهری خنک و جایگاه اولین ها. تاریخ مشروطه و صفای ائل گلی رو با هم تجربه خواهید کرد.

تور سرعین و اردبیل، با آن آبگرم های معدنی مشهورش که هر مرضی را درمان می کنند و جسم را جلا می دهند.

تور مشهد، سفری زیبا و معنوی به درگاه علی ابن موسی الرضا. در کنار شاندیز و طرقبه با صفا که سفرت را پر از خوشی می کنند. تور مشهد هوایی و با قطار رو هرگز از دست نده.

تورهای خارجی

تور ارمنستان، کشوری در نزدیکی ایران که فرهنگش نزدیک به خود ایران است و هیچ وقت احساس غربت نمی کنید در کنار مردمی خونگرم. معبد گارنی، هزار پله کاسکاد و صومعه های زیبایش و شب ها جشن در میدان جمهوری ارمنستان فراموش نشدنی هستند.

تور هند، لازمه دربارش چیزی بگم؟ مثلث طلایی هند دهلی، آگرا و جیپور هر مسافری را با جاذبه های زیبایش مدهوش می کنند.

تور روسیه، کشوری پر از جذابیت های ویژه که هر توریستی را در مسکو و سنت پترزبورگ جذب کرده و میخکوب از بازدید های متنوع.

تور باکو و تور گرجستان هم که دیگر نیازی به توضیح ندارند. زیبایی هایی فوق العاده از کشورهایی دوست و همسایه. که در کنار تور استانبول و تور آنتالیا دیگه سفر جهانگردی را کامل تر می کنند.

کدام آژانس هواپیمایی؟

آژانس فارا گشت کورش کبیر همیشه می ‌کوشد تا از ابتدا تا انتهای مسیر خود را همیشه در کنار مشتری و نه در مقابل وی احساس نماید، و به ‌جای حس ناخوشایند فروشندگی با حس زیبای خدمت ‌رسانی در کنار مسافران خود حاضرشده و به ارائه انواع حقوق مادی و معنوی آن ‌ها اقدام نماید.

برای انتخاب بهترین و ارزان ترین تورهای داخلی و ایرانگردی و تورهای خارجی به وب سایت آژانس مسافرتی و هواپیمایی فارا گشت https://faragasht.com  به عنوان مجری اصلی تور مسافرتی با قطار، هواپیما و اتوبوس و یکی از معتبرترین و مطمئن ترین آژانس های هواپیمایی در تهران و کشور مراجعه کنید و در جریان بهترین آفرهای لحظه آخری تور مسافرتی ایرانگردی و خارجی قرار بگیرید، بلیط های هواپیما چارتر و تخفیف خورده را داشته باشید و ارزان ترین و با کیفیت ترین هتل های داخلی دو الی پنج ستاره را رزرو کنید.

 با مطالعه هر مطلب خوبی می شود یک قدم به سمت جلو برداشت. این مقاله هم به شما کمک کرد تا بتوانید شرایط و امکانات را بررسی کنید و بهترین انتخاب برای رزرو یک سفر فوق العاده را هوایی یا زمینی با آژانسی معتبر و مطمئن در تهران داشته باشید. به وب سایت مذکور مراجعه کنید و یا با شماره تلفن آژانس هواپیمایی 02188909296 تماس بگیرید.

آدرس فارا گشت: تهران، میدان ولیعصر، ابتدای کریمخان، ساختمان کیمیا، واحد 33

اولین منبع این خبر:

rightonlife.org


 

بازدید: 631




Scroll to Top