• سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: 427030
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ ۲۲:۴۹

لوله آزمایش,فروش لوله آزمایش,خرید لوله آزمایش در پیچ دار,قیمت لوله آزمایش

لوله آزمایش چیست؟

لوله آزمایشگاهی دارای انواع مختلفی می باشد که یکی از آنها، لوله های آزمایش شیشه ای می باشد. لوله آزمایش (به انگلیسی: test tube) گاهی اوقات به آن لوله کشت (به انگلیسی: culture tube) یا لوله نمونه (به انگلیسی: sample tube) نیز گفته می شود. یکی از انواع شیشه آلات آزمایشگاهی بوده که متشکل از یک لوله شیشه ای با طولی مشابه انگشت که در بالای آن دهانه ای باز و در پایین آن به شکل U مانند و بسته می باشد.

لوله های آزمایش شیشه ای دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام ویژگیها و کاربردهای خاص خود را دارند. به عنوان مثال یکسری از این لوله ها دارای ارتفاعی بیشتر بوده که به لوله جوش معروف بوده و برای جوشاندن مایعات مورد استفاده قرار می گیرد. این لوله های جوش یک استوانه سیلندری جایگزین لوله تست که برای جوشاندن محلولهای شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد. این لوله ها نسبت به لوله های استاندارد بلندتر و ضخیم تر می باشند تا مایع در حال جوش از آن سرازیر نشود. این لوله ها چون از جنس شیشه های بوروسیلیکاتی و مقاوم به شوک حرارتی بوده و زمانی که در معرض گرمای بینهایت زیاد قرار می گیرند ترک نمی خورند می توانند به طور کامل در داخل شعله قرار گیرند.

انواع لوله آزمایش

لوله ها را می توان به جند دسته تقسیم بندی کرد از جمله لوله های مخروطی، که بیشتر برای سانتریفیوژ کاربرد دارند. دسته ی بعد لوله آزمایش در پیچ دار که عموما برای ذخیره، نگهداشتن و ترکیب کردن مواد همانطور که گفته شد در مقادیر کم استفاده می شوند. دسته ی سوم مورد استفاده به عنوان لوله کشت می باشد که در آزمایشگاه های زیست شناسی برای نگهداری باکتریها، کپک ها و … استفاده می گردد. لوله های کشت در پزشکی به منظور نگهداری نمونه های خونی کاربرد فراوان دارد. برای نگهداری و مرتب سازی این لوله ها از وسیله ای به نام رک یا جالوله ای و زمانی که لوله ها داغ هستند از گیره لوله استفاده می شود.

ویژگی های لوله آزمایش شیشه ای

  • مقاوم در برابر حرارت
  • انتقال بالای حرارت

بیشتر بدانید : escort bayan

موارد استفاده لوله آزمایش در پیچ دار

  • محفظه نگهداری محلولهای شیمیایی مایع
  • مخلوط کردن
  • گرم کردن یا سرد کردن
  • انجام کشت ها
  • نگهداری مقدار کمی از نمونه های شیمیایی، بیولوژیکی و زیستی به صورت متعدد.
  • مورد استفاده در آزمایشگاه خون، زیست شناسی، شیمی
  • برای نگهداری یا پرورش انواع باکتری یا کپک

خرید لوله آزمایش در پیچ دار

فروش این محصول در فروشگاه آزماتجهیز به صورت اینترنتی بوده و محصول خریداری شده بعد از پرداخت آنلاین از طریق پیک در تهران و یا پست پیشتاز برای شهرستان ها ارسال خواهد شد.

تلفن دفتر فروش : ۰۲۱۶۶۵۹۵۲۶۷

تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۶۳۰۸۵۰۵

تلفن همراه :  ۰۹۱۲۵۶۴۶۸۶۲ و ۰۹۱۹۰۷۱۶۳۶۸

آدرس کارخانه : کرج، جاده ماهدشت، شهرک جعفرآباد، خیابان شهید ناطقی، خیابان بهارستان ۵ شمالی، پلاک ۸۲


 

بازدید: 619




Scroll to Top