• سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: 427032
تاریخ انتشار: جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ۲۱:۵۸

درباره زاویه سازی صورت بیشتر بدانید

آنچه باید درباره زاویه سازی صورت بدانید

تا چه اندازه به زیبایی پوست صورت خود اهمیت می دهید؟ آیا در تلاشید تا همواره ظاهری جوان را برای خود فراهم آورید؟ باید بگوییم زاویه سازی صورت یا همان مادلینگ چهره یکی از بهترین روش های موجود پیش روی شماست. هر چند با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در علم و تکنولوژی، برای انجام آن متدهای مختلفی توسط متخصصان مورد استفاده قرار میگیرد. اما در حال حاضر به عنوان محبوب ترین و پرطرفدارترین روش برای رسیدن به ظاهری شاداب و جوان چه در بین خانم ها و چه در بین آقایان شناخته شده است. افراد اغلب برای فرم دهی صورت و چانه و همچنین جوانسازی و زیبایی پوست به سراغ بهره گیری از آن می روند. اگر قصد انجام این عمل زیبایی را دارید، توصیه می کنیم در ادامه با ما همراه باشید. در نظر داریم اطلاعات بیشتری را در رابطه با مادلینگ چهره در اختیار شما قرار دهیم.  

منظور از مادلینگ چهره چیست؟

با نگاهی به تاریخ متوجه خواهید شد که گرایش به زیبایی در وجود تمامی انسان ها از سده ها پیش وجود داشته است. زیرا در اختیار داشتن ظاهری زیبا، منجر به افزایش اعتماد به نفس خواهد شد. به همین دلیل است که افراد در تلاش اند تا همواره زیباتر و بهتر به نظر آیند. اصلا دلیل بروز عمل های زیبایی همین بوده است. پس اگر از اندازه چانه خود احساس نارضایتی می کنید. یا بر این باورید که فک شما نامتقارن است، میتوانید با عمل زاویه سازی صورت این عیوب را به طور کامل برطرف نمائید. در واقع مادلینگ چهره از جمله عمل های زیبایی جهت رفع عیوب چانه و حالت دادن به صورت است. که توسط بهترین پزشکان و متخصصان پوست و مو صورت میگیرد. بهره گیری از این روش زیبایی کمک می کند تا پوستی به مراتب جوانتر، زیباتر و خوش فرم تر داشته باشید. چه بسا که حتی منجر به اصطلاح زاویه بینی و رفع غبغب نیز خواهد شد. معمولا آن دسته افرادی که این عمل زیبایی را انجام می دهند با حالت چهره ای V مانند مواجه می شوند. در حال حاضر این حالت صورت در سراسر دنیا، طرفداران زیادی را به سمت خود جذب می کند. در عمل مادلینگ چهره آن نقاطی که نقش کلیدی را در زیبایی صورت ایفا کرده مشخص شده و برجسته تر می شوند. تا تناسب خارق العاده ای را به وجود آورند. این نقاط می تواند زاویه فک، خطوط فک، گونه و چانه باشد که با روش های مختلفی که برای زاویه سازی صورت بکار برده می شود، این اجزا در تناسب با هم برجسته شده و حالت زیبایی به صورت می دهند.

چه کسانی میتوانند عمل مادلینگ چهره را انجام دهند؟

به طور کلی زاویه سازی به عملی گفته می شود که تغییرات اصلی بر روی فک انجام میگیرد. فک کشیده تر شده و حالتی V مانند پیدا می کند. اما برای چه کسانی مناسب است؟ افرادی که از فک عریض و پهن، مربعی شکل، دایره ای شکل، گونه های چاق و لاغر، فک های بدون زاویه و فک های حالت مردانه برخوردارند. برای تشخیص این موارد لازم است با پزشک متخصص مشورت های لازم را صورت دهید و سپس اقدامات اولیه را آغاز نمائید.

در این مسیر کلینیک زیبایی دکتر سحر عماد مستوفی با سابقه ای درخشان در حوزه زاویه سازی صورت و مادلینگ چهره می تواند به شما کمک کند. تا ظاهری زیباتر، صورتی خوش فرم تر و پوستی جوان تر را برای خود فراهم آورید.

آدرس وب سایت دکتر سحر عماد مستوفی : drmostoufi.com

 


 

بازدید: 1136




Scroll to Top