• سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: 427048
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ ۱۶:۲۰

نقاط دیدنی قاره اروپا

 

قاره اروپا در غرب آسیا یکی از نقاط سرسبز و زیبا بر روی زمین است و شامل مناطق بسیار عالی از نظر طبیعی می‌شود. کشورهای معروف اروپایی فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، بلغارستان و آلمان و همینطور بسیاری دیگر هستند و هرکدام شامل جاذبه‌ها و امکانات بسیار خوبی برای گردشگری و توریسم می‌شوند. در اروپا می‌توانید به بناهای زیبا و دیدنی سر بزنید و از نظر فرهنگ و هنر آنجا دارای غنای بسیار زیادی است. تور اروپا گردی از تورهای محبوب جهان است و ده‌ها میلیون توریست همه ساله به این قاره سفر می‌کنند و در هتل های 5 ستاره اروپا اقامت می‌کنند. این قاره دارا غذاهایی بسیار خوشمزه و عالی بوده و تعدادی از بهترین رستوران‌های جهان در این قاره قرار گرفته‌اند. نقاط دیدنی اروپا بسیار زیاد بوده و تعدادی از آنها را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

برج پیزا ایتالیا

یکی از نقاط بسیار معروف و دیدنی در کشور ایتالیا و تور های ایتالیا  و همینطور قاره اروپا برج پیزا است که یک برج با زاویه بوده که به دلیل نشست زمین بعد از ساخت به این شکل در آمده است. این خصوصیت باعث شده آنجا به یک جاذبه گردشگری تبدیل شود و مردم برای دیدن این سازه و عکاسی از آن به آنجا سفر کنند. امروزه می‌توان به سادگی این برج را به شکل صاف در آورد ولی اهمیت و ویژگی آن و معروف شدن آن باعث شده این شرایط را برای این برج حفظ کنند و از آن به خوبی در این شرایط نگه داری کنند. ارتفاع برج پیزا 55 متر بود و اطراف آن مناطق زیبا و بناهای دیدین وجود دارد و برای پیاده روی این نقطه بسیار عالی است.

متئورا یونان

یکی از نقاط بسیار زیبا در قاره اروپا در کشور یونان واقع شده و صخره‌های متئورا نام دارد. آنجا شامل چشم اندازی بسیار دیدنی است که پر از تخته سنگ‌های عظیم است. این منطقه بسیار زیبا و فوق العاده محلی عالی برای بسیاری از توریست‌های علاقه مند به طبیعت گردی بوده و امکانات اقامتی و گردشگری بسیار خوبی در آنجا وجود دارد. این منطقه در زمان قدیم مورد احترام بوده و صومعه‌ها و معابد مختلفی در آنجا ساخته شده است. در آنجا می‌توانید به بناهای تاریخی ساخته شده در آنجا بروید و از معماری زیبای این بناها در کنار مناظر زیبا لذت ببرید.

لیست غذاهای بین المللی را اینجا ببینید.

کلیسای ساگرادا فامیلیا اسپانیا

به گزارش سفر باتو ، یکی از زیباترین بناهای قاره اروپا و البته بزرگ ترین کلیسا در این قاره ساگرادا فامیلیا است که در کشور اسپانیا و شهر کاتالان واقع شده است. این کلیسا دهها سال است که در حال ساخت است و در طی ساخت با مشکلات فراوانی روبرو بوده است ولی همچنان سازندگان این بنا به ساخت این بنا ادامه می‌دهند. این بنا یک ساختمان بسیار باشکوه و زیبا است که در حال حاضر شامل 8 مناره بسیار بلند است و سقفی بسیار زیبا و سالنی دیدنی دارد. امروزه می‌توانید از درون این کلیسا دیدن کنید و از تزئینات و زیبایی های آن لذت ببرید. آنجا به سبک گوتیک و نئو گوتیک ساخته شده و شامل نورپردازی و  اشکال هندسی بسیار جالبی است.

تاور بریج بریتانیا

از نقاط دیدنی و مشهور در لندن و البته قاره اروپا پل بسیار زیبای لندن است که به آن تاور بریج هم می‌گویند. این پل بر روی رودخانه تایمز ساخته شده است و یک پل متحرک بوده که مربوط به قرن 19 میلادی است. آنجا دارای دو برج زیبا بوده که به سبک معماری نئو گوتیک ساخته شده اند و جلوه ای بسیار زیبا و فانتزی به این برج می‌دهند. این برج از نقاط بسیار پر طرفدار گردشگری در لندن بوده و بسیاری برای دیدنی این برج به آنجا میروند.

بیشتر بخوانید:

از جاذبه های سفر به استانبول تا راهنمای سفر به کیش

برج ایفل فرانسه

از سازه‌های بسیار نمادین و زیبا در اروپا برج ایفل است که در کشور فرانسه و شهر پاریس قرار گرفته است. این برج زیبا که در مرکز شهر پاریس واقع شده است به عنوان نماد این شهر محسوب می‌شود. ارتفاع برج ایفل در حدود 320 متر بوده و در دوره ساخته شدن آن بلند ترین سازه بشر محسوب می‌شد. این برج یک برج فلزی بوده و دارای آسانسوری برای رفتن به طبقه بالای آن است. از بالای این برج می‌توانید نمایی بسیار زیبا از پاریس را مشاهده کنید. اطراف این برج یک پارک زیبا قرار دارد که پر از توریست‌هایی است که دوست دارند از این پل عکس بگیرند.

شهر قدیمی تالین استونی

یکی از نقاط بسیار زیبا و دیدنی در قاره اروپا در استونی قرار دارد و شهر قدیمی تالین است. این منطقه زیبا دارای ساختمان‌هایی با معماری فوق العاده دیدنی بوده که از نظر تاریخی دارای اهمیتی زیاد است. آنجا در قرن 13 میلادی شهری مهم به حساب می‌آمده است و کاخ‌ها و عمارت‌های دیدنی در آنجا ساخته شده است. در مرکز آنجا میدان تالار شهر قرار دارد که به شکل بسیار زیبایی تزئین و ساخته شده است. در آنجا کلیسا‌های دیدنی مختلفی وجود دارد. این منطقه به داشتن رستوران‌ها و کافه‌های بسیار عالی مشهور است.


 

بازدید: 771




Scroll to Top