• سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: 427861
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴

کتاب بزرگسالان و بازنشستگان موفق

کتاب بزرگسالان و بازنشستگان موفق

با ریحانه حرف میزدم راجع به این روزها که احساس می کنم پدرم حال و روز خوشی نداره از وقتی بازنشسته شده، کسل بنظر میرسه، غر میزنه،بهانه میگیره و خسته ات میکنه.
خلاصه که دلم میسوزه براش.
بنده خدا بالاخره ۳۰سال از صبح میرفته سرکار تا ظهر و زندگیش نظم خودش رو داشته. اما این بازنشستگی بدجور اوضاع روحیش رو بهم ریخته.اتفاقا ریحانه هم با من هم نظر بود.گفت باید یه کاری کنیم اینطوری نمیشه که هر روز شاهد افسردگی شون باشیم. خلاصه کلی پرس و جو کردیم و با ریحانه به این نتیجه رسیدیم که کتاب بهترین گزینه است.
با هم رفتیم کتابفروشی ها رو سر زدیم.وارد یک کتابفروشی شدیم یکدفعه چشمم به یه کتابی افتاد. این همونی بود ک دنبالش بودیم. کتاب بزرگسالان و بازنشستگان موفق از انتشارات جمال.
دو تا ازین کتاب رو خریدیم و خوشحال اومدیم خونه.چند صفحه ای از این کتاب رو ورق زدم.واقعا جالب بود.
توی مقدمه اش اینطور نوشته بود ک پیران و بازنشستگان باید قدر خودشون رو بدونند و از فرصت های باقیمانده عمر خودشون استفاده کنند و احساس پوچی نکنند. فهرستش رو نگاه انداخت که سرشار از مطالبی بود که میتونه امید و سرزندگی رو درون پدرم دوباره زنده کنه،خلاصه کلی خوشحال شدم از خریدن این کتاب .
شب که با پدرم نشسته بودیم این کتاب رو بهشون دادم همون شب چند صفحه ای از کتاب رو خوندن و من برق امید رو توی چشماش دوباره دیدم و خیلی خداروشکر کردم که قطعاپدرم با خوندن این کتاب دیگه بازنشستگی رو پایان زندگی نمیدونه.
یقین دارم این کتاب براش شروع فصل جدیدی از زندگیش هست که میتونه کارهای نکرده اش رو که هیچوقت فرصتش رو نداشته توی دوران بازنشستگی اش انجام بده و لذت بیشتری ببره.

 

خرید کتاب بزرگسالان و بازنشستگان موفق

 


بازدید: 1507




Scroll to Top