• سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: 427871
تاریخ انتشار: شنبه, ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ ۰۸:۳۲

طرح توجیهی به منظور دریافت وام کلان بانکی

یکی از روش های دریافت وام بانکی ، ارائه طرح توجیهی کسب و کار است. درواقع یکی از بهترین و سریعترین روش ها برای اخذ وام های کلان ، طرح توجیهی است که افراد زیادی از این روش برای راه اندازی یک کسب و کار پرسود بهره می برند. با بررسی و امکان سنجی اجرای طرح ارائه شده ،  بانک تصمیم خواهد گرفت که به متقاضی، وام تعلق می گیرد یا خیر.

البته نگارش یک طرح توجیهی کار ساده ای نیست و نیاز به تخصص کافی دارد و باید توسط افراد خبره انجام شود و در صورتیکه خواهان دریافت وام از این طریق هستید ، بهتر است که از شرکت ها ، سایت ها و افراد ماهر در این حوزه کمک بگیرید. وب سایت توجیهی دات کام یکی از قدیمی ترین و تخصصی ترین وب سایت ها در حوزه تدوین و ارائه طرح های توجیهی می باشد. در وب سایت tojihi.com می توانید بسیاری از طرح های آماده را حتی به صورت رایگان دانلود نمایید، همچنین در صورتیکه متقاضی یک طرح اختصاصی هستید می توانید از کارشناسان و متخصصین این وب سایت ، درخواست نگارش طرح اختصاصی را داشته باشید تا به این صورت علاوه بر دریافت یک وام بانکی مناسب ، کسب و کار خدماتی یا تولیدی را نیز راه اندازی نمایید و کسب درآمد بالا برای خود را تضمین کنید.

طرح توجیهی

طرح توجیهی یا بیزینس پلن ، یک گزارش کامل با بررسی تمامی ابعاد و جوانب یک کسب و کار است که از امکان سنجی فنی گرفته تا آنالیز مالی ، هرآنچه در مورد راه اندازی یک کسب و کار نیاز است را در اختیار شما قرار می دهد. برای مثال فرض کنید ، قصد راه اندازی یک کارگاه تولید کفش را دارید ، پس باید بدانید چه تعداد نیروی کار نیاز دارید. چه مقدار سرمایه گذاری مالی ، به چه تجهیزاتی نیاز است ، چگونگی تولید کفش ، تامین مواد اولیه ، همچنین باید اطلاعات کاملی در مورد بازار فروش ، مشتریان ، نحوه دسترسی به مشتریان هدف ، نحوه فروش محصول ، زمان سوددهی ، نقطه سر به سری و ... را نیاز دارید. تمام این اطلاعات در یک طرح بصورت جامع تدوین می شود.

یکی از مزایای مهم طرح های توجیهی خدماتی یا تولیدی این است که ریسک سرمایه گذاری را کاهش می دهد و دید درستی از آینده کسب و کار به شما خواهد داد. امروزه برخلاف گذشته ، مشاوره های کسب و کار یا استفاده از نظرات متخصصین ، بیشتر مورد توجه سرمایه گذاران و متقاضایان راه اندازی یک کسب و کار قرار گرفته است زیرا همگان متوجه شده اند که یک راهنما و چراغ راه تاثیر بسیار زیادی در موفقیت کسب و کار و عدم خسارت های احتمالی دارد.

در ادامه برخی از نمونه های طرح های توجیهی که به دریافت وام بانکی کمک می کنند را مشاهده می کنید که جه دانلود و مطالعه بیشتر می توانید به سایت tojihi.com مراجعه نمایید.

دانلود نمونه طرح توجیهی برای دریافت وام بانکی

طرح توجیهی یکی از مدارک مهم برای دریافت وام است. همانطور که گفتیم، طرح‌های توجیهی می‌توانند مشخص کنند یک کسب و کار در چه مسیری حرکت می‌کند و آیا موفق خواهد شد یا نه.

از سوی دیگر، گزارش و جزئیاتی که در این طرح ها بیان می شود  نشاندهنده نحوه فعالیت پروژه هستند. با اعطای وام به صاحبین کسب و کارها، به نوعی با آنها شریک می‌شود. به همین منظور باید از موفقیت آن کسب و کار، اطمینان حاصل کند. این به بانک کمک می‌کند تا سود کرده و از ضرر دور بماند.

طرح‌های توجیهی، بانک را متقاعد می‌کنند که یک پروژه در روند مناسبی پیش می‌رود و می‌شود روی آن سرمایه‌گذاری کرد. به همین دلیل، این مدرک بسیار مهم بوده و باید با دقت و توسط افراد متخصص در این زمینه نوشته شود.

بهترین طرح های توجیهی که به دریافت وام بانکی به شما کمک می کنند عبارتند از: (لینک دانلود و مشاهده برخی از این طرح ها را قرار داده ایم و برای مطالعه موارد بیشتر به سایت توجیهی دات کام مراجعه کنید)

طرح تولیدی گیاهان دارویی

طرح تولید لامپ LED

طرح تولید مخزن CNG موتورسیکلت

طرح بسته بندی مرکبات

طرح تولید اسباب بازی

طرح تولید بیسکوئیت

طرح توجیهی تولید بتن

طرح توجیهی تولید پارکت

طرح توجیهی تولید آب معدنی

طرح توجیهی پرورش قارچ

در سایت توجیهی دات کام بیش از 1200 طرح موجود است که برای انواع کسب و کار ، انواع شرایط محیطی و جغرافیایی و سلیقه های مختلف مناسب هستند و شما می توانید هر طرحی را که علاقه به راه اندازی کسب و کار مرتبط با آن هستید را انتخاب کنید.


 

بازدید: 1283




Scroll to Top