• سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: 427872
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ ۱۷:۱۹

چگونه خواب آسوده داشته باشیم

چگونه خواب آسوده داشته باشیم

سلامت خواب و نحوه خواب افراد تاثیر مستقیم و به سزایی در نشاط، پویایی ، قدرت ذهنی افراد و حتی رژیم غذایی او دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از رویان خواب، از عوامل تأثیر گذار و بسیار مهم در سلامت خواب افراد، استفاده از کالای خواب مناسب و البته با قیمت ایده آل می‌باشد. همانطور که گفته شد کالای خواب نه تنها در استراحت و رفع خستگی فیزیکی افراد تأثیر گذار است، بلکه نقش مهمی را در روحیه و سلامت فکری افراد ایفا می‌کند. یکی از اهداف شرکت ما ارتقا سلامت خواب و ارائه تشک‌های مناسب سلامت جسم وروان شماست. حال ارائه توضیحات و مشخصات دقیق و تخصصی تشک‌ها و دیگر کالای خواب موجود سعی بر آن داریم تا علاوه بر ارتقا دانش علمی مشتریان، دقیق‌ترین و بهترین انتخاب تشک را داشته باشید.

تشک ارتوپدیک چیست؟

از دیگر مسائل مهم در انتخاب کالای خواب، رعایت مسائل ارتوپدیک و طبی می‌باشد. به عنوان مثال شخصی که دچار مشکل دیسک کمر می‌باشد باید در هنگام خرید تشک و یا سفارش بالش به مشخصات آن دقت کرده و تشک مناسب برای دیسک کمر را خریداری نماید.

عموماً افرادی که در نواحی مختلف بدن خود احساس درد دارند (کمر درد، گردن درد، شکم درد، درد شانه و بازو و …) در انتخاب بهترین نوع تشک و برند تشک دچار تردید هستند. ارائه مقالات علمی و طبی و همچنین امکان مقایسه محصولات و ویژگی‌ها باعث شده تا افراد تشک متناسب با شرایط خود را خریداری نمایند.

به عنوان مثال بهترین تشک برای افراد دیسک کمر درد و شکم درد این است که از تشک‌هایی با درجه سفتی متوسط و یا نسبتاً سفت استفاده نمایند تا توازن و شکل ستون فقرات حفظ شده و از فرو رفتن در تشک جلوگیری شود.

یکی دیگر از اهداف کالای خواب رویان ارائه فروش بهترین تشک طبی در برندهای مختلف می‌باشد. کالای خواب رویان نمایندگی رسمی تشک خوشخواب در شرق تهران بوده و محصولات خود را بدون واسطه و با کمترین قیمت تشک‌های خوشخواب به مشتریان عرضه می‌دارد.

خرید آنلاین تشک از فروشگاه اینترنتی رویان خواب

امروزه خرید کردن در کمترین زمان جزو الویت‌های هر فرد در شهرهای بزرگ می‌باشد و برای صرفه جویی در زمان می‌بایست برخی از کارها را به دیگران سپرد. خرید تشک و کالای خواب، وظیفه‌ای مهم و زمان بر هست که از این رو می‌توان از وبسایت های خرید و ارسال تشک استفاده کرد. به کمک این نوع وبسایت ها محصول خود را به صورت اینترنتی را خریداری کرده و درب منزل دریافت کنید.
با خرید آنلاین تشک با صرف کمترین زمان و بهینه‌ترین هزینه می‌توانید به امور روزانه خود برسید.
کالای خواب رویان امکان ثبت سفارش تشک به سراسر ایران و برای تاریخ مشخص را دارد. شما می‌توانید انواع تشک‌های طبی و فنری و بهترین برندهای تشک را در این سایت مشاهده کرده و با هزینه مناسب سفارش خود را ثبت کنید. ارسال محصولات کالای خواب رویان به سراسر تهران رایگان بوده و هزینه ارسال تشک به شهرستان تا باربری به عهده رویان خواب می‌باشد.

نمایندگی تشک خوشخواب:

تشک خوشخواب

بزرگترین فروشگاه کالای خواب تهران ( رویان خواب ) نمایندگی تشک خوشخواب در شرق تهران ( نمایندگی تشک خوشخواب دلاوران، نمایندگی تشک خوشخواب رسالت ) به مدیریت جناب آقای حسن جعفری، که از سال ۱۳۹۰ همکاری خود را با برند تشک خوشخواب آغاز کرده است.

عرضه و پخش انواع مدل های تشک خوشخواب؛ فنر منفصل ( پاکتی )، فنر متصل و بدون فنر ( طبی ) در شرق تهران برای فروشگاه کالای خواب رویان می باشد. به خاطر اشتراک ویژه برند خوشخواب می توان ارزان ترین قیمت تشک خوشخواب را به مشتریان عزیز خود ارائه دهیم.

این مجموعه دارای واحدهای کیفی، سالن‌های پنبه زنی، اسکلت زنی، نوار بافی، رویه دوزی، نجاری، فنر زنی، طناب بافی، لحاف دوزی، تولید سرویس‌های ملحفه، پد، آزمایشگاه و … مجهز به سیستم‌های مکانیزه و مدرن می‌باشد

کیفیت و اصالت کالا تشک خوشخواب باعث شده است تا خوشخواب در زمینه تشک‌های یک نفره، دو نفره، تشک نوزاد خوشخواب، تشک نوجوان خوشخواب و تشک گرد خوشخواب پس از سال‌ها هنوز در کورس رقابت با تشک‌های خوب خارجی و ایرانی باشد.

نمایندگی تشک رویا

تشک رویا

بزرگترین فروشگاه کالای خواب تهران ( رویان خواب ) نمایندگی تشک رویا در شرق تهران ( نمایندگی تشک رویا دلاوران، نمایندگی تشک رویا رسالت ) به مدیریت جناب آقای حسن جعفری، که از سال ۱۳۸۱ همکاری خود را با برند تشک رویا آغاز کرده است.

عرضه و پخش انواع مدل های تشک رویا؛ فنر منفصل ( اولترا )، تشک طبی ( مدیکال ) و تشک فنری ( بونل ) در شرق تهران برای فروشگاه کالای خواب رویان می باشد. به خاطر اشتراک ویژه برند رویا می توان ارزان ترین قیمت تشک رویا را به مشتریان عزیزخود ارائه دهیم.

با بیش از ربع قرن تجربه و با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات، دانش فنی روز دنیا و دستان توانمند پرسنل خلاق و متخصص خود، مرغوبترین انواع تشک‌های فنرمنفصل، فنری و اسفنجی به همراه کالاهای جانبی اعم از محافظ تشک، تشک میهمان، بالش، تخت با رویه پارچه و تاج را در ایران تولید نماید. این شرکت با در اختیار داشتن خط تولید کامل تشک همواره تلاش نموده با نگاهی به آینده و حرکت به سمت خودکفایی صنعتی، محصولاتی هم سطح برترینهای جهان عرضه نماید.


نمایندگی تشک رویال:

تشک رویال

یکی از دغدغه‌های مشتریان این برند معتبر فرق تشک رویال اصل و تقلبی می‌باشد. همانطور که پیش تر ذکر شد فروشگاه اینترنتی کالای خواب رویان نماینده رسمی برند رویال بوده و محصولات خود را بدون واسطه از کارخانه‌های تولید تشک رویال دریافت می‌کند. ضمانت نامه و گارانتی موجود در بسته بندی تشک رویال و همچنین ضمانت اصالت و کیفیت کالا از سوی رویان خواب این اطمینان خاطر را به درخواست کنندگان عزیز می‌دهد، که کلیه تشک‌های رویال و سایر برندها به صورت اصل و با ضمانت، تحویل مشتریان می‌گردد.


 

بازدید: 1179




Scroll to Top