• سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: 428247
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ ۱۶:۵۵

کولر گازی گری

نمایندگی کولر گازی گری

کولر گازی گری یک برند محبوب و پرفروش تهویه مطبوع است که کار خود را از کشور چین شروع کرده و در حال حاضر محصولات خود را به بیش از 200 کشور جهان صادر می کند، در واقع اگر قصد خرید یک کولر گازی با کیفیت را با امکانات کامل و البته قیمت به مراتب بهتر از مدل ها و برند های اروپایی و... دارید، ما به صورت ویژه ای این شرکت را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

این شرکت در دنیا هشت مرکز بزرگ تولید دارد و تعداد کارکنان آن نیز به بیش از صد هزار نفر می رسد. به شما عزیزان فروشگاه اینترنتی و نمایندگی کولر گازی گری بانه برای برند های گری را معرفی می کنیم. اگر قصد تهیه کولر با کم ترین قیمت و البته گارانتی اصالت را دارید، هم اینک می توانید با ورود به وبگاه رسمی این مرجع فروش از محصولات بازدید نمائید.

https://backority.ir/images/325723.jpg

در صورتی که سوالی در مورد قیمت ها و همینطور تخفیف های ویژه خرید دارید می توانید با پشتیبانی و شماره ها تماس حاصل فرمائید. مدل های سوپر اینورتر با گارانتی رسمی و همینطور کیفیت عالی و مصرف کم با گارانتی 5 ساله به شما پیشنهاد می شود.

فروشگاه گری ایرانیان

با نزدیک شدن به فصل بهار و تابستان زندگی در بسیاری از شهر های ایران بدون کولر گازی ممکن نخواهد بود، البته برای بسیاری سوال است که این دستگاه را از چه برند و چه فروشگاهی خریداری نمایند. در واقع شما می توانید بر اساس پیشنهادات سایت، قیمت خرید و همینطور مدل ها و تفاوت ها و البته اینورتر بودن یا نبودن، خرید خود را در چند مرحله ساده انجام دهید.

پرداخت از طریق درگاه اینترنتی مورد تایید بانک مرکزی و با استفاده از کارت های اعتباری عضو شبکه شتاب امکانپذیر خواهد بود، محصول توسط پست در تمامی نقاط کشور در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید.

می توانید از فروشگاه گری ایرانیان مدل های ایستاده، دیواری و داکت گری را خریداری نمائید که هر کدام امکانات و قدرت و توان سرماسازی متفاوتی دارند.

همینطور این شرکت کولر های پرتابل و پنجره ای نیز تولید می کند.

کمپانی گری بزرگترین تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع در دنیا است که به عنوان نمونه در سال ۲۰۱۳ از هر سه عدد سیستم تهویه مطبوع فروخته شده در جهان یکی از آن متعلق به گری بوده است.

https://backority.ir/images/195632.jpg

این تولید کننده دارای ۵ مرکز تحقیقاتی بین المللی و داخلی و بیش از ۵۳۰ مرکز آزمایشگاهی است و مبلغ ۰.۶۳ میلیارد دلار در بخش تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرده است. در ادامه نکاتی را خاطرنشان می شویم که هنگام خرید کولر گازی باید به آن ها دقت کنید.

برای افزایش بهره وری یکی از مهمترین معیارهای انتخاب کولر گازی متراژ اتاق یا خانه ای است که برای آن قصد خرید کولر گازی را دارید. هر کولر گازی قدرت خنک‌کنندگی (BTU) متفاوتی دارد که عددی بین ۵۰۰۰ تا بالاتر از ۲۰۰۰۰ می باشد. برای مثال برای خانه ای با متراژ ۱۸۰متر کولر گازی با بی تی یو ۱۴۰۰۰ پیشنهاد می شود و برای خانه ای با متراژ ۶۰متر کولر گازی با قدرت خنک کنندگی (BTU 8000) پیشنهاد میشود.

کولرهای کم‌مصرف نسل جدید دو تفاوت اصلی با کولرهای قدیمی دارند که با همین تفاوت توانسته‌اند مشکلات مصرف برق را تا حد قابل قبولی کم کنند.

خرید کولر اسپیلت گری

در کولرهای اینورتر با توجه به کمپرسور و قطعات و مدارات فرمانی که در آن کار برده شده است سیستم به نوعی طراحی شده که کمپرسور هیچ‌گاه کاملاً از مدار خارج نمی‌شود تا برای روشن شدن دوباره جریان بالایی بخواهد بلکه دور حرکتی یا قدرت موتور به حدعقل خود خواهد رسید تا برای خنک کردن مجدد محیط نیاز به جریان بالایی برای استارت نباشد.

https://backority.ir/images/936951.jpg

اگر شما سیستم گرمایشی دیگری ندارید، می توانید از کولر گازی خود جهت گرم کردن هوا نیز استفاده کنید. کولر گازی های اسپلیت در سرمای زمستان خانه های شما را با هزینه کمتر نسبت به وسایل گرمایشی مانند بخاری گرم میکنند.

اسپیلت دیواری گری پیشنهاد ویژه ما به شما عزیزان است، محصولات این شرکت با گارانتی کارکرد مداوم برای سال ها تحویل مشتری خواهند شد، ضمن این که نگران نسخه های تقلبی و بدون لیبل و بی کیفیت نباشید، تمامی کولر ها از مبدا برند تهیه شده و در دسترس مشتری قرار می گیرند.


 

بازدید: 1374




Scroll to Top