• سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: 428248
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۹:۲۳

استفاده از سی پی در بازی کالاف دیوتی چه ارزشی دارد؟

استفاده از سی پی در بازی کالاف دیوتی چه ارزشی دارد؟

اگر با کامپیوتر سرو کار دارید و همچنین به انواع بازی های کامپیوتری علاقه مند هستید، بدون شک با بازی پر طرفدار کال اف دیوتی آشنا هستید. کال اف در سال های اخیر یکی از پر طرفدار ترین بازی های دنیای کامپیوتر و گوشی بوده است. گیمرهایی که بازی کال آف را بازی کرده اند حتما عبارت یو سی Cp به گوش آنها خورده است. یو سی در بازی کال آف قابلیتی است که شما به کمک آن می توانید تجهیزات ویژه را در بازی خریداری کنید که در حالت عادی نمی توان از آن ها استفاده کرد و به اصطلاح قفل هستند.

حال می خواهیم بیشتر با سی پی کالاف دیوتی آشنا شویم تا بتوانیم تجربه ای لذت بخش از استفاده از آن را داشته باشیم.

cal02

آشنایی بیشتر با cp در بازی کال آف

Call of Duty (کال آف دیوتی) بازی در سبک اکشن است که توسط اکتیوژن در سال 2003 برای رایانه شخصی معرفی شد و پس از استقبال بسیار از سمت گیمرها نسخه مخصوص کنسول های بازی نیز ساخته شد.در ابتدا؛ داستان بازی در زمان جنگ جهانی دوم رخ میدهد اما در نسخه های بعدی به زمان حال رسید.با اینکه کال آف دیوتی توسط اکتیویژن معرفی شد اما در حال حاضر شرکت هایی همانند اینفینیتی وار و تری اچ به توسعه بازی های کال آف دیوتی کمک میکنند.همچنین کمپانی تنسنت گیمز در توسعه بازی کال آف دیوتی موبایل نقش بسزایی ایفا کرد.

در بازی کال آف سلاح ها و تجهیزاتی وجود دارد که گیمر به صورت عادی نمی تواند از آن استفاده کند و باید آنها را در فروشگاه بازی کال آف خریداری کنند و یا بعضی از تجهیزات را آپدیت (به روز رسانی) کنند. در واقع این کار در بازی کال آف توسط cp انجام می شود که به نوعی می توان cp را بک نوع ارز برای خرید در بازی کال آف نام برد.

سی پی cp را می توان به دو صورت به دست آورد که در ادامه توضیح خواهیم داد: اولین روش برای استفاده از سی پی Cp خرید مستقیم از طریق فروشگاه بازی کال آف دیوتی موبایل است و روش دوم شرکت در مراحل مختلف بازی کال آف دیوتی می باشد.

نحوه خرید سی پی در روش مستقیم و خرید از فروشگاه های بازی کال آف دیوتی موبایل

در بازی کال آف دیوتی اگر بخواهیم مراحل مختلف را انجام دهیم به سی پی دست پیدا خواهیم کرد اما مستلزم زمان زیادی است که باید صرف آن کرد و یا در بعضی مواقع بازی بسیار سخت و رد شدن از برخی موارد بسیار دشوار است از این رو یکی از بهترین راه های به دست آوردن سی پی خرید از فروشگاه کال آف دیوتی موبایل خواهد بود.

اما باز هم متاسفانه کاربران ایرانی با مشکلاتی در این زمینه روبرو هستند و به دلیل تحریم های کشور ایران و همچنین استفاده از کارت های بین المللی برای خرید سی پی در فروشگاه متاسفانه کشور ما فاقد این کارت ها می باشند و باید به صورت غیر مستقیم از سایر سایت های موجود خریداری کنیم که بهترین راه حل آن مراجعه به فروشگاه های اینترنتی مجاز و معتبر است.

cal01

نحوه به دست آوردن سی پی رایگان با بازی کردن مراحل بازی توسط گیمر

همانطور که ملاحظه می کنید علاوه بر خرید از فروشگاه بازی کال آف دیوتی موبایل و سایت های معتبر روش دیگری نیز برای کسب سی پی وجود دارد و آن هم به دست آوردن سی پی با استفاده از بازی مراحل مختلف بازی است و در ادامه بهترین روش های بدست آوردن سی پی با استفاده از بازی مراحل مختلف بازی را معرفی خواهیم کرد.

۱-به دست آوردن سی پی رایگان با استفاده از اتمام ماموریت هایی که در بازی به گیمر محول می شود

در بازی کال آف دیوتی موبایل ماموریت هایی به صورت روزانه و هفتگی به گیمر ها داده می شود که هر بازیکن می تواند با انجام دادن مراحل و تکمیل کردن آن ها مقدار قابل توجهی سی پی به دست آورد. البته لازم به ذکر است تنها با اتمام ماموریت نیست که به سی پی دست پیدا خواهید کرد بلکه با چالش هایی که در طول ماموریت وجود دارد شما می توانید پی سی هایی را به دست آورید.

۲-در بازی کالاف یکی از راه های بدست آوردن سی پی غارت کردن تجهیزات دیگران است که بسیار هم لذت بخش است:

در طول بازی شما می توانید تجهیزات دیگران را غارت کنید و مقدار در خور توجهی پی سی به دست بیاورید پس توجه داشته باشید اگر می خواهید سی پی رایگان دریافت کنید حتما این کار را انجام دهید تا به صورت رایگان سی پی هایی را دریافت کنید. ۳-انجام ماموریت های بتل رویال که طرفداران زیادی را نیز دارد:

بعضی از کاربران علاقه بسیار زیادی به انجام دادن ماموریت های بتل رویال دارند. اگر از این دسته از کاربرانی هستید که علاقه مند به انجام ماموریت های بتل رویال هستید، می توانید با انجام این ماموریت ها سی پی های بسیاری را به دست آورید و از بازی لذت .

۴-باز کردن قفل Gun xp card

یکی دیگر از روش های به دست آوردن پی باز کردن قفل gun xp card است که برای آن باید هزینه پرداخت.

۵- یکی دیگر از روش های به دست آوردن سی پی خرید بتل پس کال آف دیوتی است

در این روش با استفاده از اضافه کردن مراحل تازه تری به بازی و انجام مراحل جدید بازی و به اتمام رساندن آن ها می توان سی پی های موجود در این مراحل را به دست آورد.


بازدید: 1484




Scroll to Top