• سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: 429165
تاریخ انتشار: جمعه, ۰۷ آبان ۱۴۰۰ ۱۷:۰۸

با هزینه کم گوشی با پردازنده مناسب بازی بخرید

با هزینه کم گوشی با پردازنده مناسب بازی بخرید

در حال حاضر بازی‌های آنلاین بسیاری در مارکت وجود دارند. بازی‌های که اعتیاد می‌آورند و باعث می‌شوند که از صبح تا شب فقط به صفحه گوشی چشم بدوزید و در مراحل مختلف خودتان را به چالش بکشید. با توجه به آنکه بسیاری از بازی‌های امروزی آنلاین شده‌اند، پردازنده و کشش موبایل شما روی کیفیت بازی‌تان تأثیر مستقیم خواهند گذاشت. دقیقاً به همین خاطر است که انواع موبایل با پردازنده عالی بازی به بازار عرضه شده‌اند.

شاید تصور کنید که بازی‌های گیمینگ قیمت بسیاری دارند و نمی‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. این در حالی است که برخی انواع موبایل دارای پردازنده مناسبی هستند و در عین حال قیمت مناسبی نیز دارند. در این مقاله قصد داریم تا برخی موبایل‌ها با هزینه کم را به شما معرفی کنیم که دارای پردازنده مناسبی هستند.

معرفی ارزان‌ترین موبایل‌های گیمینگ

در حال حاضر برندهای مختلف در دنیا اقدام به تولید موبایل‌های گیمینگ کرده‌اند. در عین حال برند شیائومی جزو برترین گوشی‌های ارزان‌قیمت دنیا به حساب می‌آید. پس می‌توانید انتظار داشته باشید که موبایل‌‌های گیمینگ شیائومی نیز قیمت مناسبی داشته باشند. جالب است بدانید که اکثر گوشی های شیائومی که کشش خوبی برای بازی دارند. به همین خاطر دامنه انتخاب شما وسیع‌تر خواهد بود.

گوشی XiaomiRedmiNote10S

برای خرید گوشی گیمینگ می‌توانید در وهله اول به‌دنبال گوشی های شیائومی که کشش خوبی برای بازی دارند بگردید. XiaomiRedmiNote10S جزو برترین گوشی‌های گیمینگ با قیمت مناسب محسوب می‌شود. این گوشی مجهز به تراشه مدیاتک Helio G95 شده است و 8 گیگابایت رم دارد. به همین خاطر در اجرای بازی عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد. همچنین با کمک نمایشگر Amoled6.43 اینچی و رزولوشن تصویر 2400 در 1800 می‌توانید از کیفیت بازی نهایت لذت را ببرید. در نهایت باید بدانید که در ساخت این گوشی از باتری 5 هزار میلی‌آمپری استفاده کرده‌اند که با شارژر 33 واتی به سرعت شارژ می‌شود. پس می‌توانید بدون نگرانی از بابت باتری، به بازی خود ادامه دهید.

گوشی PocoM3Pro5G

گوشی PocoM3Pro5G نیز بدون شک جزو برترین مدل‌های گیمینگ میان‌رده شیائومی به حساب می‌آید. این گوشی قیمت چندانی ندارد؛ اما با وجود این عملکردی بسیار عالی از خود در اجرای بازی نشان می‌دهد. در این گوشی از پردازنده مدیاتک Dimensity 700 5G استفاده کرده‌اند و در نسخه‌های 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه و 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه به بازار عرضه می‌شود. روی این موبایل بازی به‌خوبی اجرا می‌شود و به‌واسطه باتری 5هزار میلی‌آمپری نیازی نیست تا نگران خاموشی گوشی حین بازی باشید. همچنین صفحه گوشی PocoM3Pro5G می‌تواند نرخ نوسازی 90 هرتزی ارائه دهد که برای بازی بسیار مناسب است.

گوشی XiaomiRedmiNote8Pro

گوشی‌های سری نوت شیائومی بسیار باکیفیت و ارزنده هستند. XiaomiRedmiNote8Pro نیز جزو برترین گوشی‌های موبایل گیمینگ شیائومی به حساب می‌آید. زمانی که صحبت از گوشی های شیائومی که کشش خوبی برای بازی دارند باشد، حتماً باید به نوت 8 پرو اشاره کرد. در این گوشی موبایل از تراشه مدیاتک هلیو G90T استفاده کرده‌اند. این گوشی لگ بسیار کمی دارد و می‌توانید در بالاترین سرعت و کیفیت از بازی خود لذت ببرید. با کمک نمایشگر 6.53 اینچی، بازی در گوشی نوت 8 پرو بسیار لذت بخش خواهد بود. لازم به ذکر است در این موبایل از باتری 4،500 میلی‌آمپری استفاده کرده‌اند که کیفیت مناسبی دارد و برای مدت نسبتاً طولانی می‌توانید از اجرای بازی لذت ببرید.

گوشی SamsungGalaxyA31

درباره انواع گوشی ارزان گیمینگ شیائومی صحبت کردیم. حال نوبت به برند محبوب سامسونگ می‌رسد. بسیاری از مشتریان بازار علاقه خاصی به برند سامسونگ دارند. در حقیقت انگار که بسیاری به این برند وابسته هستند و ترجیح می‌دهند که همیشه برند سامسونگ داشته باشند. SamsungGalaxyA31 یک گوشی میان‌رده باکیفیت و مناسب برای گیمینگ است. در این گوشی از تراشه مدیاتک هلیو P65 استفاده کرده‌اند و با کمک رم 8 گیگابایت، لگ در این گوشی به حداقل میزان خود می‌رسد. در حقیقت بر اساس نظر کاربران، بازی‌های سنگین بدون هیچ مشکلی روی این گوشی اجرا می‌شود. البته باید کمی از بخش تنظیمات، گرافیک بازی را کاهش دهید. SamsungGalaxyA31 دارای باتری قدرتمند 5هزار میلی‌آمپری است و تا ساعت‌ها بازی شما را پشتیبانی می‌کند.

گوشی SamsungGalaxyA22

گوشی موبایل SamsungGalaxyA22 نیز در کنار A31 جزو ارزان‌ترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ به حساب می‌آید. این گوشی به تراشه مدیاتک مدل دایمنسیتی 700 مجهز شده است. به همین خاطر جدیدترین بازی‌ها را نیز با سرعت عالی اجرا می‌کند. صفحه نمایشگر با نرخ نوسازی 90 هرتزی آن نیز به کیفیت اجرای بازی و افزایش لذت از آن کمک می‌کند. همچنین با کمک باتری 5هزار میلی‌آمپری نیازی نیست نگران خاموشی گوشی خودتان وسط بازی باشید. در ضمن این گوشی میان‌رده مجهز به اینترنت 5G است و همین موضوع آن را به گزینه مناسبی برای بازی‌های آنلاین تبدیل می‌کند.

جمع‌بندی

اگر علاقه‌مند به گیم هستید و در عین حال سراغ گوشی با قیمت مناسب می‌گردید، گوشی‌های معرفی شده در این مطلب می‌توانند گزینه‌های خوبی برای خریداری باشند. در بررسی که در مقاله گوشی های شیائومی که کشش خوبی برای انجام بازی دارند در رسانه بازی سنتر می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاورید.


بازدید: 2791




Scroll to Top