• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 429274
تاریخ انتشار: جمعه, ۲۴ دی ۱۴۰۰ ۰۰:۳۱

عمل لابیاپلاستی و تاثیر آن در زیبایی واژن

عمل لابیاپلاستی و تاثیر آن در زیبایی واژن

لابیاپلاستی بمنظور ایجاد تناسب در آناتومی ناحیه تناسلی می باشد. در مواردی که لبه های کوچک که اصطلاحا لابیا مینور نامیده میشود بزرگتر از حد نرمال باشد، چین اضافه داشته باشد، لبه های سیاه بوجود آمده باشد، غیر قرینه باشد لابیاپلاستی توصیه میشود. در لابیاپلاستی اندازه لابیا مینور طوری طراحی میشود که داخل لبه های ماژور قرار گیرد، انحنای طبیعی داشته باشد، لبه های تیره برداشته شود و بین دوطرف لبه ها هارمونی و تقارن ایجاد شود طوری که شکلی زیبا و طبیعی پیدا کند.

 انجام عمل لابیاپلاستی نه تنها از جنبه زیبایی بلکه از جنبه روانی، بهداشتی و درمانی نیز تاثیر بسیار مثبتی در زندگی یک خانم دارد. تمایل به جوان ماندن، زیبایی و حفظ شرایط ایده آل بدن در تمامی انسانها و به ویژه بانوان همیشه بوده و هست. یکی از مشکلاتی که برخی از بانوان با بالا رفتن سن و یا در نتیجه اقداماتی مانند زایمان یا روابط جنسی با آن روبرو می شوند، تغییر ظاهر واژن میباشد و همانطور که جراحی پلاستیک توانسته مشکلات و ایرادات عجیب و غریب تر از این مسئله را برطرف نماید، پس برای این مسئله نیز راه حلی به عنوان جراحی لابیاپلاستی را پیشنهاد میدهد.

مزایای انجام عمل

انجام عمل لابیاپلاستی به هر روش مزایای بسیاری برای فرد ایجاد میکند. برخی از این مزایا عیارت است از:

  • از بین رفتن نواقص لابیا
  • ایجاد تقارن در لابیا ها
  • ایجاد رنگ بهتر
  • بهبود شرایط بهداشتی فرد
  • افزایش اعتماد به نفس
  • افزایش کیفیت رابطه ی جنسی
  • انجام فعالیتهای ورزشی به راحتی و بدون ایجاد درد و سوزش
  • احساس راحتی در لباسهای تن

انجام عمل لابیاپلاستی واژن

لابیاپلاستی چیست؟

در لفظ عامیانه یا در جستجوی گوگل ممکن است عبارات دیگری مانند "جوانسازی واژن" یا " زیباسازی واژن " را مشاهده کنید که نام تخصصی آن لابیاپلاستی می باشد. با این حال، هدف این مقاله این است که ابتدا لابیاپلاستی را از سایر اشکال جوانسازی واژن متمایز کند، سپس به شما در مورد روش اصلی لابیاپلاستی اطلاعاتی را ارائه میدهیم.  

جوانسازی واژن یک اصطلاح گسترده است که گزینه های  زیادی از حوزه مراقبت های بهداشتی را در بر می گیرد. دستگاه‌ها و درمان‌های جدید تقریباً هر ماه وارد بازار می‌شوند، زیرا روز به روز به بانوان علاقه مند به چنین عملهای افزوده می شود.

درمان‌های «جوان‌سازی واژن» معمولاً شامل دستگاه‌هایی مانند لیزر و اولتراسوند هستند. اکثر روش های جوانسازی واژن برای دستیابی به نتایجی مانند سفت کردن واژن، کاهش بی اختیاری و از بین بردن خشکی واژن استفاده می کنند.

اما وضعیت لابیاپلاستی کاملا متفاوت است. لابیاپلاستی یک روش جراحی است. هدف از عمل لابیاپلاستی کاهش اندازه لابیا مینور (بافت های داخلی اندام تناسلی زنانه) به طوری که با لابیا ماژور (قسمت بیرونی دستگاه تناسلی زنانه) همسطح شود. این روش شامل استفاده از چندین تکنیک مختلف جراحی بسته به وضعیت بیمار است. لابیاپلاستی هم با تیغ جراحی و هم با لیزر انجام میشود که طبیعتا انجام این عمل با لیزر مطمئن تر و بهتر است. کلینیک لویال این عمل را توسط متخصصین با ظرافت تمام با لیزر انجام میدهد

دلایل انجام لابیاپلاستی

دلایل زیادی برای بزرگ شدن لابیای زنان وجود دارد، از جمله زایمان، افزایش سن، فعالیت جنسی و ژنتیک. خانم ها به دلایل مختلفی جراحی را انتخاب می کنند. بسیاری از زنانی که از بزرگی لابیا رنج می برند، در ورزش، بهداشت، عملکرد دستگاه ادراری، فعالیت جنسی و سایر فعالیت های بدنی دچار مشکل می شوند.همچنین بزرگ بودن لابیا میتواند پوشیدن لباسهایی مثل لباس شنا یا یوگا که کمی به بدن میچسبند را دشوار نماید. حتی بسیاری از زنانی که چنین مشکلی دارند، جراحی لابیاپلاستی را درمانی برای بهبود رابطه جنسی خود میدانند.  این موارد را میتوان مهم ترین دلایل انجام لابیاپلاستی دانست.

بهترین روش لابیاپلاستی:

روش های متعددی برای لابیاپلاستی وجود دارد، ولی امروزه بهترین روش که در دنیا طرفدار دارد لابیاپلاستی با استفاده از روش لیزری هست، زیرا در این روش برش و انعقاد بافت با استفاده از لیزر انجام میشود. در جراحی با لیزر ظرافت و دقت کار بسیار بالا هست و بویژه در ناحیه ی لابیا که حساس ترین و ظریف ترین و لطیف ترین بافت در اندام یک خانم هست لیزر میتواند نتیجه بسیار مطلوبی داشته باشد.

مزایای لابیاپلاستی با لیزر:

با بی حسی موضعی و در تایم کوتاه بصورت سرپایی انجام میشود

این روش کاملا بدون درد هست، به اینصورت که بیمار تنها تزریق بی حسی اولیه رو بمقدار کم متوجه خواهد شد و دیگر دردی احساس نمیکند.

نقاحت کوتاهی دارد و نیاز به استراحت یک الی دو روزه دارد

ترمیم بافت خیلی سریع اتفاق می افتد به اینصورت که تقریبا یک هفته الی ده روز بعد از لابیاپلاستی بافت کاملا جوش خورده و ترمیم شده

میزان عفونت در این روش بمراتب کمتر است و اگر نگهداری و مراقبت طبق دستور پزشک انجام شود تقریبا عفونت صفر خواهد بود

میزان بخیه و جای بخیه در روش لیزری بسیار کمتر و یا کلا بدون بخیه خواهد بود

و درکل میزان رضایتمندی از جراحی با لیزر بسیار بالاتر از سایر روش هاست. و البته نکته بسیار مهم، انتخاب پزشک با تجربه در این زمینه بسیار حایز اهمیت است. توصیه میشود حتما نمونه کارهای هر پزشک را با دقت بررسی کنید و از مشاوره تخصصی پزشک باتجربه در این زمینه بهره مند شوید. برای مشاوره تخصصی تر میتواند از مشاوره مجموعه پزشکان زیبایی لویال نیز بهره مند شوید

کلینیک لویال

در صورتیکه تمایل به دریافت خدمات مربوط به انجام عمل های لابیاپلاستی ، روشن سازی واژن ، جوانسازی پوست و سایر عملهای زیبایی زیر نظر متخصصین حرفه ای و مجرب را دارید میتوانید به وب سایت loyaldrs.com   مراجعه کنید و ضمن دریافت مشاوره های رایگان، جراحی های تخصصی زیبایی پوست و مو را زیرنظر پزشکان متخصص انجام دهید. تلفن های 88780256 و 88789674 آماده پاسخگویی به شما هستند. برای مراجعه حضوری میتوانید با تعیین وقت قبلی به آدرس درج شده در وبسایت کلینیک لویال مراجعه نمایید.

سایر خدمات این مجموعه تخصصی عبارتند از:

  • لیزر موهای زائد
  • ترمیم و جوانسازی پوست
  • روشن سازی واژن
  • تنگ کردن واژن
  • پروتز سینه
  • ماموپلاستی

 

بازدید: 2751




Scroll to Top