• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429277
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ۲۲:۲۷

روز پدر ۱۴۰۰ (روز مرد ۱۴۰۰)

 

روز پدر ۱۴۰۰ (روز مرد ۱۴۰۰)

روز پدر

تاریخ روز مرد 1400 (روز پدر 1400) در تقویم شمسی

تاریخ روز پدر روز مرد آلامتو

روز پدر یا روز مرد به تاریخ شمسی، سه شنبه 26 بهمن 1400 می باشد

روز مرد به تاریخ میلادی

تاریخ میلادی روز مرد مصادف با 15 فوریه 2022 می باشد

روز پدر در تقویم قمری

تاریخ قمری روز پدر برابر با 13 رجب 1443 می باشد

آسمونی ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر را به تمام پدران ایران زمین تبریک می گوید

روح پدران آسمانی شاد

متن تبریک روز پدر

پیام تبریک روز پدر

روز پدر یک روز خاص در تقویم ایرانی است و تقریبا همه افراد در این روز می خواهند به نوعی پدر خود را خوشحال کنند و در کنارشان باشند. در روز پدر می توانید با همه عشق و احساسی که به پدر دارید، پیامی برای او بفرستید و بگویید چقدر دوستش دارید. متن تبریک روز پدر و متن احساسی برای روز پدر را در لینک زیر مشاهده می کنید. پیامک های تبریک روز مرد 1400 را بخوانید و برای پدر ارسال کنید.

هدیه روز پدر یا مرد

اگر می خواهید کمی از محبت های بی دریغ پدرتان را جبران کنید، می توانید به بهانه روز پدر، هدیه ای هرچند کوچک برایش تهیه کنید و این روز باشکوه را به او تبریک بگویید. شاید به دلیل مشغله های فراوان ندانید روز پدر 1400 کی هست و یا روز مرد سال 1400 چه تاریخی است! نگران نباشید! هنوز فرصت دارید تا هدیه ای مناسب برای پدر خود تهیه کنید و لبخند به او هدیه دهید. اما انتخاب هدیه نیز برای این روز می تواند به یک چالش تبدیل شود. برای اینکه کار برایتان آسان شود روی لینک زیر کلیک کنید. آسمونی به شما می گوید که چه هدیه ای برای روز پدر 1400 مناسب است.

روز ولنتاین امسال

روز مرد در ایران باستان

روز مادر را پشت سر گذاشته ایم و در حال حاضر منتظر فرا رسیدن روز پدر امسال هستیم. اما روز پدر 1400 کی است؟ مراسم روز پدر یکی از روز های مهم در تقویم ایرانی است. یکی از روش های تشکر و قدردانی از پدر و مادر، ارسال متن‌های ادبی روز پدر، عکس نوشته های روز پدر و استوری های روز مرد است. جدیدترین عکس نوشته روز پدر و استوری روز پدر و تبریک روز مرد را در آسمونی مشاهده می کنید.

کاریکاتور روز پدر و مرد

اکنون که می دانید روز پدر در سال 1400 چه روزی است، فرصت مناسبی فراهم شده تا محبت های پدر را جبران کنیم و از او برای تمام زحماتش تشکر کنیم. فلسفه روز مرد نیز همین است. با متن احساسی روز پدر یا هدیه ای زیبا برای روز پدر و روز مرد ایرانی می توانید پدر خود را خوشحال کنید. حتی می توانید یک نامه برای روز پدر بنویسید. در کنار همه این ها، یک عکس طنز و کاریکاتور هم می تواند جالب باشد. کاریکاتورهای روز پدر و روز مرد را در پست زیر ببینید:

پیامک تبریک روز مرد

تاریخ روز مرد 1400 نزدیک است و شما می توانید برای بزرگداشت روز مرد پیامک و متن های زیبا برای همسر خود ارسال کنید. آسمونی متن هایی برای تبریک روز مرد 1400 جمع آوری کرده است.

وبسایت آلامتو


 

بازدید: 3173




Scroll to Top