• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: 429307
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۹:۴۴

خرید بیزینس در کانادا

خرید بیزینس در کانادا

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا یکی از پیچیده ترین راه ها برای ورود به خاک این کشور است که می تواند با ریسک بالا همراه باشد. اما اگرچه مراحل خرید بیزینس در کانادا ممکن است کمی دشوار و زمان بر باشد، اما ارزشش را دارد!

canada

در ادامه با موسسه تراست همراه باشید تا به مراحل سرمایه گذاری در کشور کانادا بپردازیم.

1 . دریافت مشاوره اولیه

با دریافت یک وقت مشاوره، می توانید اولین گام برای اخذ ویزای سرمایه گذاری در کانادا را بردارید. با توجه به این موضوع که روش ها و فرصت های مختلفی برای سرمایه گذاری در کانادا وجود دارند، شرایط شرکت در هر یک از برنامه های سرمایه گذاری نیز همانطور که گفتیم ممکن است متفاوت باشد. بنابراین، با توجه به شرایط مهاجرتی شما، بهترین روش سرمایه گذاری کانادا در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

2 . تنظیم قرارداد

با آگاهی از بهترین و ارزان ترین روش سرمایه گذاری در کانادا، می توانید صفر تا صد انجام مراحل مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کانادا را، به وکلای برجسته ما در موسسه مهاجرتی تراست بسپارید و سپس با تنظیم یک قرارداد، کارشناسان مجموعه ما همه مراحل اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا را برای شما انجام خواهند داد. در نتیجه، تمام دغدغه های شما برای بروز هر نوع اشتباه و دشواری های اخذ ویزای کانادا برطرف خواهد شد.

3 . دریافت مدارک اولیه

مدارک مورد نیاز با توجه به برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری مورد نظر در کانادا از شما دریافت خواهد شد. برخی از مدارکی که ممکن است از شما دریافت شوند عبارت است از:

  • تجربه کار مدیریتی
  • برخورداری از حداقل سرمایه و دارایی مورد نیاز مطابق با شرایط اعلام شده در برنامه سرمایه گذاری
  • مدارکی مبنی بر اثبات حداقل نمره زبان از یکی از آزمون های معتبر مثل آیلتس و تافل

4 . ارائه درخواست سرمایه گذاری و دریافت دعوت نامه

در مرحله چهارم، پس از جمع آوری مدارک؛ اظهار علاقه مندی و یا به اصلاح Expression of Interest برای شرکت در برنامه های سرمایه گذاری استانی در کانادا انجام می شود. با توجه به درخواست و شرایط اعلام شده برای داوطلب سرمایه گذاری در کانادا، یک دعوتنامه ارائه درخواست سرمایه گذاری (ITA) از طرف اداره مهاجرت صادر خواهد شد.

5 . ارائه بیزنس پلن

اگر در برنامه سرمایه گذاری به ارائه یک طرح تجاری نیاز باشد، یک پروپوزال و یا به اصطلاح یک بیزینس پلن تدوین خواهد شد. کارشناسان با تجربه ما در موسسه مهاجرتی تراست در تهیه این طرح تجاری با جزئیات کامل، به شما کمک می کنند و اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار خواهند داد.

6 . ارسال مدارک به همراه بیزنس پلن

در این مرحله بیزنس پلن به همراه مدارک مورد نیاز به اداره مهاجرت کانادا ارائه می شود. در صورت نیاز به انجام مکاتبات و امور اداری نیز اصلا نگران نباشید چرا که وکلای باتجربه تراست به بهترین شکل ممکن در انجام این کارها به شما کمک خواهند کرد.

7 . امضای توافق نامه

بعد از ارزیابی مدارک و پذیرش طرح، لازم است تا داوطلب سرمایه گذاری در کانادا، توافق نامه ای به منظور اجرای تعهدات کسب وکار با اداره مهاجرت کانادا به امضا برساند.

8 . دریافت نامه حمایتی

در این مرحله، یک نامه حمایتی و یا یک تأییدیه از طرف اداره مهاجرت کانادا برای فرد سرمایه گذار و یا کار آفرین در کانادا صادر می شود.

9 . ارائه درخواست صدور ویزا

برای اخذ مجوز کاری موقت، به منظور سرمایه گذاری در کانادا، تمام اقدامات مورد نیاز توسط این موسسه مهاجرتی انجام خواهد شد. شما می توانید همه مراحل اخذ ویزای سرمایه گذاری در کانادا را نیز با خیالی آسوده به کارشناسان ما در خانواده تراست بسپارید.

10 . دریافت ویزا

در نهایت، ویزای سرمایه گذاری در کانادا به شما تقدیم می گردد.

دقت داشته باشید که کشور کانادا در ایران سفارت ندارد. بنابراین شما باید برای گرفتن ویزا به یکی از کشورهای همسایه مثل دبی، امارات، ابوظبی، استانبول، آنکارا و . سفر کنید.

اگر زمان و هزینه کافی برای این سفر را ندارید، جای نگرانی نیست! چرا که آژانس همکار موسسه مهاجرتی تراستپیکاپ ویزای کانادارا در کمترین زمان ممکن برای شما تدارک خواهد دید. در ضمن خبر خوب برای همراهان تراست این است که این آژانس همکار برای مشتریانی که از طرف موسسه مهاجرتی تراست معرفی شوند، تخفیفات ویژه ای را در نظر گرفته است.

canada02

صنعت کانادا

کشور کانادا، جز 7 کشور برتر صنعتی جهان می باشد و صنعت کانادا از صنایع مختلفی تشکیل شده است:

صنعت حمل و نقل کانادا (به خصوص حمل و نقل هوایی)

  • ایجاد حدود 42132 موقعیت شغلی
  • صنعت حمل و نقل هوایی کانادا طی 5 سال گذشته تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته است و در بین مشاغلی قرار گرفته که با افزایش سطح درآمد قابل توجه همراه بوده است و برای سرمایه گذاری بسیار مناسب است.

صنعت تفریح و سرگرمی در کانادا

  • ایجاد حدود 14570 موقعیت شغلی
  • ایجاد مشاغل و به خصوص استارتاپ هایی با ایده های نو و خلاقانه می تواند با صنعت خلاق و مقرون به صرفه سرگرمی و تفریح کانادا گره بخورد و با بهترین نتایج همراه شود.

آژانس های مسافرتی و صنعت توریسم در کانادا

  • ایجاد حدود 17653 موقعیت شغلی
  • آژانس های مهاجرتی طی 5 سال گذشته تاکنون با رشد 93.2 درصدی همراه بوده اند. گفتنی است که خدمات اینترنتی در این زمینه جای خدمات حضوری را به طور قابل توجهی گرفته است و ایجاد یک کسب و کار در این زمینه می تواند بسیار کارساز باشد.

صنایع تولیدی در کانادا

  • ایجاد حدود 1.7 میلیون موقعیت شغلی
  • کشور کانادا در بین قطب های تولیدی بسیار قوی در جهان قرار دارد که در صنایع مختلف به خصوص صنعت خودروسازی (ساخت SUV ، کامیون سبک و .) و پرورش هوش مصنوعی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. صنعت تولید توانسته ظرفیت بسیاری را برای اشتغال ایجاد کند.

صنعت کشاورزی و مزرعه داری در کانادا

  • ایجاد 2.3 میلیون موقعیت شغلی
  • کشاورزی و مزرعه داری در کانادا از صنایع پر رونق این کشور است. این گرایش تخصصی از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوری که در دانشگاه های برتر این کشور نیز مثلدانشگاه مک گیل،دانشگاه دالهاوزی،دانشگاه آلبرتا،دانشگاه بریتیش کلمبیاو این رشته تدریس می شود. ازمهم ترین محصولات تولیدی کانادا می توان به تولید حبوبات و سایر دانه های روغنی اشاره کرد.

صنعت منابع طبیعی

  • ایجاد بیش از 1.8 موقعیت شغلی
  • کانادا رتبه 6 جهان را در تولید انرژی به خود اختصاص داده است. اگرچه اقتصاد این کشور روز به روز در حال افزایش است اما بهره گیری از انرژی سبب شده تا این کشور با کمترین سطح آلودگی همراه باشد.
  • گفتنی است که صنعت معدن نیز از اهمیت بسیاری در این کشور برخوردار است.

صنعت هتل داری در کانادا

  • ایجاد 145472 موقعیت شغلی
  • مدیریت هتل یا صنعت هتلداری علاوه بر هتل ها به متل‌ها، تفریحگاه‌ ها، اقامتگاه ‌های دانشجویی و دیگر موسسات اقامتی مرتبط می شود که با توجه به جذب جمعیت کثیری از گردشگران و مهاجران به این کشور، این صنعت به قدرت رسیده است و می تواند با حاشیه سود بسیار همراه باشد.

بیشتر بدانید:

قیمت دلار کانادا تورنتو

 خرید بیزینس در کانادا

وب سایت موسسه مهاجرتی تراست در دسترس هم میهنان گرامی می باشد. در این وبسایت صدها محتوا، ویدئو، پادکست، اینفوگرافی و ... وجود دارد که همگی توسط تیم گسترده محتوا نویسی این موسسه تهیه و بعد از تایید مشاوران مهاجرت در سایت قرار داده شده اند. امید است این مقالات و محتواهای آموزشی که با دقت خاصی نگارش و تهیه شده اند بتوانند شما عزیزان را در راه دشوار مهاجرت یاری کرده و اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار بدهند.

در وبسایت تراست ابزارهای مختلفی برای ارزیابی سریع و دقیق شرایط متقاضیان گرامی مهاجرت به کانادا قرار داده شده است. شما عزیزان با استفاده از این ابزارها و با پاسخ دادن به چند سوال در عرض چند دقیقه میتوانید به صورت کاملا رایگان مورد ارزیابی قرار بگیرید. نتایج این ارزیابی بلافاصله به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

همچنین در هر ساعتی از شبانه روز میتوانید فرم ارزیابی رایگان در وبسایت، را تکمیل نمایید. این فرم شامل چند سوال ساده بوده که به مشاوران ما کمک میکنند بهترین و متناسب ترین روش مهاجرتی را به شما پیشنهاد دهند. مشاوران تراست بعد از ارزیابی شرایط تان بین 2 تا 5 روز کاری با شما تماس گرفته و به سوالاتتان پاسخ میدهند.

در وبسایت تراست امکان رزرو وقت مشاوره تخصصی با بهترین وکلای فارسی زبان اداره مهاجرت نیز در نظر گرفته شده است. از این راه میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز وقت مشاوره خود را رزرو نمایید.

موسسه مهاجرتی تراست محتوای آموزشی خود را در شبکه های اجتماعی نیز به صورت گسترده منتشر میکند تا به سادگی در دسترس همه مردم قرار بگیرد.


 

بازدید: 2776




Scroll to Top