• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429311
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۲۱:۲۱

کارخانه کارتن سازی تهران

کارتن های لمینتی نوع خاصی از کارتن ها هستند که برای کاربرد های مختلفی از جمله بسته بندی تخم مرغ صادراتی مورد استفاده قرار می گیرند. کیفیت و جذابیت کارتن های لمینتی نسبت به سایر کارتن ها بی نظیر است و به همین دلیل خیلی از افراد استفاده از این نوع کارتن را به هر چیز دیگری ترجیح می دهند.

کارخانه کارتن سازی فاطر به عنوان یکی از معتبرترین تولید کننده‌های سه لایه ، پنج لایه ، کارت دایکاتی،  کارتن تخم مرغی و کارتن لمینتی در استان تهران و البرز در زمینه ساخت انواع کارتن سه لایه و پنج لایه فعالیت میکند. این مطلب با همکاری شرکت فاطر فرادیس زرین برای مخاطبان عزیز آماده شده است.

در ساخت کارتن های لمینتی از تکنولوژی های خاصی استفاده می شود و به همین دلیل این کارتن ها از استحکام و مقاومت فوق العاده بالایی برخوردارند. همین ویژگی آن ها را به انتخاب معقولانه ای برای بسته بندی تخم مرغ و کالاهای حساس دیگر تبدیل کرده است. در ادامه با اطلاعات بیشتری در این خصوص همراه ما باشید.

کارخانه کارتن سازی تهران

کارخانه کارتن سازی

امروزه بسته بندی محصولات مختلف به یکی از اولین و مهم ترین نیازهای تولید کنندگان هر کالا تبدیل شده است. یک بسته بندی مناسب باعث می شود که محصولات از آسیب های گوناگون در امان بمانند. علاوه بر این، بسته بندی می تواند در جذابیت ظاهری محصول و جذب مشتریان بیشتر به آن هم تاثیرگذار باشد. بدون شک زمانی که یک محصول از بسته بندی مناسبی برخوردار نباشد، افراد در خرید آن دچار تردید خواهند شد.

یکی از رایج ترین روش ها برای بسته بندی محصولات، استفاده از کارتن می باشد. کارتن ها می توانند به خوبی از محصولات مختلف مراقبت کرده و از آسیب رسیدن به آن ها جلوگیری نمایند. همچنین قدرت چاپ پذیری کارتن ها بالا بوده و به راحتی می توان طرح های مخلتفی روی آن ها چاپ کرد. از طرفی دیگر، حمل و نقل کالاهایی که با کارتن بسته بندی شده اند هم بسیار راحت تر می باشد.

تمام این موارد باعث شده امروزه کارخانه های کارتن سازی زیادی در سراسر کشور تاسیس شود. البته کاربرد کارتن فقط به بسته بندی کالاهای مختلف محدود نمی شود و می توان در موارد بسیار زیادی از انواع کارتن استفاده کرد. برای سفارش انواع کارتن سه لایه و پنج لایه به سایت faterpack.ir مراجعه کنید.

در کارخانه های کارتن سازی معمولا انواع متنوعی از کارتن ها با ابعاد و ویژگی های مختلف تولید می شوند که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند. کیفیت محصولات تولید شده در هر کارخانه متفاوت می باشد. به همین دلیل شما باید در هنگام خرید تمام انواع کارتن، به اعتبار و سابقه کارخانه مورد نظر توجه داشته باشید تا از بالا بودن کیفیت محصولات مطمئن شوید.

کارخانه کارتن سازی و تولید کارتن تخم مرغ

کارتن سازی تولید کننده کارتن تخم مرغ

حمل تخم مرغ از مرغداری تا فروشگاه های مختلف و نهایتا رسیدن به دست مشتری بسیار حساس بوده  و باید با دقت زیادی انجام شود. به همین دلیل برای بسته بندی این محصولات از کارتن های محکمی استفاده می کنند. برای مثال کارتن های لمینتی که از کیفیت و استحکام بالایی برخوردارند، اما با توجه به هزینه بالای این نوع کارتن نمی توانند گزینه مناسبی برای اینکار به شمار بیایند.

تولید کنندگان کارتن تخم مرغ، این کارتن ها را به صورت دو ردیفه یا تک ردیفه تولید می کنند. در صورتی که قرار باشد این کارتن ها برای صادرات تخم مرغ مورد استفاده قرار بگیرند، باید به صورت 5 لایه تولید شوند تا در هنگام جابجایی و حمل و نقل هیچ اسیبی به تخم مرغ ها وارد نشود. برخلاف کارتن تخم مرغ صادراتی , برای کارتن تخم مرغ از کارتن سه لایه استفاده میشود.

طرح چاپ شده روی کارتن تخم مرغ از اهمیت زیادی برخوردار است و می تواند به جذب مشتریان کمک کند. به همین دلیل شرکت های تولید کننده کارتن تخم مرغ باید توجه ویژه ای به جذابیت این کارتن ها و کیفیت چاپ آن ها داشته باشند.

کارتن لمینتی در صنعت بسته بندی

لمینت یک تکنولوژی خاص برای تولید کارتن است که در آن ابتدا طرح مورد نظر را روی یک تکه مقوا چاپ کرده و سپس آن را روی یک ورق کارتن می چسبانند. در واقع واژه لمینت هم به معنای چسباندن است و به همین موضوع اشاره دارد. کارتن های تولید شده با این روش از جذابیت زیادی برخوردارند و ظاهری بسیار شیک و شکیل دارند.

برای چاپ روی مقوا یا پوستر معمولا از دستگاه افست چاپ استفاده می شود که توانایی پشتیبانی از رنگ های مختلف را دارد. این موضوع باعث شده بسیاری از تولید کنندگان ترجیح دهند برای بسته بندی محصولات خود از این نوع کارتن استفاده کنند.

کارتن های لمینتی بسیار مقاوم و مستحکم هستند و می توانند بالا ترین سطح ایمنی و حفاظت را برای محصولات مختلف فراهم کنند. به همین دلیل معمولا برای کالاهای شکستنی و حساس از این نوع کارتن استفاده می کنند.

این نوع کارتن ها هم مانند هر نوع کارتن دیگر در انواع دو لایه، سه لایه، پنج لایه و هفت لایه تولید می شوند. بدیهی است که هر چقدر تعداد لایه ها بیشتر باشد، استحکام و مقاومت کارتن هم افزایش پیدا خواهد کرد.

در خصوص محاسبه قیمت کارتن عوامل مختفلی تاثیرگذار هستند که مهمترین آنها جنس کاغذ کارتن است. قیمت کارتن لمینتی نسبت به کارتن معمولی بالاتر است. البته اگر کیفیت و ویژگی های خاص کارتن لمینتی را در نظر بگیرید، به روشنی متوجه منصفانه بودن این قیمت خواهید شد.

کارتن سازی و کارتن لمینتی

برای تولید کارتن لمینتی به تجهیزات خاصی نیاز می باشد و ممکن است تمام کارخانه های کارتن سازی از این تجهیزات برخوردار نباشند. به همین دلیل نمی توان گفت تمام کارخانه های کارتن سازی به نوعی تولید کننده کارتن لمینتی هم هستند.

معمولا تولید کنندگان این نوع کارتن ها، کارخانه های معتبر و با سابقه ای هستند که اهمیت زیادی به کیفیت محصولات خود می دهند. چرا که ساخت کارتن های لمینتی به دقت زیادی نیاز دارد و بدون شک کارخانه ای که تا این حد روی جزییات دقیق بوده، یک تولید کننده معتبر و متعهد به شمار می رود.

به طور کلی مراحل تولید کارتن لمینتی عبارتند از:

  1. طراحی برند و طرح مورد نظر و چاپ آن روی کارتن
  2. طراحی کردن خط تیغ
  3. طراحی و تولید قالب
  4. زینک گیری
  5. چاپ بستر که روی یک مقوای گلاسه یا مقوای 180 گرمی پشت طوسی انجام می شود.
  6. سلفون کشی روی مقوای چاپ شده
  7. شروع عملیات لمینت کردن و چسباندن
  8. دایکات کردن
  9. چسباندن لبه های کارتن به کمک دستگاه منگنه زن یا دستگاه لب چسب
  10. بسته بندی کارتن تولید شده و ارسال به مشتری

یک تولید کننده خوب باید بتواند تمام این مراحل را به صورت دقیق طی کند تا در نهایت به یک کارتن با کیفیت و جذاب برسد. برای انجام این مراحل به تجهیزات خاصی نیاز است. برای مثال می توان به دستگاه لیتوگرافی پلیت ستر لارج فرمت، دستگاه لمینت، دستگاه دایکات، دستگاه چاپ افست پنج رنگ لارج فرمت، دستگاه لب چسب، دستگاه شیرینگ، دستگاه سلفون کشی سایز بزرگ، منگنه زن، تسمه و.. اشاره کرد.

کارتن لمینتی و کارتن تخم مرغ و کارتن میوه مهمترین محضولات کارخانه کارتن سازی هستند

خرید کارتن از کارتن سازی

از آن جایی که تخم مرغ یک محصول بسیار شکننده و حساس است، در هنگام خرید کارتن تخم مرغ باید دقت زیادی داشته باشید تا مطمئن شوید که در حین نگهداری یا حتی جابجایی و حمل و نقل هیچ آسیبی به تخم مرغ ها نخواهد رسید.

به طور کلی، در هنگام خرید کارتن تخم مرغ باید نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

  • کارتن های تخم مرغ باید بسیار محکم بوده و توانایی تحمل وزن سنگین را هم داشته باشند.
  • کارتن ها باید به گونه ای طراحی شده باشند که به راحتی در انبار روی هم قرار بگیرند.
  • کارتن ها نباید از مواد بازیافتی یا شیمیایی تولید شده باشند و حتما باید از مواد اولیه درجه یک برای تولید آن ها استفاده شده باشد.
  • کارتن تخم مرغ باید از مواد قابل بازیافت ساخته شده باشند تا به راحتی تجزیه شده و به محیط زیست اسیب نرسانند.
  • کارتن ها باید از امکان چاپ در رنگ بندی های متنوع پشتیبانی کنند.
  • جنس کارتن ها باید به گونه ای باشد که در شرایط آب و هوایی مختلف تغییر شکل ندهند.
  • کارتن ها باید بسیار مقاوم بوده و از نفوذ رطوبت و گرد و غبار جلوگیری کنند.

در صورتی که متوجه شدید کارخانه تولید کننده کارتن تخم مرغ تمام ویژگی های فوق را در محصولات خود جای داده است، می توانید از خرید کارتن تخم مرغ مطمئن بوده و با خیال راحت برای خرید اقدام کنید.

سفارش کارتن از کارخانه کارتن سازی

کارخانه کارتن سازی فاطر که در زمینه تولید و فروش کارتن میوه , کارتن تخم مرغ و کارتن لیمنتی فعالیت میکند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید انواع کارتن با قیمت مناسب است. برای اطلاعات بیشتر و سفارش کارتن میتوانید با شماره 02644526000 تماس گرفته و یا به سایت کارتن سازی faterpack.ir مراجعه کنید.


بازدید: 2799




Scroll to Top