• سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: 429421
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۰۷ تیر ۱۴۰۱ ۱۹:۴۲

هزینه و قیمت عمل جراحی زنان در تهران

هزینه و قیمت عمل جراحی زنان در تهران

یکی از رایج ترین سوالات در مورد هر عمل زیبایی این است که هزینه آن توسط بهترین دکتر زنان در تهران چقدر است؟ عوامل زیادی بر هزینه جراحی زیبایی واژن و لابیاپلاستی تاثیر می گذارد و هزینه جراحی را متغیر می کند. همچنین تعیین قیمت دقیق لابیاپلاستی دشوار است زیرا عمل زیبایی از فردی به فرد دیگر متفاوت است. بهترین راه برای دریافت هزینه عمل، مشورت با بهترین دکتر زنان در تهران است.

عوامل تعیین کننده هزینه عمل جراحی زنان

عوامل متعددی در تعیین هزینه لابیاپلاستی نقش دارند که تفاوت بین هزینه جراحی زیبایی واژن از یک زن به زن دیگر یا حتی از جراحی به جراح دیگر را ایجاد می کند. عوامل موثر بر هزینه برداشتن لب عبارتند از:

فرم و شکل لابیاهای مینور : ظاهر، ضخامت، شکل و اندازه لب ها مهم ترین عوامل موثر بر هزینه لابیاپلاستی است. زیرا اندازه لابی کوچک یا کوچک موارد زیر را تعیین می کند:

  • تکنیک برش
  • روش جراحی
  • میزان برش

هزینه و قیمت عمل جراحی زنان در تهران

هر یک از آنها از یک زن به زن دیگر متفاوت است زیرا اندازه لابیای هر خانمی متفاوت است.

سایت پزشکا با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می‌باشد. تمامی بازدیدکنندگان سایت پزشکا علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند. بنابراین تبلیغات در سایت پزشکا برای پزشکان در کلینیک های زیبایی و شرکتهای فعال در حوزه پزشکی و زیبایی میتواند کاملا هدفمند باشد.

تکنیک جراحی توسط بهترین دکتر زنان در تهران : اندازه لابیا مینور تعیین می کند که جراحی با تیغ یا لیزر انجام شود. جراحی تیغ باید در اتاق عمل و در بیمارستان انجام شود. این تکنیک معمولاً برای لوب هایی است که بسیار بزرگ هستند و نمی توان آنها را با لیزر برش داد و نتایج خوبی داشت. از لیزر لابیاپلاستی در مطب برای ساختن لابیاهای کوچک متقارن که خیلی بزرگ نیستند استفاده می شود. در واقع، روش جراحی توسط پزشکی تعیین می شود که به تجربه می داند کدام روش برای شما موثرتر است. بنابراین تکنیک جراحی یکی از عوامل موثر بر قیمت لابیاپلاستی است.

تعداد برش های مورد نیاز در جراحی : هر چه لابیامینور بزرگتر وآویزان تر باشد، برش های بیشتری و اقدامات جراحی طولانی تری مورد نیاز است. این بر هزینه لابیاپلاستی تاثیر می گذارد. کار بیشتر برابر است با دستمزد بیشتر. برش ها نیز با تکنیک های مختلفی مانند صاف، V شکل، Z شکل و ... انجام می شود. موقعیت و شکل لابیا مینور تعیین کننده نوع برش است. برخی از برش ها پیچیده تر هستند و هزینه لابیاپلاستی را افزایش می دهند.

هزینه و قیمت عمل جراحی زنان در تهران

مواد مصرفی و ابزار جراحی : لابیاپلاستی با لیزر یا جراحی نیاز به تجهیزاتی دارد که هرچه کیفیت بالاتری داشته باشد گرانتر است. این شامل :

  • ابزار جراحی: مانند کاور، وسایل یکبار مصرف جراحی و..
  • بخیه: برند، جنس و نوع بخیه بر قیمت لابیاپلاستی تاثیر دارد. برخی از نخ ها بدون اسکار و وارداتی هستند که هزینه شما را افزایش می دهد
  • داروهای بیهوشی: نوع بی حسی یا بی حسی موضعی و برند آنها متفاوت است. مقدار بیهوشی مورد استفاده نیز متفاوت است. گاهی اوقات چندین مرحله بیهوشی انجام می شود.
  • نوع لیزر: برای جراحی زیبایی واژن از لیزرهای مختلفی استفاده می شود. هرچه کیفیت دستگاه بالاتر باشد، برش ها تمیزتر و نتیجه بهتر برداشتن لب خواهد بود. یکی از بهترین لیزرهای لابیاپلاستی، لیزر مونالیزا است

هزینه بهترین دکتر زنان در تهران : به طور کلی هزینه بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران از جراح تازه کار بیشتر است. لابیاپلاستی یک عمل ظریف است که بر روی حساس ترین اندام زنانه انجام می شود. بنابراین پرداخت هزینه بیشتر برای بهترین دکتر لابیاپلاستی ارزان تر است. زیرا تجربه جراحی زیبایی واژن رضایت بخش است و از عوارض جراحی زیبایی واژن مانند عدم تقارن لابیال رنج نمی برید.

توصیه طلایی در مورد جراحی زیبایی زنان

برای داشتن یک عمل جراحی واژینوپلاستی موفقیت آمیز، باید یک سری مراقبت های ویژه بعد از عمل را به خوبی دنبال کنید. قبل از هر چیز باید توجه داشت که سیستم خون رسانی دستگاه تناسلی زنان بسیار خوب است و خبر خوب این است که روند بهبودی آنها سریعتر از سایر قسمت های بدن است. به همین دلیل است که دوره نقاهت تمام جراحی های زیبایی زنان معمولاً بسیار کوتاهتر است. این مدت بین 5 تا 7 روز است. به این موضوع نیز توجه داشته باشید که بخیه های این نوع جراحی قابل جذب بوده و پس از ترمیم نیازی به برداشتن ندارند، اما باید دقت کرد که بخیه ها دائما خشک و تمیز باشند.

هزینه و قیمت عمل جراحی زنان در تهران

مراقبت های بعد از عمل جراحی زنان برای جلوگیری از عوارض احتمال

  • از پوشیدن لباس های تنگ خودداری کنید.
  • برای کاهش درد و تورم از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • در هفته های اول پس از جراحی از هرگونه فعالیت جنسی خودداری کنید.
  • از فشار و ورزش هایی که به ناحیه تناسلی فشار وارد می کند خودداری کنید.

جراحی زیبایی واژن نیاز به مراقبت خاصی ندارد و تنها پس از انجام این عمل بیمار باید از کمپرس یخ برای التیام حجم درد استفاده کند اما بهتر است تا 24 ساعت پس از این عمل از فعالیت شدید خودداری شود. بهترین دکتر زنان در پاسداران می تواند داروهایی را برای جلوگیری از عفونت تجویز کند که باید طبق دستور مصرف شوند.

کلام آخر 

هر فردی که تصمیم به انجام درمان و یا جراحی را توسط بهترین دکتر زنان در تهران را دارد، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین دکتر زنان در تهران می‌کنند. این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی بهترین درمان دارد.  انتخاب بهترین دکتر زنان در تهران به شما کمک می کند تا یک عمل حرفه ای خوب و همچنین مراقبت های قبل و بعد از عمل را تجربه کنید


بازدید: 1730




Scroll to Top