• سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: 429483
تاریخ انتشار: شنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ۱۴:۲۴

ابروهایی شیک و تمیز با کمک ترمیم ابرو

ترمیم ابرو, ترمیم ابرو چیست, ترمیم و زیبایی ابرو

ترمیم ابرو چیست 

 

هر کدام از روش های آرایش دائم ابرو بعد از مدتی نیاز به ترمیم پیدا میکند، ترمیم ابرو به موقع باعث می شود که ظاهر ابروها همیشه شکیل و زیبا باقی بماند و زمان کمتر و رنگ کمتری برای جلسه ترمیم ابرو استفاده شود.

ترمیم ابرو چیست؟

یکی از روش های آرایش دائم ابرو ، هاشور ابرو است. بعد از جلسه اول هاشور ابرو که به روشهای مختلف مثل فیبروز ،میکروبلیدینگ ، میکروپیگمنتیشن و غیره انجام می شود 30 – 40 روز بعد برای رفع نواقص احتمالی برای جلسه ترمیم ابرو به آرایشگرتان مراجعه نمایید. 

 

هاشور ابرو یا آرایش نیمه دائم ابرو روشی برای از بین بردن نواقص،کم پشتی و فرم دهی به ابرو است. برای ترمیم ابرو با کمک هاشور زدن به روش های مختلف رنگدانه ها را وارد لایه سطحی پوست می کنند.

 

قبل از هاشور ابرو با توجه به فرم صورت و انتخاب شخص ، قاب ابرو با ابزارهای دقیق مشخص می شود و فرم ابرو روی صورت پیاده سازی می شود سپس بی حسی انجام میشود و بعد از 15 دقیقه از روشهای مختلف آرایش نیمه دائم ابرو برای هاشور زدن ابروها استفاده می شود. 

 

اهمیت ترمیم ابرو برای ماندگاری هاشور ابرو بسیار زیاد است که با توجه به روش استفاده شده برای هاشور ابرو هر چند ماه یکبار باید برای جلسات ترمیم ابرو به آرایشگاهتان مراجعه نمایید.

 

 جدیدترین روش ترمیم ابرو, ترمیم ابروی خراب شده, روش دائمی ترمیم ابرو

فاصله زمانی مناسب برای ترمیم ابرو

 

فاصله زمانی مناسب برای ترمیم ابرو

معمولا چند روز بعد از هاشور ابرو که پوست هنوز التهاب دارد رنگ ابروها تیره تر دیده می شود که بعد از گذر از مرحله پوسته ریزی و ترمیم پوست ابرو و تثبیت رنگ ها ، شما می توانید رنگ واقعی هاشور ابرویتان را ببینید.

 

معمولا 40 روز بعد از آرایش دائم ابرو برای ترمیم باید به آرایشگرتان مراجعه نمایید تا نواقص احتمالی رفع شود و اگر بخشی از رنگدانه ها جذب پوست نشده اند دوباره مناطق خالی ابرو پر شود. 

بعد از ترمیم اول بسته به جنس پوستتان تقریبا هر 6 ماه یا هر 2 سال یک بار باید برای ترمیم ابروها مراجعه نمایید. 

 

در بهترین حالت روشهای آرایش دائم ابرو بین 1 تا 2 سال است البته به شرطی که فرد پوست خشکی داشته باشد. در خانم هایی که پوست چربی دارند پایداری رنگ هاشور ابرو بسیار کمتر و حدود 6 – 8 ماه است و مسلما باید زودتر برای جلسات ترمیم مراجعه نمایند. 

 

جلسات ترمیم ابرو به همان صورتی است که جلسه اول هاشور ابرو انجام شد ولی از آنجا که دیگر نیازی به طراحی ابرو وجود ندارد ، زمان کمتری نیاز است و ضمن این که رنگ کمتری مورد استفاده قرار می گیرد. 

 

بهترین روش ترمیم ابرو, ترمیم ابرو بعد از میکروبلیدینگ, ترمیم هاشور ابرو

انواع روشهای ترمیم ابرو

 

انواع آرایش دائم ابرو

با این که انواع هاشور ابرو به عنوان روشهای آرایش دائم ابرو شناخته می شوند ولی از آنجا که رنگدانه ها وارد لایه اول و دوم پوست می شوند ، روشهای نیمه دائم و موقت محسوب میشوند که با توجه به جنس پوست شما و مهارت تاتو آرتیست هر چند ماه یک بار یا هر سال نیاز به تمدید و ترمیم ابرو خواهید داشت.

 

ماندگاری انواع روش های ترمیم ابرو بستگی مستقیم با مهارت هاشور کار دارد اگر فشار دست هاشور کار به اندازه مناسب باشد و رنگ ها در لایه درستی از پوست قرار بگیرند مدت زمان ماندگاری ترمیم ابرو افزایش پیدا میکند.

 

انواع روشهای هاشور ابرو عبارتند از :

 

ترمیم ابرو میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ ابرو  روشی موقت برای تاتو ابرو محسوب می شود . خطوط ظریف و طبیعی که هنگام میکروبلیدینگ ایجاد می شود ظاهری بسیار طبیعی به ابروها می دهد. 

برای میکروبلیدینگ ابرو از قلم هایی خاص به صورت دستی استفاده می شود ، سری نصب شده روی قلم میکروبلیدینگ یک ردیف سوزن کنار هم دارد. خطوطی که در این روش ایجاد می شود به صورت کاملا دستی و نازک و طبیعی است. 

معمولا برای ترمیم ابرو میکروبلیدینگ باید هر 3 – 12 ماه مراجعه نمایید ، از آنجا که در این روش رنگدانه ها وارد عمق پوست نمی شوند برای پوست های چرب مناسب نیست. 

 

ترمیم و زیبایی ابرو, ترمیم فیبروز ابرو, ترمیم ابرو مردانه

ترمیم ابرو فیبروز

 

ترمیم ابرو فیبروز

فیبروز ابرو هم به صورت دستی انجام می شود و شباهت زیادی با میکروبلیدینگ ابرو دارد و تفاوت کار در نوع قلم و سری سوزن ها و  سبک رسم خطوط هاشور ابرو است که حالتی طبیعی تر ایجاد می کند ، عمق ورود سوزن هم در این روش کم است و بنابراین ماندگاری کمتری دارد. 

 

ترمیم ابرو فیبروز بسته جنس پوست افراد باید هر 3 – 12 ماه تکرار شود و بیشتر مناسب پوست های خشک و معمولی است. از آنجا که پوست های خشک رنگ پذیری بیشتری دارند بنابراین نیاز به جلسات ترمیم ابرو فیبروز در آن ها طولانی تر خواهد شد.

 

ترمیم ابرو میکرو پیگمنتیشن

برای میکروپیگمنتیشن از ابزار برقی و کارتریج های یک بار مصرف استفاده می شود. ماندگاری میکرو پیگمنتیشن ابرو بیشتر از ترمیم ابرو میکروبلیدینگ است و در صورتی که به خوبی مراقبت کنید تا 2 سال ماندگاری خواهد داشت. تفاوت اصلی این روش با دو روش قبلی در این است که بین ابروها با نقاط ریز رنگی پر می شود ولی در دو مورد قبلی بین ابروها با خطوط به هم پیوسته هاشوری پر می شود.

 

در ترمیم ابرو میکرو پیگمنتیشن ، رنگدانه ها وارد لایه عمقی پوست می شود از این روش میتوان برای پوست های چرب با تعریق بالا هم استفاده کرد. 

جلسات ترمیم ابرو میکروپیگمنتیشن بسته به جنس پوست هر 6 – 24 ماه است. هر چه رنگ پوست روشن تر و پوست چرب تر باشد دوام تاتو و هاشور کمتر می شود. 

 

 


منبع: http://www.beytoote.com/attire/face-attire/eyebrow02-repair.html
بازدید: 3025

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top