• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 429915
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۱ ۲۰:۱۶

اگر به دنبال هیجان هستید، سری به ویلاهای جنگلی رامسر بزنید

هیجان بخش جدایی‌ناپذیر هر سفری به ویژه سفر به رامسر است. شهر رامسر از هر سو با زیبایی‌های طبیعی احاطه شده است و دارای جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری فراوانی است تا جایی که آن را عروس شهرهای مازندران خوانده‌اند و بی‌ترددی سفر به چنین شهری سراسر هیجان‌انگیز است.

اقامت در ویلاهای جذاب رامسر، از ساحلی گرفته تا جنگلی و کوهستانی، لطف ویژه خود را دارد اما ویلاهای جنگلی رامسر دارای جذابیت خاصی است که به دلیل امکان تفریح و فعالیت‌های هیجان‌انگیز در تله کابین و همسایگی با مجموعه تفریحی جنگلی حاصل می‌شود. بنابراین در سفر به رامسر اگر به دنبال هیجان هستید، سری به ویلاهای جنگلی رامسر بزنید تا بتوانید به آسانی از تفریحات هیجان‌انگیز استفاده کرده و از زیبایی طبیعی محیط نیز بهره ببرید.

ویلاهای جنگلی رامسر

پارک جنگلی هیجان انگیز رامسر چه نام دارد؟

پارک جنگلی هزار پله رامسر، یکی از مکان‌های جذاب‌ و هیجان‌انگیز در رامسر است که در قله ایل میلی قرار گرفته و تنها راه دسترسی به آن از طریق تله کابین است. این پارک جنگلی زیبا که دارای پله‌های سنگی است و ارتفاع آن ۹۰۰ متر از سطح دریاست، منظره‌ای بدیع و چشم‌نواز از دریا و کوهستان‌ها را به نمایش می‌گذارد و هر چند محیط آرام و دنجی دارد، دارای فعالیت‌هایی نظیر زیپ لاین و سافاری جنگلی است و قدم زدن روی پل چوبی آن مناظری را پیش روی گردشگران می‌گذارد که هیجانی فوق‌العاده را در آنها ایجاد می‌کند.

اجاره ویلا در نزدیکی پارک هزار پله رامسر

اگر در این اندیشه هستید که چگونه در نزدیکی این پارک اقامت کنید تا بتوانید از امکانات هیجان‌انگیز تله کابین و فعالیت‌های ورزشی استفاده کنید، به شما این مژده را می‌دهیم که در حوالی پارک جنگلی هزار پله رامسر، ویلاهای جنگلی زیادی وجود دارد. تنها کافی است که وارد سایتی نظیر هومسا یا جاباما شوید تا ویلاهای اجاره‌ای جنگلی رامسر را جستجو کرده و یک ویلا را در نزدیک این پارک جنگلی پیدا و رزرو نمایید. در ادامه چند ویلای جنگلی را به شما معرفی می‌کنیم که شما با اقامت در آنها می‌توانید زندگی در محیط جنگل و کارهای هیجان‌انگیز مجموعه تفریحی رامسر را تجربه کنید.

ویلای جنگلی امیر محمد

این ویلای جنگلی نقلی با ۷۰ متر مربع زیربنا در یک زمین ۱۰۰ متر مربعی، دارای ۱ اتاق و ظرفیت تا ۴ نفر دارای ۱ تخت دو نفره و ۲ رخت‌خواب سنتی است. این ویلا با ۱ سرویس ایرانی و ۱ حمام پذیرای مهمانان است. این ویلای جنگلی دارای ویوی دریا و جنگل بوده و به صورت غیردربست اجاره داده می‌شود. ویلا کاملا تمیز و ضد عفونی شده و دارای پارکینگ است. حیاط ویلا گلکاری شده و دارای درختان مرکبات است. نکته مهم در مورد این ویلا فاصله کم آن تا مرکز شهر است که دسترسی مسافران به مراکز شهری را آسان می‌کند و هم‌چنین فاصله ویلا تا دریا و تله کابین با هم برابر بوده و ۱۰ دقیقه است. این موضوع باعث می‌شود که مسافران به همه جاذبه‌های رامسر به آسانی دسترسی داشته باشند.

ویلا یک خواب کوهستان دالخانی

ویلای کوهستان دالخانی با منظره بسیار دیدنی رو به دره‌ای زیبا در روستای دره دم واقع شده و با محیط آرام و هیجان‌انگیز پذیرای مسافران است. ویلای کوهستان دالخانی یک ویلای کوچک و دنج با ۵۰ متر مربع زیربنا است که با داشتن ۱ تخت دو نفره و ۶ رخت‌خواب سنتی، ظرفیت تا ۸ نفر را دارد. این ویلا دارای ۱ سرویس ایرانی و ۱ حمام است و مناظری را پیش چشم مسافران قرار می‌دهد که می‌توانند آرامش و هیجان را توامان تجربه کنند. اگر قصد اجاره ویلای دالخانی را دارید، به ایران رنت یا جاباما بروید و برای رزرو این ویلا اقدام نمایید.

ویلاهای جنگلی رامسر

ویلا یک خوابه جنگلی اربکله

ویلای جنگلی اربکله در نواحی روستایی و جنگلی  اطراف رامسر در محیطی دنج و در عین حال هیجان‌انگیز واقع شده است. این ویلا با  ۹۰ متر مربع زیر بنا در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع، دارای ۱ اتاق خواب است اما با ۱ تخت دو نفره و ۵ رخت‌خواب سنتی ظرفیت تا ۶ نفر را دارد. ویلا دارای سرویس‌های ایرانی و فرنگی است و اجاره آن از طریق سایت جاباما و شب ممکن است.

ویلا کوهپایه آسیاب بادی

این ویلای تریبلکس هیجان‌انگیز با منظره دریا، جنگل و شهر در منطقه‌ای آرام و نزدیک به شهر واقع شده است. در طبقه اول ویلا صاحبخانه ساکن است و طبقات دوم و سوم در اختیار میهمان قرار می‌گیرد. طبقه دوم دارای 2 اتاق خواب با کولر گازی و ۲ تخت دو نفره است. طبقه سوم ویلا یک سوئیت برزرگ شاه نشین بوده که مجهز به کولر گازی است. دور تا دور این شاه نشین را پنجره گرفته و مناظری زیبا و هیجان‌انگیز از محیط جنگل و دریا را پیش روی مسافران قرار می‎دهد.. اقامتگاه فاقد آسانسور است و در این ویلا کودکان ۱ الی ۱۰ سال پذیرش نمی‎شوند. ویلا دارای ۲ سرویس فرنگی و ۲ حمام است.

ویلا سه خواب با استخر آب گرم شهریاری

این ویلای سه خوابه به همراه استخر آب گرم و ویوی عالی رو به دریا، در منطقه بکر اربکله شهر رامسر واقع شده است. ویلای شهریاری دارای ۱۴۰ متر مربع زیربنا بوده و مساحت کل آن ۲۵۰ متر مربع است. این ویلا ظرفیت پذیرش تا ۸ نفر (۵ نفر پایه + تا ۳ نفر اضافه) را دارد و دارای ۲ تخت دو نفره، ۱ تخت یک نفره و ۲ رخت‌خواب سنتی، ۱ سرویس ایرانی، ۱ سرویس فرنگی و ۱ حمام است. شما می‌توانید ویلای شهریاری را از سایت‌های مهمان شو یا جاباما رزرو نمایید.

کلبه دوخوابه چوبی استخردار شایان

این کلبه دوخوابه دارای استخر سرپوشیده، حیاط سرسبز و محیطی آرام، باربیکیو سفالی، سرویس فرنگی و ایرانی و ۲ حمام است. حیوان خانگی در صورت تایید صاحبخانه اجازه ورود خواهد داشت. کلبه چوبی شایان در یک فضای بزرگ با ۱۶۰ متر مربع زیربنا و ۳۸۰ متر مربع کل فضا، دارای ۲ اتاق خواب و ظرفیت تا ۸ نفر است که با یک ۱ تخت دو نفره، ۲ تخت یک نفره و ۴ رخت‌خواب سنتی از مهمانان پذیرایی می‌شود. فضای جذاب و دلنشین این کلبه سبب می‎شود که مسافران اقامتی هیجان‌انگیز و رویایی را در این کلبه چوبی تجربه نمایند.

ویلاهای جنگلی رامسر

ویلا یک خوابه جنگلی آسا

ویلای جنگلی آسا واقع در محیطی بکر و تماشایی است که با 50  متر مربع زیر بنا و ۹۵ متر مربع مساحت کل، دارای ۱ اتاق بوده و ظرفیت تا ۴ نفر (۳ نفر پایه + تا ۱ نفر اضافه) را دارد. سرویس‌های خواب این ویلا ۱ تخت دو نفره و ۱ تخت یک نفره به همراه ۵ رخت‌خواب سنتی است. این ویلا فاقد سرویس ایرانی است و دارای ۱ سرویس فرنگی و ۱ حمام است. برای مطالعه سایر امکانات این ویلای جنگلی و اقامتی هیجان‌انگیز در آن، به جاجیگا یا جاباما سر بزنید.

ویلا دوخوابه جنگلی پردیس

این ویلای جنگلی دارای ۱۸۰ متر مربع زیر بنا در زمینی ۱۴۰۰ متر مربعی است و دارای ۲ اتاق با ظرفیت تا ۹ نفر است. ویلای جنگلی پردیس دارای ۲ تخت دو نفره و ۵ رخت‌خواب سنتی، ۱ سرویس ایرانی، ۱ سرویس فرنگی و ۱ حمام بوده و دارای محیطی هیجان‌انگیز است که اقامتی دلپذیر را برای شما رقم می‌زند.

اجاره آنلاین ویلا این روزها طرفدار بیشتری نسبت به مدل های سنتی دارد چرا که در شهری مثل رامسر ممکن است املاکی ها تمام موارد لازم برای یک ویلا را به شما نگویند. 

.


بازدید: 5955




Scroll to Top