• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 269850
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۰۵ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۲۰

بررسی تاثیر کفپوش اپوکسی و رنگ نما بر زیبایی و مقاومت ساختمان ها

امروزه تاثیر دکور و نما در خانه بر همه افراد ثابت شده است. بر اساس تحقیقات جدید می توان گفت فضای خانه از کفپوش ها گرفته تا رنگ و نحوه چیدمان وسایل در منزل، تاثیر بالا و بسیار مهمی در خلق و خوی افراد حاضر در خانه دارد. این باعث شده تا ما شاهد این باشیم که بازار به مسیر جدیدی وارد شده است و شرکت ها و کارخانجات دست به طراحی و ساخت محصولات و کفپوش هایی با توجه به نیاز مصرف کننده و ایجاد حس آرامش درآنها زده اند.

کفپوش های اپوکسی

کفپوش های اپوکسی

ایمنی دیگر جزء جدایی ناپذیر وسایل و مصالح ساختمانی شده است و ما در سازه ها شاهد مصالح ضد حریق، عایق های رطوبتی، رنگ نما و... هستیم. در ادامه این بخش از اخبار شرکت هاقصد داریم به بررسی کفپوش های اپوکسی، ضد حریق و رنگ نما در منازل و اماکن ورزشی بپردازیم که توسط شرکت عکاظ خاورمیانه تولید می شوند و سعی می کنیم تا اطلاعاتی هر چند مختصر اما مفید را در اختیار شما قرار دهیم.

 

کفپوش اپوکسی

کفپوش های اپوکسی نوع جدیدی از کفپوش ها هستند که از مقاومت بسیار بالایی در مقابل عوامل خارجی همچون فرسایش و تخریب برخوردار هستند و از طرفی این کفپوش ها کاملا ضد آب بوده و در مقابل مواد شیمیایی نیز از مقاومت بالایی بهره‌مند هستند که همه این ها باعث شده تا علاوه بر مکان هایی همچون منزل در کارخانجات و مکان های عمومی هم از آن استفاده شود.

کفپوش های اپوکسی

کفپوش های اپوکسی

از ویژگی های بارز این محصول باید به کم حجم بودن و حالت یکپارچه آن اشاره کنیم. این کفپوش ها از رنگ ها و تنوع فوق العاده ای برخوردار هستند و نکته مهم آن قابلیت شست و شوی راحت آن است! از طرفی نصب این کفپوش ها بسیار آسان و در مدت زمان کوتاهی با هزینه بسیار پایین توسط شرکت عکاظ صورت می گیرد. نکته بسیار مهم دیگر که می توان در مورد این کفپوش اپوکسی گفت، مدت عمر بالای این محصول است.

از مهمترین نکاتی که باید در خصوص این کفپوش ها متذکر شویم، ضد خط و خش بودن آنهاست که باعث شده در دراز مدت نیز زیبایی ظاهری آن حفظ گردد و این امر از این منظر برای خانم ها که روی دکوراسیون خانه حساس هستند بسیار حائز اهمیت می باشد.

کفپوش اپوکسی سه بعدی

کفپوش اپوکسی سه بعدی

جدیدا محصول تازه ای وارد بازار شده است که با استقبال بسیار خوبی هم از طرف مصرف کنندگان رو به رو شده است. این نوع جدید از کفپوش ها به شکل سه بعدی با عکس های زاویه دار و لایه های متعدد این امکان را به شما می دهند که شما عکس دلخواه خود را برای کفپوش فضای مورد نظر انتخاب کنید و با استفاده از دستگاه های حرفه ای چاپ و عکس این امر برای شما به راحتی فراهم می شود.

ضد حریق

پوشش های ضد حریق یکی دیگر از ویژگی های محصولات جدید به کار رفته در سازه های ساختمانی است. این محصولات ضریب ایمنی بسیار بالایی را برای مکان و فضا بوجود می آورند و غالبا از مواد معدنی سبک و مقاوم در برابر آتش مانند ورمیکونیت، دولیت و... ساخته می شوند

ضد حریق.

ضد حریق

این پوشش ها به دلیل مقاومت حرارتی بالا و ضریب رسانش گرمایی بسیار پایین، به شدت روند انتقال حرارت را کاهش می دهند و زمانی در حدود چهار ساعت را در برابر حریق ایجاد می کنند که همین زمان برای اطفای حریق در بسیاری از مواقع حیاتی بوده و از ضرر های مالی و جانی پیش رو جلوگیری می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع ضد حریق، رنگ نما و کفپوش های اپوکسی و پلی یورتان بد نیست سری به وب سایت عکاظ خاورمیانه بزنید و از توضیحات آنها نیز بهره‌ مند گردید.

رنگ نما

محصول دیگر که همچون موارد قبلی جایگاه خوبی در بازار برای خود پیدا کرده است، رنگ نماهای ساختمانی می باشند. این محصول بسیار مقاوم در برابر عوامل خارجی و فرسایش های بیرونی سازه ساختمانی بوده و دارای ترکیب های متنوعی است که براساس شرایط آب و هوایی و جنس سازه از آن ها استفاده می گردد.

رنگ نما

رنگ نما

از دیگر ویژگی های جدید این نوع رنگ نماها باید به مقاومت مناسب آن در برابر حریق اشاره کرد؛ این مواد زمانی که در معرض حرارت قرار می گیرند به علت وقوع یک سری واکنش های شیمیایی در آن، گاز های خنک کننده ای را آزاد نموده و با حرارت مقابله می نمایند. بطور کلی از این نوع پوشش به منظور حفاظت از سازه های فلزی و سطوح داخلی ساختمان استفاده می شود.

بعلاوه از ویژگی های ظاهری رنگ نماها نباید غافل شد که به حق منظره ای بسیار زیبا و خلاقانه را به خانه ها و اماکن عمومی و ورزشی می بخشند.

منبع:

http://www.malisazman.ir


بازدید: 867




Scroll to Top