• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 424201
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸

جاذبه های گردشگری تایلند از جزیره رایلی تا کاخ بزرگ

کشور تایلند یک کشور سرسبز در ناحیه استوایی است و شهرهای بسیار زیبا و پر جاذبه‌ای را دارا است. تایلند شامل مناطق سرسبز و زیبا بوده و سواحلی بسیار عالی با آبهای تمیز و شفاف دارد. آنجا می توانید از مراکز خرید بزرگ و مدرن دیدن کنید و در هتلهای 5 ستاره و مجلل تایلند ساکن شوید. اگر تور تایلند را برای سفر در هنگام تعطیلات انتخاب کنید می‌توانید انتظار یک سفر بسیار خوب و لذت بخش را داشته باشید. از دلایل بسیار خوب برای سفر به این کشور امتحان غذاهای خوشمزه تایلندی و بسیار لذیذ آنجا است که مورد توجه بسیاری از توریست‌های دنیا است. پایتخت کشور تایلند بانکوک بوده که ساختمان‌های زیبا، جاذبه‌های مدرن و مراکز خرید بزرگی را شامل می‌شود. در ادامه میخواهیم به جاذبه‌های گردشگری این کشور بپردازیم و شما را با آنها آشنا کنیم که در تور گردشگری تایلند آنها را از دست ندهید.

جزیره کولایپ  تایلند

 به گزارش سفر باتو یکی از نقاط دیدنی در کشور تایلند که در دریای آندامان قرار دارد جزیره زیبای کولایپ است. آنجا در میان مرز تایلند و مالزی قرار دارد و شامل مناظری بسیار زیبا و مناطق سرسبز می‌شود. سواحل بسیار خوب این منطقه شامل شن‌های روشن و آبهایی بسیار تمیز با رنگ‌های روشن می‌شود. انواع ماهی‌ها و آبزیان را می‌توانید در آبهای شفاف آنجا مشاهده کنید. از تفریحات پر طرفدارد در آنجا غواصی و همچنین قایق سواری است. در آنجا می‌توانید در درون آبهای این منطقه از طبیعت زیبای زیر آب دیدن کنید و لذت ببرید. سواحل آنجا برای آبتنی و آفتاب گرفتن بسیار عالی بوده و شامل امکانات گردشگری بسیار خوبی می‌شود.

پارک ملی خائو سوک تایلند

در کشور تایلند پارک‌های ملی و مناطق حفاظت شده دیدنی و مختلفی وجود دارند. یکی از بهترین پارک‌های ملی این کشور پارک ملی خائو سوک است که آنجا در قسمت جنوبی کشور تایلند قرار گرفته است. این پارک دارای مساحتی بسیار بزرگ بوده و انواع جاذبه‌های طبیعی را درون خود دارد. می‌توانید در آنجا به کوهستان‌های زیبا رفته یا به مناطق کنار آب بروید و از امکانات اقامتی و گردشگری بهره ببرید. در آنجا انواع حیوانات دیدنی وجود دارند که برخی از آنها در معرض انقراض هستند. در آنجا می‌توانید آهو ها و فیل‌ها را ملاحظه کنید و با آنها عکس بگیرید. آبشارهای و رودخانه‌های بسیار زیبا در آنجا وجود دارد و می‌توانید انواع گونه‌های گیاهان و گل‌ها را در این ناحیه ملاحظه کنید.

جزایر سیمیلان تایلند

دیگر نقطه دیدنی طبیعی در تور ارزان تایلند که گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند جزایر سیمیلان هستند. آنجا شامل 11 جزیره مختلف است که نه تای آنها بسیار پر طرفدار و مورد توجه هستند. آنجا نیز مانند جزیره کولایپ مکانی عالی برای غواصی بوده و انواع گونه‌های مختلف جانوری درون آبی را شامل می‌شود. می‌توانید در آنجا مرجان‌های بسیار زیبا را درون آب مشاهده کنید. آبهای آنجا بسیار تمیز بوده و سواحلی بسیار عالی را شامل می‌شود. صخره‌های بسیار دیدنی و مناطقی با مناظر بی نظیر در این جزایر وجود دارند.

پارک باستانی آیوتایا تایلند

دیگر پارک بسیار زیبا و تاریخی در کشور تایلند پارک آیوتایا است که شامل باقی مانده‌هایی از معابد و تندیس‌های قدیمی بودایی می‌شود. آنجا در زمان بسیار قدیمی و سال 1350 میلادی به عنوان پایتخت تایلند، که آن زمان سیام نامیده می‌شد، به شمار می‌رفته است. آنجا در فهرست میراث فرهنگی و تاریخی یونسکو هم قرار گرفته و منطقه‌ای حفاظت شده و مهم به حساب می‌آید. این منطقه شامل دیدنی‌های بسیاری بوده که شامل مناطق سرسبز و همچنین سازه‌ها و تندیس‌های دیدنی می‌شود.

جزیره ریلی تایلند

یکی از جزایر بسیار زیبا و پر طرفدار در کشور تایلند که توریست‌ها آنجا را بسیار دوست دارند. جزیره ریلی است که در دریای آندامان قرار دارد. این جزیره به دلیل وجود آبهای بسیار خوب و تمیز و مناظر بسیار زیبا از صخره‌های درون آبی‌اش مورد توجه گردشگران است. در آنجا می‌توان در صخره‌های زیبای این منطقه به صخره نوردی هم پرداخت و یکی از نقاط بسیار مهم در دنیا برای این ورزش به حساب می‌آید. انواع امکانات اقامتی و گردشگری در آنجا وجود دارد که شامل رستوران‌ها و اقامت‌گاههای مختلف و بازارهای کوچک می‌شود. در آنجا می‌توانید از طبیعت بسیار زیبا و درختان زیبای نارگیل هم دیدن کنید.

گرند پالاس تایلند

یکی از نقاط بسیار مهم و دیدنی در پایتخت کشور تایلند یعنی بانکوک، گرند پالاس یا قصر بزرگ است. این مجموعه بسیار زیبا از کاخ‌ها و معابد که درون دیواری جدا از شهر قرار گرفته است در زمان قدیم محل سکونت شاه‌های تایلندی به شمار می‌رفته است. در آنجا می‌توانید با تاریخ و فرهنگ این کشور آشنا شوید و بخش‌های بسیار زیبا با معماری دیدنی را مشاهده کنید. این کاخ شامل باغ بسیار زیبا و سرسبزی هم می‌شود که انواع گیاهان و درختان زیبا در آنجا قرار گرفته اند. در معبد آنجا می‌توانید تندیس بسیار زیبای بودای زرین را مشاهده کنید که از دیدنی‌های بسیار خوب در پایتخت کشور تایلند است.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.


 

بازدید: 440




Scroll to Top