• سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: 424203
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵

زیباترین جاذبه های طبیعی مالزی از پارک دریایی تا پناهگاه فیل ها

کشور مالزی، کشوری در جنوب شرقی قاره آسیا است. این کشور به پایتختی شهر کوالالامپور از کشورهای مدرن و دیدنی آسیا محسوب می‌شود. مالزی از زمان بسیار قدیم منطقه‌ای مهم به شمار میرفته است که محلی برای تجارت میان شرق و غرب بوده است. این کشور دارای 12 استان بوده و با آبهای دریای سولو، دریای سلب، دریای جنوبی چین و همچنین تنگه مالاکا و خلیج تایلند ارتباط دارند. بیشتر این کشور شامل جنگل‌های انبوه استوایی بوده و آنجا صنعت چوب و کائوچو بسیار رواج دارد. در کشور مالزی می‌توانید در شهر کوالالامپور به مراکز خرید بزرگ رفته و انواع محصولات را تهیه کنید که از تنوع و قیمت مناسب برخوردار هستند. این کشور شامل جمعیتی اکثراً مسلمان بوده و در آنجا مساجدی بسیار زیبا قرار دارند. مالزی شامل هتل‌های بسیار خوب 5 ستاره است و می‌توانید در این کشور اقامتی بسیار خوب و همراه با آرامش را تجربه کنید. تورهای گردشگری مالزی در میان ایرانیان بسیار مورد توجه قرار گرفته است که یکی از دلایل مهم آن وجود سواحل بسیار خوب و طبیعت دیدنی آنجا است. همچنین این کشور امکانات توریستی بسیار خوبی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. در انجا می‌توانید از رستوران‌های بسیار با کیفیت با غذاهای آسیایی، مالزیایی و بین المللی لذت ببرید. این کشور شامل جاذبه‌های گردشگری متعدد بوده و بافتی مدرن را در مرکز خود شامل می‌شود. اگر به تور مالزی رفتید حتماً باید در آنجا به طبیعت گردی مشغول شوید و از جاذبه‌های طبیعی این کشور دیدن کنید. در ادامه می‌خواهیم به همین جاذبه‌ها بپردازیم و به شما بهترین نقاط دیدنی از نظر طبیعی را در کشور مالزی معرفی کنیم، با ما همراه شوید.

پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی مالزی

 به گزارش سفر باتو یکی از نقاط دیدنی طبیعی در کشور مالزی پارک دریایی پولائو پایار در شهر لنکاوی مالزی است. آنجا شامل طبیعت بسیار زیبا بوده و برای غواصی بسیار مناسب است. این پارک زیر آبی شامل مرجان‌های دیدنی می‌شود که در عمقی نچندان زیاد قرار گرفته اند. انواع گیاهان دریایی و آبزیان مختلف در آبهای آنجا وجود دارند و آنجا شامل آبی شفاف و تمیز می‌شود. در این منطقه می‌توانید هم به غواصی پرداخته و هم از قایق‌های تفریح استفاده کنید و به گشت در میان آبهای زیبا آنجا بپردازید. امکانات مختلف تفریحی در آنجا وجود دارد و شامل ساحلی دیدنی می‌شود که می‌توانید در آنجا به پیاده روی و طبیعت گردی هم بپردازید. بسیاری از مردم برای ماهی گیری هم به این نقطه سفر می‌کنند.

پارک فایر فلای در مالزی

پارک فایر فلای یا پناهگاه کرم‌های شب ‌تاب کوالاسلانگور یکی از نقاط بسیار جالب و دیدنی خاص در کشور مالزی است که آنجا از دهه 1970 در این کشور به مکانی تفریحی تبدیل شده است. آنجا شامل طبیعتی زیبا بوده و می‌توان از جاذبه‌های مختلف طبیعی آن منطقه دیدن کرد. این پارک در شب به دلیل وجود کرم‌های شب تاب زیاد روشن میشود و می‌توانید در آنجا مناظری بسیار زیبا را در جنگل‌ها مشاهده کنید. آنجا شامل امکانات تفریحی و اقامتی بوده و می‌توانید در روستای سلانگور اقامت داشته باشید و از رستوران‌های آنجا بهره برید. این منطقه شامل دیدنی ‌های تاریخی مانند قلعه و معبد قدیمی هم می‌شود.

پناهگاه فیل‌ها در کوالا گاندی مالزی

از جاذبه‌های دیدنی در تور مالزی ارزان رفتن به پناهگاه فیل‌های کوالا گاند و بازدید از آن منطقه و فیل‌های دوست داشتنی اش است. آنجا پناهگاهی برای نگهداری از فیل ها بوده که برای حفاظت از این گونه جانوری ساخته شده است. این پناهگاه را وزارت حیات وحش مالزی ساخته است که در سال 1989 میلادی افتتاح گردیده. آنجا می‌توانید در میان طبیعتی زیبا و سرسبز به فیل سواری بپردازید و از نزدیک این حیوانات را مشاهده کنید. برنامه‌های مفرح و مختلفی در آنجا انجام می‌شود و می‌توانید بچه فیلها را ببینید یا حتی به آنها غذا بدهید.

باغ‌های گیاه شناسی پردانا مالزی

دیگر نقطه دیدنی طبیعی و زیبا در کشور مالزی باغ‌های گیاه شناسی پردانا است. این باغ در سال 1888 میلادی ساخته شده است و یکی از نقاط دیدین قدیمی و زیبای مالزی محسوب می‌شود. آنجا دارای جاذبه‌های فراوان بوده و فضای آرامش بخش و سرزنده دارد. این باغ شامل انواع گونه‌های مختلف گیاهان شامل گونه‌های نادر و دیدنی می‌شود. در آنجا می‌توانید رودخانه‌ها و پل‌‌های زیبایی را هم مشاهده کنید. مساحت آنجا به اندازه 91 هکتار بوده و در خارج از شهر کوالالامپور قرار گرفته است.

پارک پرندگان کوالالامپور مالزی

پارک دیگری که در این لیست می‌خواهیم به شما معرفی کنیم پارک پرندگان کوالالامپور است که از نقاط بسیار جالب دیدنی مالزی بوده که شامل بیش از 200 گونه مختلف از پرندگان می‌شود که بسیاری از آنها نادر و بسیار زیبا هستند. بیشتر پرندگان مربوط به پرندگان بومی مالزی بوده و برخی‌شان هم از خارج از این کشور به آنجا آورده شده اند. آنجا از نقاط پر طرفدار مالزی بوده و بسیار دیدنی و جذاب است. بخش‌هایی از این پارک محیطی دارد که پرندگان در آنجا به شکل آزادانه در فضایی بزرگ مشغول پرواز هستند.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.


 

بازدید: 451




Scroll to Top