• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 424204
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹

بهترین مراکز خرید وان از وان ای وی ام تا بازار اصلی وان

اگر بخواهیم دو پیشنهاد خوب برای علاقه‌مندان به خرید سوغاتی در کشور ترکیه داشته باشیم باید اسم دو شهر وان ترکیه و استانبول را ذکر کنیم. یکی از جذابیت‌های مهم برای مسافران تور وان ترکیه خرید کردن از پاساژها و فروشگاه های این شهر است؛ اما خرید در شهر وان ترکیه هم شرایط خاص خودش را دارد. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا تعدادی از مراکز خرید وان ترکیه را معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

شهر وان پر از مراکز خرید بزرگ است و می‌توان گفت به نسبت جمعیت و مساحت این تعداد مراکز خرید تعجب برانگیز است. البته باید گفت اکثر برندهایی که در آنتالیا و استانبول شعبه دارند، در وان نیز فعال هستند. بنابراین اگر کسی قصد دارد برای خرید به ترکیه برود، وان برای او گزینه مناسبی است؛ چون هزینه‌ی سفر بسیار کم‌تر از سفر استانبول یا آنتالیا است و این موضوع خرید در وان ترکیه را به یک تجربه‌ی منحصر‌به‌فرد تبدیل می‌کند.

بازار قدیمی وان

 به گزارش سفر باتو بازار اصلی شهر وان از دو خیابان متقاطع «کاظم کارابکر» و «جمهوریت» شکل گرفته و از ابتدا تا انتهایش پر از غرفه‌هایی‌ست که نام نشان‌های خارجی و معروف اروپایی و آمریکایی را در خود جا داده است. کافی‌ست کمی چشم بگردانید تا نمایندگی برندهایی مانند آدیداس، ال‌سی‌واکی‌کی، نایکی، کینتکس و… را در این‌جا ببینید.‌ این‌جا برای یک تجربه‌ی لوکس خرید در وان ترکیه بسیار مناسب است.

آ.و.م وان

از بین تمام مراکز خرید معروف وان ترکیه وان ای‌‌وی‌ام van avm شهرت باورنکردنی دارد. شاید به این‌خاطر که برای برندهای بزرگ هم مغازه گرفتن در آن کار ساده‌ایی نیست. AVM مخفف کلمه‌ی «Alis Veris MerkeziK» معنایش همان «مرکز خریدوفروش» است.

مجموعه‌ای مستطیلی، سفیدرنگ که بازدیدکنندگان معمولاً بیست دقیقه تا یک ساعت و نیم را برای بازدید از این مجموعه صرف می‌کنند و در محله‌ی سرحد (serhat mahallesi) قرار دارد. این مجموعه شامل سه‌طبقه مرکز خرید به‌علاوه یک طبقه دارای کافی‌شاپ، سینما، فودکورت و محل بازی کودکان است. این مرکز همه‌روزه به‌جز روز ملی ترکیه و روز کودک از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب دایر است و برای تجربه‌ی عالی خرید در وان ترکیه بسیار مناسب است.

برندهای آ.و.م و خرید در وان ترکیه

آن‌طور که از نظرات گردشگران برمی‌آید، آن‌ها از van avm به‌عنوان بهترین مرکز خرید در وان یاد می‌کنند. در این مجموعه بیش از ۹۰ برند شناخته‌شده نمایندگی دارند. پوشاک بانوان و آقایان ازجمله ال‌سی‌وای‌کیکی، فلو، کوتون، پنتی، دی فکتو، پیر کاردین، آدیداس و.. را می‌توان با قیمت مناسب خریداری کرد. همچنین بخشی از این مرکزخرید به لوازم‌خانگی اختصاص دارد. اگر کمی سخت‌گیرانه نگاه کنیم، تنها مشکل van avm این است که از هتل‌های شهر وان اندکی دور است که البته به‌راحتی می‌توان با یک تاکسی به آنجا رسید.

شاید جالب باشد بدانید که از افتتاح مرکز خرید وان ای وی‌ام  در تور ارزان وان چند سال بیش‌تر نمی‌گذرد و در سال ۲۰۱۵ بود که این مجموعه درهای خود را به روی مشتاقان مد و بازارهای جهانی گشود. چیزی نگذشت که در طی یک سال، شمار بازدیدکنندگان وان ای‌وی‌ام رکوردی باورنکردنی رقم زد و در اعداد و ارقام، به‌راحتی تمام مراکز خرید معروف ترکیه را پشت سر گذاشت.

تورکوآز وان | Turkuaz AVM

این مرکز خرید در مرکز شهر وان قرار گرفته است. به هنگام بازدید از این مرکز خرید این نکته را در نظر داشته باشید که فروشندگان این مرکز بومی های شهر وان هستند که تعداد کمی از آن ها با زبان انگلیسی آشنایی دارند. بسیاری از اقلام کادویی ترکیه را در این مرکز خرید می توانید خریداری کنید. همچنین پوشاک خارجی نیز در مرکز خرید تورکوآز وان به فروش می رسد.

داخل مرکز خرید کافه کوچکی نیز وجود دارد که برای استراحت و نوشیدنی قهوه ترک خوشمزه می توانید به آن جا بروید. سالن سینما نیز در این مرکز وجود دارد. به همراه دوستان و یا خانواده خود می توانید برای سپری اوقات خود به تماشای فیلم بنشینید. بر اساس نظرسنجی های اخیر گردشگران و بازدیدکنندگان کیفیت غذا های سرو شده در رستوران بالا و خوشمزه است. در طبقات دیگر این مرکز خرید می توانید به بازی بولینگ نیز بروید. این مرکز خرید در حال رقابت با بزرگترین مراکز خرید وان است. پس می توانید تجربه خرید خوبی را در این مرکز داشته باشید.

آیدین پریهان مرکزی

آیدین پریهان از مراکز خرید وان است که به محیط آرام و مطبوعش مشهور است. مرکز خرید وان Aydin Perihan Merkezi، مجهز به سالن سینما، مرکز بازی‌های کامپیوتری و زمین بولینگ است. یکی از محبوب‌ترین بخش‌های این مرکز خرید، فروشگاه star2000 است که از نظر قیمت نظر مثبت بسیاری از مشتریان این مرکز خرید را جلب کرده است. این فروشگاه که نسبت به دیگر مراکز خرید وان، به مرکز شهر و هتل‌های شهر نزدیک‌تر است، دسترسی آسانی دارد.

مرکز خرید راناس

کارکنان و فروشندگان مرکز خرید Ranss Shopping Center برخورد مناسبی با مشتریان دارند و خدمات مشتریان مانند حمل کالا برای خریدهای زیاد انجام می‌شود. در اطراف این مرکز خرید جای پارک کم پیدا می‌شود. لازم است در این مرکز خرید خوب بگردید و قیمت‌های مختلف، تخفیف‌ها و حراج‌ها را چک کنید تا بهترین قیمت و کیفیت را پیدا کنید.

آتایوس سیلور | Atayos Silver

همانطور که از نامش پیداست، مرکز خرید آتایوس سیلور (Atayos Silver) یکی از بهترین مراکز خرید وان برای خرید جواهرات طلا و نقره است. برای خرید پوشاک با قیمت مناسب نیز می توانید به این مرکز خرید سر بزنید. در این مرکز خرید انواع فروشگاه شیرینی فروشی موجود است. اگر دوست دارید سوغاتی شیرینی خود تدارک ببینید حتما از این مرکز خرید دیدن کنید. دسترسی به این مکان آسان است. به دلیل نزدیکی آن به مرکز شهر به راحتی به این مکان می توانید سفر کنید. فراموش نکنید هتل وان خود را در مرکز شهر خریداری کنید.

بازار روسی

کشور ترکیه، همواره ارتباطات سیاسی و اقتصادی خوبی با روسیه داشته است. بازار روسی شهر وان ( Russian bazaar) هم نمادی از همین ارتباط است. بازار روسی وان، از چند خیابان تشکیل شده و کالاهای تولید روسیه و صنایع دستی و پوشاک ساخت این کشور در این بازار عرضه می‌شود.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.


 

بازدید: 542




Scroll to Top