• چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: 424206
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴

بهترین هتلهایی که در مشهد میتوان اقامت داشت

شهر مشهد در استان خراسان رضوی قرار دارد. این شهر از نظر زیارتی بسیار قابل توجه بوده و نقاط مذهبی بسیاری را در خود جای داده است که مهم‌ترین ‌آنها حرم امام هشتم شیعیان است. این شهر از شهرهای بسیار پر رفت و آمد ایران بوده و امکانات بسیار خوبی هم در آنجا برای زائران ایجاد گردیده است. مشهد دارای نقاط دیدنی طبیعی در اطراف خود بوده و مناطق سرسبز و کوهستانی خوبی را شامل می‌شود. این شهر دارای مراکز خرید بزرگ و مدرن و همچنین بازارهای قدیمی است و می‌توانید در آنجا انواع سوغاتی ها را تهیه کنید. شهر مشهد با داشتن رستوران‌های بسیار خوب برای گردشگران از نظر غذایی هم مورد توجه است. در تور مشهد می‌توانید هتل‌های بسیار خوب این شهر را جهت اقامت خود انتخاب کنید. مشهد شامل هتل‌هایی متنوع و خوب می‌شود و در آنجا می‌توانید در هتل‌های 5 ستاره اقامت داشته باشید. در ادامه تعدادی از برترین هتل‌های شهر مشهد و امکاناتشان را معرفی می‌کنیم.

هتل درویشی مشهد

 به گزارش سفر باتو از هتل‌های بسیار خوب و مجلل در شهر مشهد باید به هتل 5 ستاره درویشی اشاره کرد که شامل معماری بسیار زیبا و طراحی مدرن و لوکس می‌شود. این هتل در فضای داخلی‌اش شامل طراحی و تزئیناتی بی نظیر و زیبا می‌شود. انجا در مرکز شهر واقع شده است و دسترسی عالی به نقاط مهم مشهد و مرکز شهر دارد. این هتل دارای امکاناتی بسیار خوب می‌شود و اتاق‌هایی بزرگ و با طرحی زیبا را دارد. در اتاق‌های این هتل می‌توانید امکاناتی مانند تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، حمام اختصاصی، اینترنت پر سرعت بی سیم، مبلمان و تراس را داشته باشید. آنجا شامل رستوران‌های مختلفی می‌شود که انواع غذاهای خوشمزه ایرانی مانند کباب‌ها و غذاهای محلی را به شما ارائه می‌کنند که شامل کیفیت بسیار خوبی هستند. این هتل دارای کافی شاپ‌های بسیار خوب بوده و چای خانه سنتی بسیار خوبی را در فضای باز دارد. رستورانی در این هتل وجود دارد که در طبقه آخر این هتل است و شامل فضای بسیار زیبا می‌شود. این هتل شامل مرکز خرید بوده و می‌توانید تمامی خریدهای خود را در خود آنجا انجام دهید که شامل 31 فروشگاه مختلف می‌شود. امکانات تفریحی و رفاهی این هتل شامل استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن زیبایی و خدمات ماساژ می‌شود. آنجا دارای حمام سنتی بوده و می‌توانید از سالن‌های آمفی تئاتر و کنفرانس این هتل یا خدمات خشک شویی و ترانسفر آنجا بهره ببرید.

هتل بین المللی قصر مشهد

این هتل همانطور که از اسمش پیدا است یک هتل شبیه به قصر در طراحی داخلی پس از آفر تور مشهد است. آنجا شامل معماری بسیار زیبایی بوده و امکاناتی بسیار خوب و مجلل را در خود دارد. هتل بین المللی قصر دارای اتاق‌هایی است که هر کدام شامل طراحی خاصی با الهام از یک کشور می‌شوند. این هتل شامل 220 اتاق و سوئیت می‌شود و اتاق‌های انجا امکانات بسیار خوبی را شامل می‌شوند که می‌توان به تلویزیون ال سی دی، مبلمان، صندوق امانات، چای ساز، مینی‌بار، تهویه هوا و اینترنت بی سیم اشاره کرد. آنجا در مرکز شهر قرار دارد و می‌توانید دسترسی بسیار خوبی به نقاط مهم شهر مشهد داشته باشید. این هتل به حرم امام رضا (ع) هم بسیار نزدیک بوده و برخی اتاق‌ها نمای زیبای آنجا را هم شامل می‌شوند. از آنجا تا بازار رضای مشهد 10 دقیقه فاصله است. این هتل دارای رستوران‌هایی بسیار خوب است که انواع غذاهای ایرانی، دریایی و بین المللی را با کیفیت بسیار بالا به مهمانان ارائه می‌کنند. امکانات تفریحی و رفاهی هتل قصر کامل بوده و شامل سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی مجهز، استخر، سالن بازی برای بچه‌ها، سونا و جکوزی، خدمات ماساژ درمانی، کافی شاپ، سالن بولینگ، خدمات ترانسفر و خدمات خشک شویی را ارائه می‌کند. در آنجا می‌توانید از امکانات تورهای گردشگری هم بهره مند شوید. رستوران اصلی این هتل رستوران قصر است که شامل سالن بزرگ 450 نفره با غذاهایی خوشمزه و متنوع می‌شود.

هتل هما ۱ مشهد

دیگر هتل بسیار خوب و پنج ستاره شهر مشهد هتل هما شماره یک است. این هتل از هتل های معروف و شناخته شده شهر مشهد بوده و طرفداران خاص خود را دارد. هتل هما دارای اتاق‌هایی بزرگ و با امکانات خوب بوده و شامل امکاناتی در اتاق مانند تلویزیون ال سی دی، اینترنت بی سیم، مینی بار، تهویه مطبوع و یخچال می‌شود. در این هتل رستوران‌های خوبی وجود دارد که تعدادشان به 3 عدد می‌رسد و انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و فرنگی را در آنجا می‌توانید سفارش دهید. این هتل شامل امکانات مختلف تفریحی مانند سونا و جکوزی، خدمات ماساژ درمانی، زمین تنیس، سالن بدنسازی مجهز و خدمات ترانسفر می‌شود. آنجا دارای کافی شاپ بسیار خوب بوده و شامل فروشگاه برای خرید سوغاتی و محصولات و کالاهای مختلف است که نیاز مهمانان به بیرون رفتن از هتل را تا حد بسیار زیادی رفع می‌کند. این هتل تا حرم فاصله 20 دقیقه ای را دارد و به مراکز خرید مشهد بسیار نزدیک است.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.


 

بازدید: 556




Scroll to Top