• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 428445
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۲۴

هتل مجلل و لوکس درویشی مشهد یکی از بهترین هتل های مشهد

هتل مجلل و لوکس درویشی مشهد یکی از بهترین هتل های مشهد

هتل درویشی یکی از هتل های پنج ستاره حرم مطهر مشهد است. این هتل فرهنگ اسلامی را در مدیریت مدنظر دارد. با اقامت در این هتل می توانید از رستوران هایی با انواع منوها لذت ببرید. در رستوران های مراکش با منوی عربی ، رستوران اتریوم با منوی آسیایی و رستوران "روف گاردن" با چشم انداز زیبا لذت سفر شما را چند برابر می کند. هتل درویشی مشهد تنها هتل اتریوم در شرق کشور است. هتل اتریوم هتلی با فضای میانی بزرگ است که تمام پنجره های اتاق در این فضای میانی مرتب شده اند. با توجه به معماری و استانداردهای متفاوت در ساخت هتل درویش ، این مجموعه موفق به کسب عنوان درجه یک در جشنواره معماری برگزیده شده است.

هتل درویشی ، مشهد ، ایران

هتل پنج ستاره لوکس درویشی ، در شهر مشهد ، ایران واقع شده است.

این تنها هتل اتریوم مشهد است. این هتل 25 طبقه شامل 223 اتاق است.

این هتل علاوه بر ارائه اتاق های لوکس ، پنت هاوس و لباس های دوبلکس ، امکاناتی از جمله سونا ، اتاق بخار ، جکوزی ، حمام ترکی ، سالن بدن سازی و دوش ماساژ را ارائه می دهد که انواع خدمات اسپا و ماساژ برای پوست و مو را ارائه می دهد.

این هتل همچنین شامل یک بازار سنتی ، روف گاردن ، هلی پد ، رستوران دهلیز ، رستوران متنوع خارجی و ایرانی ، فست فود ، کافی شاپ و غیره می باشد.

توصیف هتل درویشی مشهد

ما می خواهیم با کمال میل از شما در هتل درویشی مشهد استقبال کنیم. خانواده هتل های سفرهای گالیور از شما در هتل درویشی مشهد استقبال می کنند! میهمانانی که با اتومبیل وارد می شوند می توانند از فضای پارکینگ موجود در هتل استفاده کنند. ما به مهمانان استفاده از ترمینال اینترنت رایگان و همچنین Wi-Fi رایگان را ارائه می دهیم. خود را در خانه بسازید جعبه محکم هتل ما امنیت با ارزش شما را تضمین می کند. ما آسانسوری برای دسترسی راحت به اتاقهای مجهز در طبقات فوقانی فراهم می کنیم. در محوطه زیبای لابی هتل مورد استقبال کارکنان خوش برخورد ما قرار خواهید گرفت. در طول اقامت خود می توانید ساعاتی را با یک کتاب خوب در اتاق مطالعه با آرامش سپری کنید. محل اقامت شما تهویه هوا ، تلویزیون کابلی ، سشوار ، تلفن ثابت و تلفن را در هر اتاق درک خواهید کرد. تلویزیون های ماهواره ای را می توانید در اتاق خود پیدا کنید. شما از تلویزیون اینترنتی موجود در اتاق خود لذت خواهید برد. هتل ما همچنین روزنامه های بین المللی را در اتاق ها ارائه می دهد. همه مهمانان هتل ما از جعبه محکمی که در هر اتاق به نمایش درآمده است لذت می برند. اتاق های هتل ما همه دارای رادیو هستند. ما همچنین بازدید کنندگان خود را با دستگاه های پخش DVD در اتاق خود فراهم می کنیم. سرویس های بهداشتی این هتل برای راحتی شما پنجره دارند. بعد از اینکه در حمام اتاقتان دوش آرام گرفتید ، دستتان را بگیرید و دستشویی شخصی خود را بگیرید. سپس می توانید با سشوار ارائه شده موهای خود را خشک کنید. wifi رایگان لطفاً توجه داشته باشید که فقط رزروهایی با کارت اعتباری و کد cvv توسط هتل پذیرفته می شوند اطلاعات هتل درویشی مشهد

هتل ساخته شده در سال 2012 ، تعداد طبقات 10 ، تعداد کل اتاقها 390 ، تعداد اتاقهای یک نفره 80 ، تعداد اتاقهای دو نفره 50 ، پذیرایی 24 ساعته ، اولین ورود 14:00 ، آخرین خروج 12:00 ، کارکنان انگلیسی زبان در طول روز در دسترس هستند ، هتل ، اتاق بدون سیگار 10

Darvishi Royal Hotel یک اقامتگاه لوکس و 5 ستاره در بلوار امام رضا (ع) مشهد است. این در سال 2012 با ظرفیت 223 اتاق و طراحی دهلیز شیشه ای راه اندازی شده است ، آن را به مکانی مناسب برای اقامتی فراموش نشدنی و رزرو هتل مشهد عالی تبدیل می کند.

انواع مختلفی از اتاق ها برای همه وجود دارد ، از اتاق ها و سوئیت های اقتصادی گرفته تا خوابگاه های سطح بالا با طرح های شرقی. همه اتاق ها مجهز به تلویزیون ، یخچال ، مینی بار ، تهویه مطبوع ، کتری برقی ، صندوق امانات و دسترسی رایگان به اینترنت هستند.

به عنوان یک هتل پنج ستاره لوکس ، درویشی رویال انواع امکانات را برای ارائه دارد. رستوران اتریوم با غذاهای ایرانی و غذاهای دریایی ، سالن آینه در طبقه هفدهم با چشم انداز شهر ، سالن دسته گل دیپلمات ، کافی شاپ بیلیارد ، سالن چایخانه برکه ، رستوران ارغوان که صبحانه در آن سرو می شود ، رستوران فست فود فیروزه ، رستوران روف گاردن که غذاهای بین المللی سرو می کند گزینه های مختلف ناهار خوری هتل درویشی مشهد ارائه می دهد. خدمات دیگر شامل سرویس تاکسی ، صرافی ، مسافرت برای کودکان ، آتلیه ، کافه لابی با دسترسی به اینترنت پرسرعت و پارکینگ رایگان است.

مرکز سلامتی درویشی آبگرم و انواع مختلف ماساژ را ارائه می دهد. کافی شاپ اسپا ، استخر شنا ، سونا و جکوزی و حمام های سنتی مکان هایی برای استراحت است.

یک مرکز خرید که بهترین مارک با ارائه محصولات خود مکانی برای خرید سوغاتی برای شما عزیزان است.

هتل درویشی رویال یکی از بهترین گزینه های برای رزرو تور مشهد است که در بلوار امام رضا واقع شده است ، 7 دقیقه با ماشین تا حرم مطهر امام رضا فاصله دارد. از دیگر جاذبه های نزدیک مسجد گوهرشاد ، پارک کوه سنگی و آرامگاه نادرشاه افشار است. فرودگاه بین المللی مشهد هاشمی نژاد 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد.


بازدید: 2128




Scroll to Top