• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429273
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۰ ۲۱:۲۳

رپورتاژ آگهی چیست ؟ / رپورتاژ آگهی رایگان در سایت خبریفا و تاثیر آن در سئو

 

رپورتاژ آگهی چیست ؟ / رپورتاژ آگهی رایگان در سایت خبریفا و تاثیر آن در سئو

 

رپورتاژ

 

رپورتاژ آگهی چیست ؟

رپرتاژ یا رپورتاژ آگهی چیست ؟ رپورتاژ آگهی به انگلیسی (Advertorial) هم میتوان خریداری کرد و هم رپرتاژ آگهی رایگان نیز دریافت کرد رپرتاژ یک نوع آگهی می باشد که شخص سایت خود را در سایت دیگری به شکل گزارش یا مقاله به طور غیر مستقیم تبلیغ می کند به طوری که خواننده متوجه تبلیغی بودن آگهی نمی شوند.

به طور کلی رپرتاژ یا رپورتاژ آگهی برای شرکت، سازمان، فروشگاه و تمام کسانی که میخواهند محصول یا خدمات خود را ارائه دهند می باشد که به صورت مقاله در ذهن شما تبلیغ خود را تقویت می کنند.

رپرتاژ یا رپورتاژ آگهی در سال 1945 به رسانه ها اضافه شد، به دلیل اعتماد اکثر مردم به رسانه ها، رپرتاژ یا رپورتاژ آگهی بسیار تاثیر بالایی دارد و در کشورها قوانین های مختلفی وجود دارد که برخی کشورها قوانین سختگیرانه ای دارند.

دیوان بین‌المللی تجارت در قانون آگهی‌های خود که در سال ۱۹۹۷ به تصویب رسانده خواهان مشخص کردن تبلیغات می‌شود تا مخاطبان قادر به تشخیص آن شوند که در تلویزیون ایران نیز بارها این موضوع به چشم میخورد و در برنامه های مختلفی نظیر رپرتاژ آگهی عمو پورنگ نیز مشاهده می شود.

 

تاثیر رپرتاژ آگهی رایگان یا رپورتاژ آگهی غیر رایگان در سئو

بعد از گذشت زمان و گسترش فضای مجازی و اینترنت رپرتاژ در اینترنت نیز وارد می شود. به این صورت که یک پست در سایت اضافه می شود که بسیار ساده و به عنوان یک مقاله خبری می باشد ولی در اصل متن تبلیغاتی است که سازمان، شرکت، فروشگاه یا محصول یا خدمات شخص را در دل خبر مشاهده میکنیم که شامل چندین لینک به سایت تبلیغ کننده می باشد که در سایت ها در قبال این خدمت مبلغی دریافت می کنند و برخی از سایت ها نیز رپرتاژ آگهی رایگان ارائه می دهند.

یک مسئله بسیار مهم این کار جهت سئو (SEO) سایت می باشد. سئو به بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو می باشد به این صورت که اگر شما در اینترنت کلمه خاص خود را جستجو نمایید سایت هایی که سئو قوی دارند به ترتیب از اولین نمایش نمایش داده می شود.

این مسئله باعث می شود که شما ورودی بیشتری به سایت خود داشته باشید و از نظر رتبه سایت در سایت های رتبه دهی مانند الکسا بهبود یابد و تعداد لینک های خارجی (یعنی سایت هایی که به سایت شما لینک داده اند) بیشتر شود.

 

رپورتاژ

 

رپرتاژ یا رپورتاژ اگهی در ایران

در ایران متاسفانه معنی رپرتاژ یا رپورتاژ آگهی برای ایرانیان غلط جا افتاده و به کاربران فقط سایت اینترنتی یا اپلیکیشن معرفی می شود این معرفی به صورت لینک خارجی یا بک لینک می باشد که بیشتر جهت بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو نظیر گوگل و سایت های رتبه دهی نظیر الکسا می باشد. سایت های ایرانی هستند که میتوانید رپورتاژ آگهی خود را به صورت رایگان منتشر کنید مانند پایگاه خبری خبریفا و سایت های مختلف دیگر.



 

بازدید: 3041




Scroll to Top