• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 429310
تاریخ انتشار: شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۲۱:۰۵

معرفی راه های تبلیغات نوین از نگاه ماکان آریا پارسا

معرفی راه های تبلیغات نوین از نگاه ماکان آریا پارسا

در این مقاله با شما همراه هستیم تا راههای تبلیغات نوین از دید دکتر ماکان آریا پارسا کارآفرین برتر ایرانی و مدیر عامل هولدینگ پارس را به شما معرفی کنیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. در صورتی که فکر می کنید باید در این خصوص اطلاعات بیشتری داشته باشید، در ادامه ما را همراهی کنید.

شیوه های توصیه شده تبلیغات از سوی دکتر ماکان آریا پارسا

دکتر ماکان آریا پارسا، کارآفرین و با بیشتر از 32 سابقه اجرایی، تخصص و تجربه بسیار زیادی در زمینه شیوه های نوین تبلیغات داشته و می تواند در این خصوص راهنمایی های کامل و جامعی را در اختیار شما قرار دهد. در این مورد در ادامه همراه شما هستیم تا اطلاعات بیشتری را در این خصوص با شما به اشتراک بگذاریم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.

استفاده بهینه از بیلبورد های تبلیغاتی

نمی توان بیلبورد های تبلیغاتی را به عنوان یک روش نوین در تبلیغات معرفی کرد. اما می توان گفت که بیلبورد ها به عنوان یک روش نوین در تبلیغات سایت ها شناخته می شوند. شما می توانید محل بیلبورد ها را از سطح خیابان به سطح سایت ها بیاورید. این کار چه فایده ای دارد؟ هر شخص می تواند در خیابان تردد کند ولی زمانی که بیلبورد شما در یک سایت تخصصی و مرتبط با کسب و کار شما باشد، احتمال دریافت بازده از این روش بسیار بیشتر می شود. در واقع دکتر ماکان آریا پارسا توصیه می کنند که از بیلبورد ها در وب سایت ها بیشتر استفاده داشته باشید تا بیلبورد های تبلیغاتی که در سطح خیابان ها قرار دارند.

دکتر ماکان آریا پارسا و توصیه به استفاده از باند واگن در تبلیغات

روش باند واگن به عنوان یکی از شیوه های محبوب از دیدگاه دکتر ماکان آریا پارسا شناخته می شود. در این روش از تبلیغات شما می توانید بر اساس تجربه ای که هر مشتری از خرید برند شما دارد، نقاط قوت را شناسایی کرده و از آن ها در تبلیغات استفاده کنید. متن، تصویر، تبلیغات دیجیتال و غیره را می توانید بر این اساس انجام دهید. این روش تبلیغات به این دلیل که با روانشناسی کاربران به صورت مشخص مرتبط است، بیشتر از سوی دکتر ماکان آریا پارسا توصیه شده و قابلیت استفاده را دارد.

تبلیغات به شیوه پیکسلی

در میان روش های نوین که برای تبلیغات در نظر گرفته می شود، تبلیغات به صورت پیکسلی که از سال 2005 آغاز شده است، یک فکر بسیار عالی می باشد. در واقع در این شیوه می توانید به ازای هر پیکسل از فضای اشغال شده در یک وب سایت، هزینه ای را پرداخت کنید.

از ادوردز غافل نشوید

Google به عنوان یکی از مهم ترین ابزار تبلیغاتی شناخته می شود. دکتر ماکان آریا پارسا نیز به قدرت این موتور جستجو اذعان داشته و توصیه می کند که از شیوه تبلیغات Adwords این موتور جستجو استفاده کنید. در این روش شما قادر خواهید بود به صورت مشخص با افرادی در ارتباط باشید که کلمه کلیدی مربوط به حوزه فعالیت کسب و کار شما را جستجو کرده اند. این روش نرخ تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل بسیار بالاتری را خواهد داشت.

از متن برای تبلیغات استفاده کنید

محتوای متنی یکی از شیوه های تعامل با کاربر است. یک کپی رایتر خوب می تواند به سادگی احساسی را به مشتریان و مخاطبان القا کند که آن ها به صورت ناخودآگاه تشویق به خرید محصول یا دریافت خدماتی شوند. پس باید به این شیوه در تبلیغات نوین خود فکر کنید. باید در نظر داشته باشید که ارتباط اینترنتی یکی از بهترین شیوه های پیاده سازی تبلیغات در دنیای امروز شناخته می شود و استفاده از آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شما می توانید بر اساس محتوایی که تولید می شود و به اشتراک گذاری آن در وب سایت خودتان یا به صورت رپورتاژ میزان مخاطبین بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید.

چرا توصیه های دکتر ماکان آریا پارسا در خصوص تبلیغات نوین مهم است؟

دکتر ماکان آریا پارسا به عنوان یکی از اشخاصی شناخته می شود که در زمینه مدیریت کسب و کارها و کارآفرینی در حال فعالیت است. ایشان با توجه به حوزه کاری مدیریت، سوابق اجرایی و سابقه مشاوره در دستگاه های دولتی، با مخاطبان ایرانی بیشتر در تعامل بوده و همواره در حال تحقیق و جستجوی سبک پیشرفت در زمینه های مختلف می باشند. همین مسئله باعث شده است تا ایشان به عنوان یکی از اشخاص بسیار موفق در کشور شناخته شوند که در زمینه تبلیغات تجربه بسیار زیادی داشته اند و شما می توانید از تجربیات ایشان استفاده داشته باشید.

چطور می توانیم از دیدگاه های دکتر ماکان آریا پارسا در راستای تبلیغات بهتر استفاده کنیم؟

دکتر ماکان آریا پارسا برای کسانی که به دنبال موفقیت و رسیدن به نتایج مطلوب هستند، نسبت به ارائه دوره های موفقیت و تبلیغات اقدام کرده اند. شرکت در این دوره ها به صورت حضوری، آنلاین و آفلاین امکان پذیر است. همچنین بیشتر از 20 جلد کتاب از سوی ایشان امروزه منتشر شده است که این کتاب ها به عنوان یک راهنمای جامع و کامل شناخته می شوند و در نهایت باعث می شود که افراد بتوانند از دیدگاه های ایشان که بر اساس مطالعات منطقی به دست آمده است استفاده داشته باشند.

نتیجه گیری

تبلیغات نوین و موثر می توانند تاثیر بسیار زیادی در موفقیت یک کسب و کار داشته باشند. دکتر ماکان آریا پارسا اطلاعاتی را در این مقاله با شما به اشتراک گذاشتند که قطعا برای ایده پردازی تبلیغات بهتر مفید واقع خواهد شد. هر کسب و کار بر اساس سیاست ها موقعیت هایی که دارد می تواند از داده های بیان شده استفاده نماید.


 

بازدید: 2590




Scroll to Top