• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429313
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۰:۲۹

دیجی برق افتتاح شد

فروشگاه اینترنتی دیجی برق شامل نمایندگی‌های شرکت‌های معتبر صنعت برق کشور است که اراِئه دهنده‌ی انواع تجهیزات برق و روشنایی می‌باشد .تلاش این مجموعه ، ایجاد فضایی امن برای خرید آسان محصولات با کیفیت می‌باشد. شما در فروشگاه دی جی برق می توانید انواع محصولات روشنایی داخلی ، روشنایی خارجی ، محافظ های برق و ... را با پایین ترین قیمت بازار خرید کنید.

وب سایت دیجی برق افتتاح شد

خرید انواع محصولات نمانور

شما در فروشگاه آنلاین دیجی برق به عنوان نمایندگی رسمی محصولات برند نمانور، می توانید انواع کالاهای این برند را به صورت آنلاین با بهترین قیمت سفارش دهید. با سفارش محصولات نمانور ، در سریع ترین زمان ممکن سفارشات شما در سراسر کشور به شما تحویل داده خواهد شد. همچنین می توانید خرید عمده را نیز با دیجی برق تجربه کنید . جهت خرید انواع محصولات نمانور می توانید روی این لینک کلیک کنید .

خرید لامپ LED نمانور

لامپ‌های تولیدی مجموعه نمانور طول عمر زیادی دارند و بدون اینکه نیازی به جایگزین داشته باشند می‌توانند تا 7 سال عمر کنند. برخی از لامپ‌های این مجموعه طول عمری 60 هزار ساعته دارند. شما با خیال راحت می‌توانید محصولات نمانور را خریداری کرده و نیازی به خرید محصول مشابه نداشته باشید.

انواع لامپ led

یکی از مزایایی که لامپ‌های نمانور به واسطه طول عمر بالای خود به ارمغان می‌آورند امکان نصب آنها در مکان‌هایی با دسترسی نامناسب است. چنانچه قصد دارید برای موقعیتی که دسترسی‌تان به آنجا دشوار است لامپی با دوام و ماندگاری بالا بخرید که دائما نیاز به تعویض آن نداشته باشید، انواع لامپ ‌ال ای دی نمانور پیشنهاد می‌شود.

مصرف انرژی پایین : مصرف انرژی در لامپ‌های ‌ال ای دی نمانور نسبت به لامپ‌های رشته‌های و لامپ‌های مشابه بسیار پایین است. در مقابل مصرف پایین لامپ می‌توانید انتظار بازدهی بالا داشته باشید. انواع لامپ LED نمانور از لحاظ اقتصادی به صرفه هستند چرا که با مصرف انرژی پایین، هزینه‌های قبوض را کاهش می‌دهند.

ایمنی : چنانچه قصد دارید خطرات آتش‌سوزی و سوختگی را در ساختمان‌ها کاهش دهید می‌توانید روی ‌ال ای دی‌های شرکت نمانور آسیا حساب باز کنید. گرمایی که این محصولات تولید می‌کنند نسبت به گرمای لامپ‌های رشته‌ای ناچیز است. حتی اگر چندین ساعت هم این لامپ‌ها را روشن بگذارید و بعد به آنها دست بزنید، دست نمی‌سوزد. قسمت‌های پلاستیکی نمانور از نوع PBT یعنی PBT plastic part هستند و به همین جهت در مقابل حرارت و آتش‌سوزی مقاومت بالایی دارن.

مقاومت بالا : از جمله ویژگی‌های محصولات نمانور مقاومت بالا در برابر شرایط مختلف است. مثلا رطوبتی که در هوا وجود دارد تاثیری روی آنها نخواهد گذاشت و در کیفیت و عملکردشان اختلالی به وجود نمی‌آورد. روکشی که در محصولات نمانور استفاده می‌شود از جنس برنج و روکش نیکل است و به همین جهت در برابر زنگ زدگی و ساییدگی هم مقاومت خیلی خوبی از خود نشان می‌دهد.

ثبات شدت نور : از دیگر ویژگی‌های انواع لامپ ‌ال ای دی نمانور می‌توان به ثبات شدت نور آنها اشاره کرد. در محصولات دیگر به مرور زمان از میزان نوری که از آنها ساطع می‌شد کاسته می‌شود اما در محصولات نمانور به دلیل کم مصرف بودن و بازدهی بالا، می‌توانید تا همیشه انتظار نوردهی یکسان داشته باشید.

لامپ ال ای دی حبابدار 20 وات نمانور

تنوع بالا : نکته‌ای که بیشتر از سایر ویژگی‌های محصولات ‌ال ای دی مجموعه نمانور آسیا به چشم می‌آید، تنوع بالا در انواع لامپ ‌ال ای دی است. مجموعه نمانور برای موقعیت‌های مختلف لامپ‌هایی با طرح، مدل و توان متفاوت طراحی و تولید کرده است.

جهت خرید انواع لامپ ال ای دی نمانور می توانید اینجا کلیک کنید .

توضیحات بیشتر در مورد برند نمانور و محصولات این شرکت

شرکت نمانور با تولید محصولات مختلفی از جمله لامپ‌های LED و CFL در توان و وات‌های مختلف، نیاز بخش عظیمی از کشور به لامپ و چراغ‌های مخصوص روشنایی را برطرف کرده است. در سال 94 به دلیل کیفیت بالا در تولید محصولات روشنایی، این شرکت توانست مدرک استاندارد لامپ LED را دریافت نماید. سال‌ها تلاش پیاپی مجموعه نمانور منجر به تولید محصولات در مدل‌ها و انواع مختلف شد. این مجموعه هم‌اکنون توان رقابت با رقبای خارجی خود را دارد و در بین محصولات داخلی نیز به عنوان یکی از بهترین برندهای تولید لامپ کم مصرف و با دوام شناخته می‌شود. مجموعه نمانور همواره از آخرین متدها و روش‌های تولید لامپ کم مصرف استفاده کرده و بروز‌ترین استانداردها را در ساخت و تولید محصولاتش در نظر می‌گیرد تا لامپ‌هایی بادوام و با روشنایی و بازدهی عالی تولید کند.

مجموعه نمانور اقدام به تولید محصولات در دسته‌بندی‌های مختلفی کرده است. از جمله این محصولات می‌توان به لامپ‌های کم مصرف، چراغ‌های LED برای مصارف صنعتی، خانگی و نورپردازی و همچنین انواع لامپ ال‌ای دی اشاره کرد. شرکت نمانور با استفاده از ابزارآلات و ماشین‌های پیشرفته و با تکیه بر علم روز و دانش نوین دست به تولید این محصولات می‌زند و به همین جهت باکیفیت‌ترین انواع لامپ و چراغ را تولید می‌کند. چیزی که موجب افزایش محبوبیت محصولات نمانور نزد مردم شده، متنوع بودن در طرح، رنگ، توان و مدل است. محصولات نمانور به گونه‌ای طراحی و تولید شده‌اند تا نیاز مشتری را به صورت کامل برطرف کنند.

مجموعه نمانور محصولات خود را در اختیار نمایندگی‌ها و مراکز عرضه و پخش مختلف کشور قرار می‌دهد. این مراکز با عرضه مدل‌های مختلف محصولات روشنایی نمانور، نیاز مشتریان را به صورت کامل به محصولات روشنایی برطرف می‌کنند. چنانچه قصد خرید محصولات نمانور را دارید، می‌توانید به این نمایندگی‌ها مراجعه کرده و خریدتان را انجام دهید.

امروزه خرید محصولات نمانور هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی امکان‌پذیر شده است. چنانچه تمایل به خرید اینترنتی این محصولات دارید، از وجود نماد الکترونیکی ‌ای نماد در وب سایت فروشنده اطمینان حاصل کنید. همچنین به قیمت محصولات توجه داشته باشید چرا که برخی فروشنده‌ها سود واسطه بیشتری روی محصول می‌کشند.


 

بازدید: 2292




Scroll to Top