• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429643
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۰۹ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۳۱

دوست دارم مانند افراد خودساخته باشم

دوست دارم مانند افراد خودساخته باشم

اگر می خواهید، یک زندگی پر از پول و ثروت داشته باشید، یا اینکه در شرایط بهتری زندگی را ادامه دهید، اولین قدم برای بدست آوردن پول و کسب ثروت باید مشخص کنید که چه چیزی از زندگی می‌خواهید، اینگونه سعی خواهید کرد خود را ساخه و در مسیر پولسازی حرکت کنید.

زعفران اصلی و تقلبی

با توجه به خاصیت گیاه زعفران، از گذشته تا به امروز زعفران اصلی و تقلبی وارد بازارهای مختلف می شده است و آن معمول بوده است، امروزه هم افراد سودجو و فرصت طلب با توجه به قیمت بالای زعفران، مواد و ترکیبات مختلف بی ارزش و بعضا مضر را با زعفران مخلوط و به بازار عرضه می کنند.

زعفران اصلی و تقلبی

تولید تجهیزات پزشکی

شرکتهای مختلف داخلی، تولید تجهیزات پزشکی مختلفی مانند، گوشی پزشکی دیجیتال را تولید کرده و به عرصه فروش می رسانند، این محصولات به گونه ای هستند که از مواد درجه یک تولید شده و دارای استاندارد های لازم تولید هستند، ساخت محصولات متنوع در کشور روند افزایشی داشته و در این زمینه پیشرفتهای بسزایی داشته ایم.

صادرات کیوی

کیوی یکی از محصولات باغی ارز آور بوده که طی سال‌های اخیر صادرات کیوی وضعیت مناسبی از حیث تولید، صادرات و ارزآوری داشته است، خواص شگفت انگیز این کیوی باعث افزایش تولید این محول در دنیا شده است،کیوی منبعی غنی و سرشار از ویتامین ث است و مقدار ویتامین ث آن از پرتقال نیز بیشتر است. ویتامین ث موجود در کیوی ۲ برابر پرتقال، ۶ برابر لیمو ترش و میزان مواد مغذی آن ۸ برابر سیب است.


 

بازدید: 239




Scroll to Top